2015-04-27, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjejkompis
Jag har inte haft sex jättemånga gånger men en kille verkade jättesnäll. När vi kom hem och hånglat ett tag började han dra ner trosorna på mej och jag visste redan ungefär vad grejen var på hur han gjorde och också vad jag känt dittills och jag tog den i handen och tittade på den och han fatta ju vad jag tänkte och tittade på mig och skämdes men sa ingenting?? Jag låg med honom i alla fall.. Känns taskigt att utnyttja så och jag undrar ni killar med liten snopp varför gör ni så? Låtsas som att inget är fel och inte ens frågar om det är okej? Känns nästan som våldtäckt på ett sätt...

Det verkar som att du är ett troll. Antingen det, eller så är du extremt dålig på att uttrycka dig..?

Om jag fattar din text korrekt menar du att om en man med en kuk under medel har sex med en tjej, så är det våldtäkt!??? Bara för att kuken är liten är det våldtäkt menar du? Inte för att han har tvingat dig och använt våld, utan för att han har liten kuk? Har jag fattat dig rätt? Om det är det du menar så leker du med elden. Men jag tror att du bara skämtar och inte lyckas med skämtet, det blev bara plumpt och luktar dålig lyteskomik.

Om du har den här attityden ute i verkligheten och visar denna åsikt för fel man så kan jag garantera dig att du kommer att bli mördad. Det är inte ett hot det är en varning och ett råd. Var försiktig. Ta hand om dig bättre. Jag lär min dotter samma sak. Det finns en gräns för respektlöshet inför en man en kvinna aldrig bör korsa, då utsätter hon sig för livsfara. Jag vill inte att du eller andra kvinnor blir mördade. Underskatta inte mäns aggressivitet.
Jag har läst mycket brottshistoria, kriminologi och kriminalpsykologi, så jag ser risker där de mer obildade i ämnet inte ser det.

Om du inte menar ovanstående (se min tolkning) förklara då vad du menar. Med all respekt för att du kan ha råkat ut för något otrevligt, men inte uttrycker dig så bra.
Citera
2015-04-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
16 i omkrets "väldigt normal"?
Det är enormt sett till samtliga studiers resultat.

Jag personligen är övertygad om att dom studier som har gjorts inte är representativa, dom är för små och oseriösa för att vara det.
I majoriteten som har gjorts så har som exempel männen fått mäta sig själva.
Utifrån mina egna erfarenheter och efter många år spenderat på div kontaktforum och kvinnoberikade forum så är jag övertygad om att medlet snarare ligger runt 16-18 i längd och 13-15 i omkrets.
Jag själv mäter 16x14 och jag har varit med tjejer som har lekt runt väldigt mycket, vissa har varit med 30+ män och jag har faktiskt frågat 2 av dessa hur jag låg till sett till deras tidigare och jag var enligt dom i det nedre laget.
Det är verkligen inte kul att ha en liten kuk, hur man än bär sig åt så kommer man aldrig att kunna bli en tjejs "bästa" ligg om hon tidigare har varit med en utrustad som vetat vad han gör.
Att kunna dra ned byxorna framför en tjej utan att känna en så stark ångest så att man mår illa skulle vara en dröm, jag skulle ordagrant kunna döda för en större kuk.

Du är hopplös. Du vägrar lyssna på alla andra och du vägrar terapi.

Jag märker även att du ofta vill uttryck för en stark beundran för stora kukar. Inget fel med det, men jag tror att jag vet vad du måste erkänna för dig själv: du är bisexuell eller homosexuell. inget fel i det. Omfamna den du är. Bli en cockold. Du kan slicka i dig resterna av sperman från storkukade mäns sperma då den rinner ur fitthålet på din flickvän. Eller: varför inte själv ta den i tvåan? Erkänn för dig själv att det är det du innerst inne vill. Inget fel med det. Oscar Wilde och många andra kändisar och stora män (Leonardo da Vinci?) var också homo eller bi. Acceptera den du är. Ut med dig och svälj sperma nu Johannes!
Citera
2015-04-27, 20:11
Medlem
torstenhingstens avatar
Många tjejer tänder visuellt på stora kukar. Manligt med en stor kuk.

Själva sexet tror jag inte känns så mkt mer med några cm hit eller dit.
Citera
2015-04-27, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Kvinnor ljuger ofta om att den inte får vara "för stor" men sanningen är den att kvinnan troligtvis inte träffat på någon som är "för stor". Man försöker dölja att man gillar riktigt välutrustade genom att säga att den inte får vara för stor. Detta "för stor" finns inte och när kvinnan själv får välja landar kravet på 20 cm och 17 - 18 cm i omkrets.

