2014-03-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Nu är ju din åsikt knappast av intresse för oss. So long!

Spot on...
Citera
2014-03-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
6 tank griefers, låter jätteroligt verkligen.

Hade varit coolt om ni bara stod där och skrämde honom, men att ni dödade honom får historien att gå från rolig till pinsam, sorry.

Gå till invite only eller kör iväg snabbare. Spelar du ps3 eller xbox?

Fan va det gnälls hela tiden, hur gamla är ni?, var med i "Tank" situationen med fem tanks utanför klädbutiken, o det var bland det roligaste som hänt på sistone... , ska ni böla som småtjejer så spela inte GTA då....Fjollskaft.....
Citera
2014-03-24, 22:16
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Vad gnäller du om då?

Detta vi pratat om fick mig sluta,

Håller med Wertym, varför dödade ni honom? Skrämma en lång tid skulle varit roligare
Citera
2014-03-24, 22:24
Medlem
fosho123s avatar
.
Senast redigerad av fosho123 2014-03-24 kl. 22:25. Anledning: felpost
Citera
2014-03-24, 22:40
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Nu är ju din åsikt knappast av intresse för oss. So long!

Då kan man ju undra varför du skriver dina historier på ett diskussionsforum när du inte bryr dig om vad andra tycker? Skaffa en blogg, ett forum verkar inte vara för dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Fan va det gnälls hela tiden, hur gamla är ni?, var med i "Tank" situationen med fem tanks utanför klädbutiken, o det var bland det roligaste som hänt på sistone... , ska ni böla som småtjejer så spela inte GTA då....Fjollskaft.....

Kallar du det gnäll så vet jag inte vad...

Det är uppenbart att det hade varit askul om ni bara stått där, tänk hans reaktion då. Men nej nej, ni ska självklart avfyra kanonerna mot en försvarslös liten stackare.

Det är du som bölar här just nu, hoppas att du ser det. "Fjollskaft."
Senast redigerad av Wertym 2014-03-24 kl. 22:42.
Citera
2014-03-24, 23:07
Medlem
Jerkstores avatar
Har spelat en massa missions på sistone så har runt 3 miljoner efter att jag sålde min Adder. Vad fan ska man göra med pengarna? Vissa sparar om det kommer gå att köpa villor i framtiden har jag läst. Har just nu Carbonizzare, Elegy, Turismo, Audi, Bati och Entity i garaget. Älskar bilar men tycker ingen av de jag inte har haft verkar rolig. Sålde Vacca och Infernus för länge sedan. Jester sålde jag också.

Ser sällan spelare i Monroe eller Stinger, så kanske någon av dem. Vad tycker ni? Feltzer kanske? Jag vill ha den där Kharmellion eller vad den heter men den är alltid out of stock.
Citera
2014-03-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Då kan man ju undra varför du skriver dina historier på ett diskussionsforum när du inte bryr dig om vad andra tycker? Skaffa en blogg, ett forum verkar inte vara för dig.

Kallar du det gnäll så vet jag inte vad...

Det är uppenbart att det hade varit askul om ni bara stått där, tänk hans reaktion då. Men nej nej, ni ska självklart avfyra kanonerna mot en försvarslös liten stackare.

Det är du som bölar här just nu, hoppas att du ser det. "Fjollskaft."

Okej jag som bölar, okej är inte jag som sitter här o "Gnäller" svarar bara när ni skriver, det var en som råkade skjuta, han tryckte på fel knapp, vi andra stod där ute och tutade, men men, du var inte med så sluta anta och tro en massa, om man bara vill glida i sin bil och liknande så är FORTFARANDE inte GTA nåt att satsa på, lr är det? Alla gnäller om att alla dödar varandra, och att det inte är Rockstars idé, men om det inte är det varför finns alla vapen, tanks och inte minst BOUNTYS om man inte ska döda varandra??, det är därför dem lagt in SOLO och INVITE ONLY, lr har jag fel?
Citera
2014-03-24, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Denna personen är i lever 192 och hänger i denna tråden jämnt. Han har absolut inget liv och han har spelat alla uppdragen på Gta 15 gånger om.

