Tycker man borde införa allmän vetenskapsplikt i samhället, så all möjlig forskning kan bedrivas i mycket större skala än nu. Kunde revolutionera all hälsovård och rent av fasa ut sjukvård en dag.
MEN för att hålla sig till tråden, så skulle även samtliga sexuella handikapp kunna förebyggas tiofaldigt tidigare med en sådan samhälls- / utbildningsplattform.
Swinging blir allt vanligare, medans internet gör det möjligt för samtliga kvinnor att hitta till männen med bäst kuk. Då uppskattningsvis 20% av oss män har maxat duglig kuk, så innebär det ca 5 kvinnor per man. Klart hållbart, om kvinnan nöjer sig med ett enda, men perfekt skjut i veckan/månaden. En passiv utrensning av små kukar kommer eskalera framöver, såvida penisöverdrag inte skräddaranpassas att sitta tight tight tight runt samtliga bihang, utan att nämnvärt förstöra bärarnas njutning. Kanske att dessa "Male Edge" produkter fungerar i viss "utsträckning" men jag är skeptisk.
Så äcklande att se hur många vill patronisera de med mindre, eller allmänt bara skryta om något de själva aldrig gjort sig förtjänta av ens. Gåvor ska man inte skryta med, gott folk.. Det är vad man kan uppnå i relation till vad man välsignats med som är värt att skryta om. Jag skulle kunna varit den bäste knullmaskinen någonsin om jag bara haft en 20x15 dase, inräknat alla bidragande egenskaper jag besitter/kan komma att besitta.
Då livet ännu är ändligt och man bara har några chanser att hitta en kärlek man kan åldras till, så är det traumatiserande att ha för liten kuk. Alla är utmärkt kapabla att föreställa sig hur en full kvinnoorgasm upplevs- och uppnås, men grymt få av oss är benägna att utöva denna insikt med våra original. Därtill finns många kvinnor som grundar en fascism på detta ännu oåterkalleliga handikapp. Då det finns dildos, penisöverdrag och massa känslor att såra/utvinna i sina partners, så borde de skämmas.
Så sjukt att folk ägnar sig åt skryt och annat fjortistrams på denna tråd. De som skryter om sin förmåga att ge samtliga kvinnor skälvande orgasmer, kan lika gärna gå fram till någon totalförlamad och loska hen rakt i ansiktet. Först slogs jag av hur trångsynta de flesta av er är här, men att så många även saknar moralisk ryggrad har slutligen gjort mig deprimerad.

Här är förresten något som kan lysa upp det för oss. Ännu ett exempel på hur små men välriktade volymer kan tillfredsställa rätt kvinna:
http://www.xnxx.com/video681772/blonde_girl_squirts_on_the_ceiling