Citat:
Ursprungligen postat av
Ghuler
Spelare i bilar som samtidigt är i passive mode är näst roligast att döda. Absolut roligast att döda är spelare i passive mode, som ställt sig på någonting så de inte ska kunna bli dödade (tror de) och som dummar sig. Exempelvis står och ger en fingret.
Då ringer man 911, fire dep. och vips så kommer det en brandbil. Så drar man på brandsprutan och dränker den jäveln. Fungerar allra bäst på korkad snorunge som verkligen bryr sig om han blir dödad eller inte.
Den största glädjen man kan få i GTA Online är att höra en sådan spelare skrika sig hes i micken.
Mitt gameplay förstörs alltid av personer som dig. Alltid när jag kör omkring och sköter mitt kommer det någon finnig jävla idiot över level 100, som i brist på annat tycker det är skit kul att förstöra för andra.
Ärligt talat, första gången säger jag inget, men när jag re-spawnar i passive-mode är det så jävla självklart det kan bli att jag inte vill vara med och leka. Men självklart så är det alltid en empatilös hora som aldrig ger sig.
Och det är ren lögn att GTAO enbart går ut på att döda varandra, det här är ingen jävla COD. Hälften av tiden samarbetar man med de andra spelarna och hittar på kul saker tillsammans. Men du vet väl inte vad kul är om det inte är på någon annans bekostnad.