God morgon!
Argh fckn bullshit!
Vi har grindat igenom alla nya heisten och vad fan händer när vi ska köra den sista.... "Error loading THE mission" vi provade ca 10 gr med samma usla resultat och efter lite Googling så ser man att det är massor med folk som har samma problem!
Jaja förutom det så har det varit roliga heists och ett stort plus även om det gör det svårare är att man bara behöver 2 gubbar för att köra heisten man kan givetvis köra med 4 som vi också gjort tror tom att man kunde vara 6, men just option att kunna köra på två var efterlängtat, då kan man lätt få tagit på en vän som man vet kan spela och slipper få med sig någon sorglig jävel som fuckar upp hela tiden.
Lite coola fordon med och den nya bunkern, droppen är ju bara domesdagsvapnet som dom kallar för Orbital Cannon, köper du den så kan du från din nya bunker bomba skiten ur vilken spelare som helst var du vill på kartan.
Men priset dock 900.000 $

well well tänkte jag det är en engångspeng jag köper den.
Men som tur var så kollade jag upp vapnet på Youtube och inte nog med att det kostar 900k att införskaffa det kostar 750.000$ för varje gång du använder den

750k $ för ett kill och efter det så är vapnet låst 45min och sen får du hosta upp igen.
Ville informera om detta så ni slipper slänga ut dosan genom fönstret!
Happy Gaming!