2014-03-24, 19:01
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
För att....

Okej, men det förstår väl läsaren att man kanske inte ska hoppa in i en bil om det står någon idiot och skjuter på en? =)
Citera
2014-03-24, 19:15
Medlem
Citat:
Spelare i bilar som samtidigt är i passive mode är näst roligast att döda. Absolut roligast att döda är spelare i passive mode, som ställt sig på någonting så de inte ska kunna bli dödade (tror de) och som dummar sig. Exempelvis står och ger en fingret.

Då ringer man 911, fire dep. och vips så kommer det en brandbil. Så drar man på brandsprutan och dränker den jäveln. Fungerar allra bäst på korkad snorunge som verkligen bryr sig om han blir dödad eller inte.

Den största glädjen man kan få i GTA Online är att höra en sådan spelare skrika sig hes i micken.
Visst, fast jag åker en bil, fem meter från mitt garage och har inte micen ikopplad. Hur är det roligt?
Citera
2014-03-24, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Fast nu är det så att en full upgraded Turismo eller en annan super bil ligger lätt på 2-300 k.

Armor 100%= 50k
Engine 100%= 30-40k
Turbo 100%= 50k
Transmision 100%= 40k
Brakes 100%= 40k

Detta är runda slängor vad prestandan ligger på sedan har du alla extra tillbehör till bilen (styling)
Tack

/D
Citera
2014-03-24, 19:26
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Visst, fast jag åker en bil, fem meter från mitt garage och har inte micen ikopplad. Hur är det roligt?

Denna personen är i lever 192 och hänger i denna tråden jämnt. Han har absolut inget liv och han har spelat alla uppdragen på Gta 15 gånger om.

I brist på intressen och annat att göra åker denna person runt och dödar folk.
Citera
2014-03-24, 20:15
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Denna personen är i lever 192 och hänger i denna tråden jämnt. Han har absolut inget liv och han har spelat alla uppdragen på Gta 15 gånger om.

Det finns många griefers i gta, tycker han om att göra sådant så kommer han att göra det. Varför? För att han tycker att det är roligt och för att han kan.

Sedan tror jag inte att just du har råkat ut för honom, så varför är du upprörd över hans sätt att jäklas med folk? Det finns många fler än Ghuler vet du.
Citera
2014-03-24, 21:04
Medlem
Ghulers avatar
Citat:

Eller så kan det vara så att vi är ett gäng på runt 10 personer, som alla tycker GTA Online är förbannat roligt, vi spelar ett par timmar om dagen efter jobbet och garvar läppen av oss mest hela tiden.

Nyss t.ex.

Vi är fem eller sex tanks som samlas runt en klädaffär medans en kille är inne och shoppar, det var kul att se "minen" på han när han tvärvände i dörren precis innan alla öppnade eld.
Citera
2014-03-24, 21:27
Medlem
Drevs avatar
Jag är trött på folk som ska förstöra för mig när jag vill ut och ta en tur med min Rolls Royce eller kanske ta en roadtrip med en kompis med husbil
Citera
2014-03-24, 21:33
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Eller så kan det vara så att vi är ett gäng på runt 10 personer, som alla tycker GTA Online är förbannat roligt, vi spelar ett par timmar om dagen efter jobbet och garvar läppen av oss mest hela tiden.

Nyss t.ex.

Vi är fem eller sex tanks som samlas runt en klädaffär medans en kille är inne och shoppar, det var kul att se "minen" på han när han tvärvände i dörren precis innan alla öppnade eld.

6 tank griefers, låter jätteroligt verkligen.

Hade varit coolt om ni bara stod där och skrämde honom, men att ni dödade honom får historien att gå från rolig till pinsam, sorry.

Citat:
Jag är trött på folk som ska förstöra för mig när jag vill ut och ta en tur med min Rolls Royce eller kanske ta en roadtrip med en kompis med husbil

Gå till invite only eller kör iväg snabbare. Spelar du ps3 eller xbox?
Citera
2014-03-24, 21:46
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym

Hade varit coolt om ni bara stod där och skrämde honom, men att ni dödade honom får historien att gå från rolig till pinsam, sorry.

Gå till invite only eller kör iväg snabbare. Spelar du ps3 eller xbox?

Kör ps3 men spelar knappt längre
Citera
2014-03-24, 21:49
Medlem
mrdoktors avatar
Citat:
Spelare i bilar som samtidigt är i passive mode är näst roligast att döda. Absolut roligast att döda är spelare i passive mode, som ställt sig på någonting så de inte ska kunna bli dödade (tror de) och som dummar sig. Exempelvis står och ger en fingret.

Då ringer man 911, fire dep. och vips så kommer det en brandbil. Så drar man på brandsprutan och dränker den jäveln. Fungerar allra bäst på korkad snorunge som verkligen bryr sig om han blir dödad eller inte.

Den största glädjen man kan få i GTA Online är att höra en sådan spelare skrika sig hes i micken.
Mitt gameplay förstörs alltid av personer som dig. Alltid när jag kör omkring och sköter mitt kommer det någon finnig jävla idiot över level 100, som i brist på annat tycker det är skit kul att förstöra för andra.

Ärligt talat, första gången säger jag inget, men när jag re-spawnar i passive-mode är det så jävla självklart det kan bli att jag inte vill vara med och leka. Men självklart så är det alltid en empatilös hora som aldrig ger sig.

Och det är ren lögn att GTAO enbart går ut på att döda varandra, det här är ingen jävla COD. Hälften av tiden samarbetar man med de andra spelarna och hittar på kul saker tillsammans. Men du vet väl inte vad kul är om det inte är på någon annans bekostnad.
Citera
2014-03-24, 21:52
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym

Nu är ju din åsikt knappast av intresse för oss. So long!
Citera
2014-03-24, 22:00
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Kör ps3 men spelar knappt längre

Vad gnäller du om då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto