Citat:
Ursprungligen postat av
Award
Ursäkta för min bristande kunskap om detta, jag vet vad depå är och hur det fungerar men samtidigt, ska jag inte känna mer? Kanske inte glädjeskutt och somriga ängar men åtminstone känna mig mer fokuserad på vad jag nu än känner för och fokus i kroppen?
Vill ha ut mer låter lite som om jag söker ett rus, det kanske kallas det men samtidigt, jag vill mest finna den där lyckan andra människor med ADHD har, när man verkligen känner att "nu är jag lugn och fokuserad".
Vad är den där svarta biten? Är det någon plastkapsel?
Tack för svar, och än en gång, ursäkta för min bristande koll.
Jag förstår inte vad du söker om du inte vill ha ett rus men vill ha "dendär lyckan andra människor med ADHD har, när man verkligen känner att "nu är jag lugn och fokuserad"...
Det lär inte hända mkt mer än inget, eller att du blir för fjuttad om du äter fler som dom är.
(Alla är olika, vissa blir bra på andra känner inget).
Äter du fler som dom är kanske du sitter om 2-3 timmar o märker att det börjar bli "jävlaranamma", sen stegrar det några timmar, du börjar må dåligt och det är kanske 12 timmar innan du lugnar ner dig.
Inte värt det.
Vill du testa om du kan få ut mer, gör som jag beskrev, skär bort svarta halvan, tugga resten.
Det är över fortare, om de går åt hellvete med ditt mående.