2014-01-26, 12:40
  #10021
Medlem
CarlesPuyolSaforcadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeazeaR
xbox?

Nope, PS3. :/
Citera
2014-01-26, 13:20
  #10022
Medlem
Sist jag körde Survival så var vi två personer som startade. Ungefär vid Wave 7 hoppar någon spelare in helt plötsligt och var med på dom sista.
Hur gick detta till? Trodde man var tvungen att joina från början för att kunna vara med.
Citera
2014-01-26, 13:28
  #10023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Hört att den ska komma till nästa patch om inte Rockstar försenar den

jaså!? När är nästa patch då? de vet man inte kanske?
Citera
2014-01-26, 14:05
  #10024
Medlem
Hummlers avatar
Jaha, lirar nu igen efter ett tags uppehåll. Har blivit av med mitt flygplan som kosta över 1 miljon och min gubbe har fått massa ärr i ansiktet, vafan?
Citera
2014-01-26, 14:48
  #10025
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Ofta det går att sälja rh8an?? Den bilen som man kan skaffa hur många som helst av gratis? Har ej fungerat när jag har försökt, antagligen för att jag har haft lediga garageplatser dårå!
Ja. Varför skulle jag ljuga om en sådan sak?
Jag har själv gjort det.

Du måste bli av med försäkringen på bilen. Och därför måste du se till att ha ett fullt garage så att du kan ersätta rh8ans plats med en annan bil.
Annars kan du inte sälja den.
Citera
2014-01-26, 15:01
  #10026
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Jaha, lirar nu igen efter ett tags uppehåll. Har blivit av med mitt flygplan som kosta över 1 miljon och min gubbe har fått massa ärr i ansiktet, vafan?
Gå in i dushen om du har ett hus så blir du av med ärr.
Citera
2014-01-26, 15:20
  #10027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Sist jag körde Survival så var vi två personer som startade. Ungefär vid Wave 7 hoppar någon spelare in helt plötsligt och var med på dom sista.
Hur gick detta till? Trodde man var tvungen att joina från början för att kunna vara med.
Du kan tom bli spectator på level 10 och dom som spelar klarar det så får du också 20k.
Citera
2014-01-26, 16:48
  #10028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Du kan tom bli spectator på level 10 och dom som spelar klarar det så får du också 20k.
Hur hoppar man in mitt i?
Citera
2014-01-26, 17:16
  #10029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Hur hoppar man in mitt i?
Kom ihåg vilka vänner/crew som invitar dig och du inte kan spela just då och bara joina genom gå in igenom deras nick på friend fliken och in i spectator, sen är det bara att vänta.
Citera
2014-01-26, 17:54
  #10030
Medlem
http://socialclub.rockstargames.com/member/robbn_/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/mWRM6XJvkUu4UGQXcdg_eg

hehe skönaste glichen på länge
Citera
2014-01-26, 19:31
  #10031
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrimoV
http://socialclub.rockstargames.com/member/robbn_/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/mWRM6XJvkUu4UGQXcdg_eg

hehe skönaste glichen på länge
Kan du ringa mekanikern efter alla bilar också?
Citera
2014-01-26, 23:56
  #10032
Medlem
CarlSolomons avatar
Alltså jävlar, det finns ett fordon som är bättre än alla andra, oavsett situation..typ.

Det är Dinka Akuma, den snabbaste motorcykeln. Den är sjukt jävla snabb, dock kan toppfarten inte mäta sig med Adder, Entity etc. men den är så jävla smidig, du kan lätt köra full fart genom hela jävla LS utan att någon bil har någon chans. Seriöst, jag kör typ 95% Akuma och jag kör jävligt mycket race, dock inte mission-race utan typ imprompto och bara muppa runt med alla töntar som kör Adder. Jag krossar dom, varje jävla gång


Plus att den FLYGER upp för berg, och om jag har den med mig in i Missions så kommr jag först varje gång. Seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in