I brist på intressen och annat att göra åker denna person runt och dödar folk.

He he kul att du har koll på saker....
Citera
2014-03-24, 23:26
Medlem
Citat:
Eller så kan det vara så att vi är ett gäng på runt 10 personer, som alla tycker GTA Online är förbannat roligt, vi spelar ett par timmar om dagen efter jobbet och garvar läppen av oss mest hela tiden.

Nyss t.ex.

Vi är fem eller sex tanks som samlas runt en klädaffär medans en kille är inne och shoppar, det var kul att se "minen" på han när han tvärvände i dörren precis innan alla öppnade eld.

He he den ägde J, ha ha hans min när han kom ut, den var helt oslagbar...
Citera
2014-03-24, 23:27
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Märker att en massa personer klagar över att de blir skjutna i freemode. Här kommer några tips från coachen för de.

1. De där små vita plupparna på din karta är andra spelare, i 90% av fallen är det omogna tonåringar eller sadister som inget hellre vill se dig död. Håll dig undan från dem.

2. Håll dig borta från Los Santos customs i centrala stan eller i östra Los Santos, där är ofta ovan nämnda sadisters favorittillhåll för att hitta sina offer. Åk med din skinande nya Jester till flygplatsen eller på Route 68 om du vill modda din Jester i fred.

3. Första modd bör vara ARMOR, det kan ofta hjälpa mot okynnesskjutning mot ditt fordon, visst, din lack kommer inte vara perfekt, men du kommer ofta klara livhanken.

4. Skaffa ett garage utanför staden. Chansen att någon står utanför när du rullar ut minskar med 5000%.

5. Kör i egen lobby, du kommer ALDRIG få miljoner av sadister sluta döda dig.
Nr. 6 Använd en karaktär med det kvinnliga könet.
Citera
2014-03-24, 23:33
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Okej jag som bölar, okej är inte jag som sitter här o "Gnäller" svarar bara när ni skriver, det var en som råkade skjuta, han tryckte på fel knapp, vi andra stod där ute och tutade, men men, du var inte med så sluta anta och tro en massa, om man bara vill glida i sin bil och liknande så är FORTFARANDE inte GTA nåt att satsa på, lr är det? Alla gnäller om att alla dödar varandra, och att det inte är Rockstars idé, men om det inte är det varför finns alla vapen, tanks och inte minst BOUNTYS om man inte ska döda varandra??, det är därför dem lagt in SOLO och INVITE ONLY, lr har jag fel?

Okej helt plötsligt var det en av er som "råkade" skjuta. Fine, säg det från början istället för att komma på det efteråt. "Anta och tro en massa" vad kan man annars göra än att gå från den informationen som ni skrivit?

Alla "gnäller" inte om att alla dödar varandra, det är några få här som gör det - inte alla, inte särskilt många.

Det folk gnäller på (du kallar det att gnälla i alla fall) är att folk ger sig på de som inte har något intresse i att döda andra spelare. Bara för att det finns vapen och att man kan döda varandra betyder inte det att man måste göra det.

Mitt råd till er som gillar att döda andra spelare är att anfalla spelare som kan och vill slå tillbaka. Det är mycket roligare med en riktig fight istället för att fega runt i en tank eller dränka en passive mode-spelare med vattenslangen från en brandbil.
Citera
2014-03-24, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Detta vi pratat om fick mig sluta,

Håller med Wertym, varför dödade ni honom? Skrämma en lång tid skulle varit roligare

Du har ju uppenbart inte fattat grejen med GTA, att man får göra som man vill, vill jag spränga dig med en tank så gör jag det, precis på samma sett som du vill tydligen bara glida runt, då ska vi inte mötas men men lycka till, men snälla sluta gnäll...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in