2013-12-13, 04:54
Medlem
BootyBoys avatar
21 cm

16 omkrets

Citera
2013-12-16, 15:51
Bannlyst
16 cm omkrets checking in
Citera
2013-12-16, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadad4ever
Ja den där har man ju sett.

För mig är det ju viktigt vad tjejerna tycker och man blir inte så glad när båda sköterskorna säger att den är liten vid 34:50.

De säger inte att den är liten. De säger att Jareds egna åsikt är den som räknas, pucko (vilkt är mer än vad man kan säga om kvinnors underliv).
Citera
2013-12-16, 21:54
Medlem
Bandoliers avatar
De som har rejäla lemmar har sällan behov av att påpeka detta - de är trygga i insikten om att de "duger".

De som ständigt dyker upp i olika trådar och passar på att upplysa om längd och omkrets på sina organ - trots att de är anonyma - de är nog till 90 % killar som går igång på att "låtsas" vara välhängda.
Citera
2013-12-16, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
De som har rejäla lemmar har sällan behov av att påpeka detta - de är trygga i insikten om att de "duger".

De som ständigt dyker upp i olika trådar och passar på att upplysa om längd och omkrets på sina organ - trots att de är anonyma - de är nog till 90 % killar som går igång på att "låtsas" vara välhängda.

Jag mådde alltid illa över att min längd endast var ca 15 cm men efter att jag fann denna tråd så upptäckte jag att dom flesta på 20 cm delar samma tjocklek som mig. Jag tackar denna tråd för det. Nu kan jag äntligen omfamna mina 16 cm omkrets.
Citera
2013-12-16, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Men att önska sig en stor penis är väl ganska dumt.
Hur mycket njuter tjejen när man trycker in stolpen och pumpar på?
Det är ju tekniken som är viktigast, inte alls säkert att det kan vara
skönt för tjejen bara för att man är välutrustad.

So true!!
Citera
2013-12-17, 23:19
Medlem
Strangeflowers avatar
edit. fel.
Senast redigerad av Strangeflower 2013-12-17 kl. 23:35.
Citera
2013-12-18, 06:56
Bannlyst
Googlar man så hittar man så jävla mycket skit att det inte är sant, säkerligen 90% är bluff.
En gång för alla, finns det något som fungerar för att göra kuken någon eller några cm längre?
Citera
2013-12-18, 07:39
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Googlar man så hittar man så jävla mycket skit att det inte är sant, säkerligen 90% är bluff.
En gång för alla, finns det något som fungerar för att göra kuken någon eller några cm längre?

Ja det finns sätt som förlänger kuken om du har tålamod. Bathmate fungerar för många killar men kräver månader för resultat och kanske offrande av utseendet.

Före och efterbilder postas ofta i trådar här.
http://www.lpsg.com/penis-enlargement/
Citera
2013-12-20, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinhe
So true!!

Verkligen inte, det finns som sagt en anledning till varför majoriteten kvinnor har en stor kuk som en preferens.
En stor är inte bara mer estetiskt tilltalande den kommer åt A-punkten i mer eller mindre varenda ställning samt tillåter mer ställningar och stimulerar slidväggarna mycket mer, något som ger den "utfyllnadskänsla" många kvinnor föredrar.
Och det estetiska är inte att underskatta, jag vet själv hur mycket mer jag går igång på en rakad mus med små blygdläppar än en med baconstrimlor.
Men visst finns det en minoritet som föredrar små medelkukar, jag har dock inte träffat på någon än.
Citera
2013-12-20, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Verkligen inte, det finns som sagt en anledning till varför majoriteten kvinnor har en stor kuk som en preferens.
En stor är inte bara mer estetiskt tilltalande den kommer åt A-punkten i mer eller mindre varenda ställning samt tillåter mer ställningar och stimulerar slidväggarna mycket mer, något som ger den "utfyllnadskänsla" många kvinnor föredrar.
Och det estetiska är inte att underskatta, jag vet själv hur mycket mer jag går igång på en rakad mus med små blygdläppar än en med baconstrimlor.
Men visst finns det en minoritet som föredrar små medelkukar, jag har dock inte träffat på någon än.
Hur ofta får du kuk i dig då?
Citera
2013-12-21, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Hur ofta får du kuk i dig då?

Jag tror du vet svaret på den frågan, jag utgår ifrån vad tjejer själva säger.

Citat:
Ursprungligen postat av Teru

Svar nej, eller ja, du har ju jeqling där du kan få ut 1-3 cm extra i längd men på bekostnad av omkrets, totalvolymen blir alltså densamma.
Det är inte heller helt riskfritt om jag har förstått det rätt, kan skada blodkärl osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in