Så det är hyckleri när de påstår att de inte föredrar stora genom att skyla med att den inte får vara "för stor".

Nog för att Mlkehunt överdriver en del men han har helt rätt om att 16 cm känns litet. Inte "för litet" men ganska litet.
Ni kan läsa mina tidigare inlägg i tråden. En kvinna sa att en killes penis var tjockare än glaset jag höll i och det var minst 18 cm i omkrets. Det stod utom all tvivel och hon sa själv att hon inte kunde nå runt den.

Så det där med att kvinnor inte föredrar stora för att de inte vill ha "för stora" är trams. Det finns inte för stora. Sex är extremt mycket skönare för killen om han har större och främst tjockare omkrets.

Och priset går till.... Trumvirvel.....
LAND 81 för årets absolut bögigaste inlägg!!!

Ett stort grattis. Ett fyrfaldigt leve hipp. Nähä? Inte det. Ok. Ska gå och pissa nu....
Citera
2015-04-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad
Är du ett riksmongo?

Säger han som gör 24 inlägg i rad i samma kuktråd
Gullunge!
Citera
2015-04-27, 21:32
Medlem
För stor kan vara jobbigt för att pga ren smärta funkar inte vissa ställningar (plus rädslan att han ska lyckas trycka till spiralen och punktera livmodern, eller någonting annat lika vidrigt). För stor är väl.. 20+.

Medel är enklast att komma med, konstigt nog i missionären för mig. Är den 14-16 ungefär och relativt rak så krävs det inte mycket för att jag ska komma

Det roliga med lite större än så är ju att det verkligen känns som ett knull, om ni fattar.

Men ja, om man ska vara en klyscha så är det ju vad man gör med den som räknas. Jag menar, min erfarenhet säger att killar som är stora inte riktigt bryr sig lika mycket utan tror att kuken räcker och blir över bara de kör sitt egna race. Vilket det inte gör.
Citera
2015-04-28, 00:49
Medlem
Citat:
Har varit mycket intressant att följa resonemangen i denna tråd.

Jag har en mycket ovanlig penis har jag märkt av resonemangen här, vilket jag inte har lidit av i mitt liv. Jag har en längd på 13 cm och 14-14,5 cm i omkrets. Är alltså en sådan man som kan se för liten ut kanske då byxorna åker av, men i sängen kan positivt överaska kvinnor med min omkrets, för att inte säga händer, tunga, teknik, etc.

Det tycks mig som att flera män här med stora komplex (som Delerium, Mlkehunt mfl) mest lider av bristande erfarenhet av att ha sex med olika kvinnor. Jag är 43 år gammal och har haft sex med 16 olika kvinnor. Detta är inte mycket jämfört med en casanova, det vet jag - men det ger mig fördelen av att veta att läget är inte så katastrofalt som de med de största komplexen har. Kvinnor är OLIKA och njuter av olika saker. Många kvinnor har fått orgasm av cunnilingus från mig, men en jag träffade tyckte jag var värdelös. Betyder det att jag ska ha komplex för min tunga?

Slappna av killar. Lär dig vad varje enskild tjej gillar. Ju mer man har sex med samma kvinna, desto bättre blir det. (Sexet alltså). Ut och knulla nu. Eller snarare: ragga. För egentligen tror jag det är en viktigare diskussion: hur raggar man....

Be cool...

Fast 14-14,5 cm i omkrets placerar dig i de övre 10% vad gäller omkrets.
Citera
2015-04-28, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jelliko
Men ja, om man ska vara en klyscha så är det ju vad man gör med den som räknas. Jag menar, min erfarenhet säger att killar som är stora inte riktigt bryr sig lika mycket utan tror att kuken räcker och blir över bara de kör sitt egna race. Vilket det inte gör.

Jag har försökt förklara detta för MikeHunt nu i 10 inlägg men han vägrar lyssna, varken på mig eller på tjejer som dig. Vad ska vi göra med honom?
Citera
2015-04-28, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag har försökt förklara detta för MikeHunt nu i 10 inlägg men han vägrar lyssna, varken på mig eller på tjejer som dig. Vad ska vi göra med honom?

Aldrig ligga med honom är mitt förslag.
Citera
2015-04-28, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Säger han som gör 24 inlägg i rad i samma kuktråd
Gullunge!

Där har du helt rätt. Jag borde fan hållt bättre koll på hur många inlägg jag gjorde på samma dag. Ber alla om ursäkt för min excess.

Kan bara förklara det hela med:

* Jag är ny medlem och visste inte att en tråd på Flashback kan ha en sådan stiltje. På andra internetforum brukar det vara mer action. Flashbacks stora medlemsantal gjorde att jag lurade mig själv att tro att fler skulle skriva inlägg mellan mina egna.

