Citat:
Jag har inte haft sex jättemånga gånger men en kille verkade jättesnäll. När vi kom hem och hånglat ett tag började han dra ner trosorna på mej och jag visste redan ungefär vad grejen var på hur han gjorde och också vad jag känt dittills och jag tog den i handen och tittade på den och han fatta ju vad jag tänkte och tittade på mig och skämdes men sa ingenting?? Jag låg med honom i alla fall.. Känns taskigt att utnyttja så och jag undrar ni killar med liten snopp varför gör ni så? Låtsas som att inget är fel och inte ens frågar om det är okej? Känns nästan som våldtäckt på ett sätt...
Det verkar som att du är ett troll. Antingen det, eller så är du extremt dålig på att uttrycka dig..?
Om jag fattar din text korrekt menar du att om en man med en kuk under medel har sex med en tjej, så är det våldtäkt!??? Bara för att kuken är liten är det våldtäkt menar du? Inte för att han har tvingat dig och använt våld, utan för att han har liten kuk? Har jag fattat dig rätt? Om det är det du menar så leker du med elden. Men jag tror att du bara skämtar och inte lyckas med skämtet, det blev bara plumpt och luktar dålig lyteskomik.
Om du har den här attityden ute i verkligheten och visar denna åsikt för fel man så kan jag garantera dig att du kommer att bli mördad. Det är inte ett hot det är en varning och ett råd. Var försiktig. Ta hand om dig bättre. Jag lär min dotter samma sak. Det finns en gräns för respektlöshet inför en man en kvinna aldrig bör korsa, då utsätter hon sig för livsfara. Jag vill inte att du eller andra kvinnor blir mördade. Underskatta inte mäns aggressivitet.
Jag har läst mycket brottshistoria, kriminologi och kriminalpsykologi, så jag ser risker där de mer obildade i ämnet inte ser det.
Om du inte menar ovanstående (se min tolkning) förklara då vad du menar. Med all respekt för att du kan ha råkat ut för något otrevligt, men inte uttrycker dig så bra.

Självklart är större bättre. Min kuk är runt 25 cm i längd och 18 cm i omkrets och alla (vilket är väldigt många) brudar jag knullar blir helt till sig. De säger att jag är den bästa de haft och stalkar mig sedan efter. Blir inte av med dom. Finns inget mer attraktivt hos en man än en riktigt stor kuk och det vet alla. Puntkt.