2014-03-25, 21:16
Medlem
Jag gillar bitcoin mycket mer idag vid ~$600 än för några månader sedan vid ~$1000
Citera
2014-03-25, 21:27
Medlem
vizuals avatar
bill gates, kamprad och warren buffet kan slänga sig i vägen

vi e nya pengaeliten
Citera
2014-03-25, 21:44
Medlem
boms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Ja herrejävlar. Och då pratar vi ändå bara steg 4 av 6.

Jag vet inte om det är något allvarligt fel på mig men när jag läser den här typen av artiklar/profetior så får jag såna enorma glädjekickar att jag måste öppna fönstret och vråla, ,,,, free the world motherfuckers...

Inte konstigt att min ubersnygge granne verkar intresserad

Är det investeringstips eller supersalamin som lockar månntro?

Jag tror man måste stålsätta sig och räkna med att bitcoin kan gå ner. Då är det världens investerings changs! Annars kommer man bli utskakad med dom andra weak hands på en botten. Man går inte ur bitcoin om det är inte något som förändrar spelplanen!

Edit: Jag håller helt med dig det här är hur stort som helst, men har inte blivit det ännu därför vi har found the pot of gold
Senast redigerad av bom 2014-03-25 kl. 21:48.
Citera
2014-03-25, 21:52
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bom
Jag tror man måste stålsätta sig och räkna med att bitcoin kan gå ner. Då är det världens investerings changs! Annars kommer man bli utskakad med dom andra weak hands på en botten. Man går inte ur bitcoin om det är inte något som förändrar spelplanen!

Bra sagt. För egen del blir det byrålådan med dubbla hänglås. Jag har bestämt mig att hänga i no matter what. Är så oerhört lätt att påverkas av negativa nyheter och få för sig att sälja.

Om jag ser på min aktiehandel så har det ofta varit detta problem. Inte för att jag vill verka märkvärdig men jag brukar ligga före de flesta i mitt tänk. Vilket tyvärr många ggr gjort att jag sålt för tidigt och missat den riktiga kursuppgången.

Alla vi som härjar i denna tråd ska tänka på en sak. Vi är tidigt ute. Det riktiga rallyt har inte börjat än.
Citera
2014-03-25, 22:00
Medlem
boms avatar
Citat:
Om jag ser på min aktiehandel så har det ofta varit detta problem. Inte för att jag vill verka märkvärdig men jag brukar ligga före de flesta i mitt tänk. Vilket tyvärr många ggr gjort att jag sålt för tidigt och missat den riktiga kursuppgången.

Om du blir klämd för du säljer och den bara fortsätter dvs, du har fel om var toppen är! Om det är problemet så letar du inte efter och sälja på toppen. Vänta tills första skjutet neråt. Sen kommer den gå upp och testa toppen igen. Då säljer du! du kanske missar 1% eller något på det. Det kan fungera? Sälj inte på varje ny topp det kommer en andra changs efter första skjutet nedåt.

Toppar är svåra om man inte har något tydligt rescistance så kan man tjäna mer på att vänta, låta andra traders sköta det och sen sälja på andra försöket upp.

Edit: Titta på bitcoin 4 mars när vi hade bull run upp till $700. Många sålde säkert påvägen upp för man tänkte högre kan det inte gå. Min sälj var på $650 tyvärr. Men det är 3 tydliga toppar under en hel dag att sälja ur sig vid $700... ser jag nu helvette, men en gång måste jag kunna få göra misstag orkar inte annars hehehe
Senast redigerad av bom 2014-03-25 kl. 22:08.
Citera
2014-03-25, 22:18
Medlem
boms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbesvensson
Jag gillar bitcoin mycket mer idag vid ~$600 än för några månader sedan vid ~$1000

Visst är det trevligt?
Citera
2014-03-25, 22:29
Medlem
MontyBurnss avatar
Citat:
Underbart!

Pratar vi 3 år innan alla tar bitcoin?

Ser bra ut detta
Sweet, synd att jag nyss köpt ny laptop och tv. Får stödköpa ngt annat. Fan vad kul att de vågar testa BTC :-)
Citera
2014-03-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bom
Visst är det trevligt?

Ja, det är lite lustigt hur utsikterna för bitcoin är så mycket bättre idag än vad de var för några månader sedan samtidigt som priset har halverats.
Citera
2014-03-25, 22:42
Medlem
boms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbesvensson
Ja, det är lite lustigt hur utsikterna för bitcoin är så mycket bättre idag än vad de var för några månader sedan samtidigt som priset har halverats.

Litecoin ser ut att vara först och röra på sig nu Får se om bitcoin följer efter det börjar se ut som den vill det

Hehe ja ska man köpa någon gång så verkar det vara nu som det gäller.
Citera
2014-03-25, 22:50
Medlem
massepojkens avatar
Hollywood investerar i bitcoin. Ashton Kutcher är sedan en tid tllbaka delägare i www.gyft.com
Via hans investmentbolag (A-Grade ) äger han 1.56% av bolaget.
Killen är ubervass. Skenet bedrar ibland.
Citera
2014-03-25, 23:14
Medlem
vattenpipskamelens avatar
väntar på någon krash i form av hackerattack, fraud eller liknande och sen hoppar jag in med full rulle. Ifall bitcoin klarar av ett till "stort" nederlag så är det iallafall klart för mig att valutan är värd att investera i. För er som hoppar på tåget nu säger jag bara lycka till!
Citera
2014-03-26, 01:07
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenpipskamelen
väntar på någon krash i form av hackerattack, fraud eller liknande och sen hoppar jag in med full rulle. Ifall bitcoin klarar av ett till "stort" nederlag så är det iallafall klart för mig att valutan är värd att investera i. För er som hoppar på tåget nu säger jag bara lycka till!

bli inte som denna dock

http://cdn.memegenerator.net/instances/500x/43115497.jpg
Senast redigerad av vizual 2014-03-26 kl. 01:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in