* Jag väntade på medlemskap i fyra dygn och drabbades av svår skrivklåda av att inte kunna göra några inlägg alls medans jag läste en tråd på 600 sidor. Ja, till skillnad från de flesta är jag en mycket noggrann person och läser alltid igenom hela tråden. Jag borde dock ha väntat tills jag läst allt innan jag började posta. Jag började posta omkring vid sid 550. Blev en ketchup-flaska-effekt av det hela.

* Jag skrev inläggen löpande de sista 50 sidorna ungefär och höll inte koll på hur många jag hade gjort.

Oerhört pinsamt att det blev så jävla många inlägg.

Men du är ju egentligen inte en av dem som borde ha påpekat detta. De flesta av dina inlägg är ju rena dyngan. Antingen vill du bara driva med folk i dina inlägg eller skriva om vad som är medelstorlek och sådant annat jox som redan nämnts över 30 ggr i tråden av folk som har jävligt bra koll på ämnet. Hade du haft en läskapacitet över en kråkas nivå hade du inte postat hälften av ditt skräp. Läs tråden för fan!
Dessutom: tillhörde inte du de där skrytmånsarna som har en bra storlek, men mest skriver i tråden för att håna Mikehunt och de med komplex?
Du verkar inte ha någon vettig agenda med att skriva i tråden. Du är inte här för att hjälpa någon, som jag och många andra försöker göra. Och du har inga komplex eller problem i ämnet ifråga. Varför skriver du överhuvudtaget i tråden då? Är det bara för att spela allan?

Till er andra som är seriösa: jag ber om ursäkt för att jag postat in excess. Jag ska ta det lugnare i fortsättningen. Ett av självkritik är på sin plats.
Citera
2015-04-28, 23:21
Medlem
Citat:
Där har du helt rätt. Jag borde fan hållt bättre koll på hur många inlägg jag gjorde på samma dag. Ber alla om ursäkt för min excess.

Kan bara förklara det hela med:

* Jag är ny medlem och visste inte att en tråd på Flashback kan ha en sådan stiltje. På andra internetforum brukar det vara mer action. Flashbacks stora medlemsantal gjorde att jag lurade mig själv att tro att fler skulle skriva inlägg mellan mina egna.

* Jag väntade på medlemskap i fyra dygn och drabbades av svår skrivklåda av att inte kunna göra några inlägg alls medans jag läste en tråd på 600 sidor. Ja, till skillnad från de flesta är jag en mycket noggrann person och läser alltid igenom hela tråden. Jag borde dock ha väntat tills jag läst allt innan jag började posta. Jag började posta omkring vid sid 550. Blev en ketchup-flaska-effekt av det hela.

* Jag skrev inläggen löpande de sista 50 sidorna ungefär och höll inte koll på hur många jag hade gjort.

Oerhört pinsamt att det blev så jävla många inlägg.

Men du är ju egentligen inte en av dem som borde ha påpekat detta. De flesta av dina inlägg är ju rena dyngan. Antingen vill du bara driva med folk i dina inlägg eller skriva om vad som är medelstorlek och sådant annat jox som redan nämnts över 30 ggr i tråden av folk som har jävligt bra koll på ämnet. Hade du haft en läskapacitet över en kråkas nivå hade du inte postat hälften av ditt skräp. Läs tråden för fan!
Dessutom: tillhörde inte du de där skrytmånsarna som har en bra storlek, men mest skriver i tråden för att håna Mikehunt och de med komplex?
Du verkar inte ha någon vettig agenda med att skriva i tråden. Du är inte här för att hjälpa någon, som jag och många andra försöker göra. Och du har inga komplex eller problem i ämnet ifråga. Varför skriver du överhuvudtaget i tråden då? Är det bara för att spela allan?

Till er andra som är seriösa: jag ber om ursäkt för att jag postat in excess. Jag ska ta det lugnare i fortsättningen. Ett av självkritik är på sin plats.

Jag tycker det är kul att någon läser genom 600 sidor och skriver svar på allt möjligt. Posta på, så länge det är on topic.

Dock är det totalt förbjudet att koppla ihop användarnamn med varandra i trådar. Kontakta en moderator om det i så fall.
Citera
2015-04-29, 02:54
Medlem
Dodsknarkarnazists avatar
Allt under 20 cm i längd och 16 cm i omkrets räknas väl som en förvuxen klitoris? Självklart är större bättre. Min kuk är runt 25 cm i längd och 18 cm i omkrets och alla (vilket är väldigt många) brudar jag knullar blir helt till sig. De säger att jag är den bästa de haft och stalkar mig sedan efter. Blir inte av med dom. Finns inget mer attraktivt hos en man än en riktigt stor kuk och det vet alla. Puntkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in