2017-11-24, 20:50
Medlem
korvmajsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verfuhren
Nej, det funkar inte så. Utan du är medlem i Biker klubben endast i den "sessionen". Om du förstår vad jag menar.

Japp förstår. Tack för svar
Citera
2017-11-25, 02:38
Medlem
Fladdermasks avatar
Kommer de komma någon vettig uppdatering i detta spel nu närmaste veckorna? Tyckte inte smugglers run var så kul direkt.
Citera
2017-11-25, 14:22
Medlem
Jag spelade Gta 5 online på Xbox 360 för typ ett år sen.
Har nu köpt Xbox one. Hur gör jag för att föra över min gubbe?
Är ändå på lvl 80 och har aldrig fuskat och vill inte starta om på nytt. Har försökt googla men är en djungel
Citera
2017-11-27, 15:21
Medlem
george-nadas avatar
Har en fundering ang Assault Rifles..
Ak4 har längst range i kategorin, låser den in targets i siktet på längre håll?
Citera
2017-11-27, 15:36
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx
Är ändå på lvl 80 och har aldrig fuskat och vill inte starta om på nytt. Har försökt googla men är en djungel
Du måste vara reggad på rockstar social club.
Sen väljer du att du vill överföra din karaktär....nånstans i menyn...minns inte riktigt vart men det är lätt att hitta. Transfer charachter eller liknande.
Citera
2017-11-27, 15:39
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
Har en fundering ang Assault Rifles..
Ak4 har längst range i kategorin, låser den in targets i siktet på längre håll?
Det är nog extremt marginellt det.
Alltså det spelar mycket liten roll vilken range ett vapen har.
Jag är level 513 så anser att jag kan uttala mig om detta
Citera
2017-11-30, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx

Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Du måste vara reggad på rockstar social club.
Sen väljer du att du vill överföra din karaktär....nånstans i menyn...minns inte riktigt vart men det är lätt att hitta. Transfer charachter eller liknande.

Nej du måste tyvärr starta om på nytt.
Efter den 6 Mars 2017 slutade R* med character transfers helt och hållet.

Tjäna ihop 200k ingame lite snabbt köp ett MC klubbhus och börja grinda MC Contracts - som för närvarande ger dubbel $/RP. Detta upphör på tisdag så det är bara att köra. Sjukt lättförtjänta stålar!
Drog in 2M, bara igår.
Citera
2017-12-12, 21:59
Bannlyst
Tja tja någon som gett sig på den nya Heisten?

Behöver man köpa en ny byggnad för att starta den eller fungerar det att starta i sitt vanliga hus, bunkern, Ceo office eller motorcykelklubben?
Citera
2017-12-13, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyNazisten
Tja tja någon som gett sig på den nya Heisten?

Behöver man köpa en ny byggnad för att starta den eller fungerar det att starta i sitt vanliga hus, bunkern, Ceo office eller motorcykelklubben?

Du behöver byggnaden.
Citera
2017-12-13, 06:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BariHaver
Du behöver byggnaden.

Japp jag såg det, inte köpt den en lirat med polare som har. Första heisten var en besvikelse alldeles för lätt men sen tar det fart!!!
Citera
2017-12-13, 08:50
Bannlyst
God morgon!

Argh fckn bullshit!

Vi har grindat igenom alla nya heisten och vad fan händer när vi ska köra den sista.... "Error loading THE mission" vi provade ca 10 gr med samma usla resultat och efter lite Googling så ser man att det är massor med folk som har samma problem!

Jaja förutom det så har det varit roliga heists och ett stort plus även om det gör det svårare är att man bara behöver 2 gubbar för att köra heisten man kan givetvis köra med 4 som vi också gjort tror tom att man kunde vara 6, men just option att kunna köra på två var efterlängtat, då kan man lätt få tagit på en vän som man vet kan spela och slipper få med sig någon sorglig jävel som fuckar upp hela tiden.

Lite coola fordon med och den nya bunkern, droppen är ju bara domesdagsvapnet som dom kallar för Orbital Cannon, köper du den så kan du från din nya bunker bomba skiten ur vilken spelare som helst var du vill på kartan.
Men priset dock 900.000 $ well well tänkte jag det är en engångspeng jag köper den.
Men som tur var så kollade jag upp vapnet på Youtube och inte nog med att det kostar 900k att införskaffa det kostar 750.000$ för varje gång du använder den 750k $ för ett kill och efter det så är vapnet låst 45min och sen får du hosta upp igen.

Ville informera om detta så ni slipper slänga ut dosan genom fönstret!

Happy Gaming!
Citera
2017-12-21, 14:00
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyNazisten
Lite coola fordon med och den nya bunkern, droppen är ju bara domesdagsvapnet som dom kallar för Orbital Cannon, köper du den så kan du från din nya bunker bomba skiten ur vilken spelare som helst var du vill på kartan.
Men priset dock 900.000 $ well well tänkte jag det är en engångspeng jag köper den.
Men som tur var så kollade jag upp vapnet på Youtube och inte nog med att det kostar 900k att införskaffa det kostar 750.000$ för varje gång du använder den 750k $ för ett kill och efter det så är vapnet låst 45min och sen får du hosta upp igen.

Ville informera om detta så ni slipper slänga ut dosan genom fönstret!

Happy Gaming!

Tanken med Orbital Cannon är väl att förstöra för spelare som fraktar saker genom LS. Tycker det är sjukt hur R* tycker att man ska sabotera för varandra ännu mer och ännu enklare än innan. Att Online är svårt att njuta av på grund av att alla 15-åringar spränger upp allt är något som ändå diskuteras ganska ofta på GTAForums. Varför sabotera ännu mer för oss som bara vill spela i lugn och ro och fortsätta gynna de prepubertala finniga asen som tar ut sina aggressioner på oss? Fy fan.

Är för övrigt väldigt nöjd med fordonen de har släppt, åtminstone de klassiska sportbilarna (GT500, 190z och Deluxo).

Annars är GTA inte så kul att spela en längre period. Jag går ibland in efter några månaders paus och kollar igenom allt nytt, köper det jag gillar och kör runt en vända med de nya bilarna. Men det blir genast ganska tråkigt. Kanske för att det kommer en jävla horunge i en Kuruma som blåser av skallen på en direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in