2014-05-06, 06:02
Medlem
stayblacks avatar
Titta så fin den är, min F620
Citera
2014-05-06, 10:46
Medlem
Anderssiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Titta så fin den är, min F620
Japp otroligt clean och snygg bil, den går riktigt bra för att tillhöra den klassen den gör.
Citera
2014-05-07, 01:42
Medlem
Vill bara dela med mig av ett litet tips ang. grafikinställningar på ps3. Jag har alltid kört med kantutjäming PÅ och testade att stänga av det. Snacka om stor skillnad.

Kanske var gamla nyheter men men
Citera
2014-05-07, 17:37
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52245/GTA-Online-The-High-Life-Update-Coming-Next-Week-Tuesday

Tisdag
Citera
2014-05-07, 18:16
Medlem
Autoziones avatar
Vafan, nya ställen att bo på och så ligger de i samma hus som de förra, epic fail. Ville ju haft hus ute i Blaine County eller någon skön stuga på vägen upp till Mount Chiliad eller varför inte en trailer i Sandy Shores. Tur att Watch Dogs kommer senare den här månaden...
Citera
2014-05-07, 18:20
Medlem
xiderlemon94s avatar
Omg Omg Omg Nästa Vecka Kommer High Life Uppdateringen
Citera
2014-05-07, 18:22
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Vafan, nya ställen att bo på och så ligger de i samma hus som de förra, epic fail. Ville ju haft hus ute i Blaine County eller någon skön stuga på vägen upp till Mount Chiliad eller varför inte en trailer i Sandy Shores. Tur att Watch Dogs kommer senare den här månaden...
Det är jag också besviken på.
Hus och uppfart så man kan ha 2 parkerade bilar utanför garaget och 8 i garaget.
Jag HOPPAS att man kan köpa ett fet hus senare!
Citera
2014-05-07, 19:32
Medlem
Morllys avatar
"The High Life Update also adds 'Non Contact' to the bevy of available Race options, which will allow you to play standard Races with collisions disabled between player's vehicles (other players appear as semi-transparent and you'll still be able to collide with non-player traffic, structures and other scenery)."

Absolut det bästa med uppdateringen enligt mig. Kör nästan aldrig race längre eftersom det är så många som endast fokuserar på att förstöra för mig(oftast för att jag är hög level och dem vill se mig faila).

Ska bli sweet att kunna köra race utan att behöva oroa sig för att bilen bakom ska köra in i din röv med full fart vid närmsta sväng
Citera
2014-05-07, 19:48
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morlly
"The High Life Update also adds 'Non Contact' to the bevy of available Race options, which will allow you to play standard Races with collisions disabled between player's vehicles (other players appear as semi-transparent and you'll still be able to collide with non-player traffic, structures and other scenery)."

Absolut det bästa med uppdateringen enligt mig. Kör nästan aldrig race längre eftersom det är så många som endast fokuserar på att förstöra för mig(oftast för att jag är hög level och dem vill se mig faila).

Ska bli sweet att kunna köra race utan att behöva oroa sig för att bilen bakom ska köra in i din röv med full fart vid närmsta sväng

Jajamän väldigt bra. Detta plus att man kan skaffa en till lägenhet (plats för 10 bilar till) är det jag ser mest fram emot.
Citera
2014-05-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Håller med, ett hus på landet är inte mycket begärt...

Låter som att ni som klagar på GTA, i stil med din sista mening, endast vill att R* ska ska läsa och ta åt sig. Många som "hotar" och klagar på spelet....
Watch Dogs hade sunkig bilkänsla och ett ruttet spel i övrigt imo.
Citera
2014-05-07, 22:55
Medlem
LuxVeritatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Vill bara dela med mig av ett litet tips ang. grafikinställningar på ps3. Jag har alltid kört med kantutjäming PÅ och testade att stänga av det. Snacka om stor skillnad.

Kanske var gamla nyheter men men
Vilket är bäst då, PÅ eller AV?
Citera
2014-05-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuxVeritatis
Vilket är bäst då, PÅ eller AV?
Haha såg att jag fuckade upp det där. AV är snyggare enligt mig! Innan var det grynigt som satan...

Kantutjämning ska vara AV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in