2014-03-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeeGeesnose
Värsta reklamfilmerna måste vara alla de svältande, magra barnen som går 2 gånger
under varje reklamavbrott. Har inte dessa ökat markant senaste åren?

Låter som en douchebag för att jag säger det men hur kommer det sig att
man får visa svältande 9-åringar med sår och flugor i ansiktet som skriker
men inte ett par bröst?

Inte för att förbise det viktiga som dessa reklamerna står för, men dessa
är värre än alla dubbade-tjeckiska golvmopps reklamer.

Stör mig som fan på detta! För tillfället intas lunchen tillsammans med Comedy Central, och där är minst 80% av varje reklampaus svältande barn; det är rädda barnen, sen nån FN organ, Childhood Foundation plus en eller 2 till, vid VARJE paus, typ mellan 11 och 15 i alla fall.

Det är väl den där FN organet som sveriges riksdag dessutom beslutade att ta bort biståndet till för att lägga pengarna på vår egen sinnessjuka invandringspolitik istället.
Citera
2014-03-14, 11:37
Medlem
Stackarens avatar
Den nya Judit-reklamen med bilarna som rullar baklänges hatade den från första gången jag såg den! Vet inte exakt varför, kanske för att den helt enkelt är skev och ful.
Citera
2014-03-16, 20:30
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stackaren
Den nya Judit-reklamen med bilarna som rullar baklänges hatade den från första gången jag såg den! Vet inte exakt varför, kanske för att den helt enkelt är skev och ful.
Ja, alltså varför kan inte bara Com Hem lägga ner sina jävla reklamer nån gång?! Nuförtiden går hela idén ut på att kopiera redan gjorda reklamer. Kan inte vara höga krav för att bli anställd på den reklambyrån...

Sanslöst vilket jävla skräp det är.
Citera
2014-03-16, 21:18
Medlem
Darkcheeses avatar
Lendo, kvinnan i reklamen måste vara den mest äckliga och läskigaste personen jag någonsin har sett. Hon ger mig rysningar...
Citera
2014-03-16, 22:11
Medlem
Pitcairns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Lendo, kvinnan i reklamen måste vara den mest äckliga och läskigaste personen jag någonsin har sett. Hon ger mig rysningar...

Alla i Lendoreklamen ser ut och låter som hubbotar. Skådespeleriet håller också robotklass. Lendo är definitivt med på hatlistan.
Citera
2014-03-18, 15:38
Medlem
Trollishs avatar
e-on reklamerna som pågår nu.

varför betalar dom dessa skitskådisar som folk inte ens vet namnen på?

var tvungen att kolla så jag inte hade e-on, skulle sagt upp avtalet isåfall.
Citera
2014-03-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
e-on reklamerna som pågår nu.

varför betalar dom dessa skitskådisar som folk inte ens vet namnen på?

var tvungen att kolla så jag inte hade e-on, skulle sagt upp avtalet isåfall.
Jag vet faktiskt inte vilken reklam du syftar på, men hur tänkte du nu....skulle du föredra att Jack Nicholson anlitades som ansikte för e-on? Hade du lyssnat/tittat/tagit till dig deras reklam mer då? Vad tror du en etablerad känd skådespelare kräver för lön? Vill du att ditt elbolag ska slänga pengar på sådant eller borde du inte vara nöjd över att de lägger så lite pengar som möjligt på skitreklamen de gör?
Citera
2014-03-18, 18:31
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Jag vet faktiskt inte vilken reklam du syftar på, men hur tänkte du nu....skulle du föredra att Jack Nicholson anlitades som ansikte för e-on? Hade du lyssnat/tittat/tagit till dig deras reklam mer då? Vad tror du en etablerad känd skådespelare kräver för lön? Vill du att ditt elbolag ska slänga pengar på sådant eller borde du inte vara nöjd över att de lägger så lite pengar som möjligt på skitreklamen de gör?

skulle hellre se mitt el-bolag inte anställa någon skådis till att göra tråkiga reklam filmer sär man försöker vara så rolig att man missar vad ens reklamen ska förmedla.

har än inte sett mitt el-bolag göra en liknande reklam, men gör dom det så byter jag bolag.
Citera
2014-03-18, 18:34
Medlem
gato12s avatar
Den här med de extremt fula dockorna som ska föreställa italienare för pastasås...Dolmio tror jag den heter.

"Har di sett filmen Stekta gröna tomater" "Nää, men jag föredrar röda kokta tomater"

Har fortfarande inte slutat skratta.
Citera
2014-03-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Den här med de extremt fula dockorna som ska föreställa italienare för pastasås...Dolmio tror jag den heter.

"Har di sett filmen Stekta gröna tomater" "Nää, men jag föredrar röda kokta tomater"

Har fortfarande inte slutat skratta.

Är du ironisk nu eller har du hamnat i fel tråd?
Citera
2014-03-18, 18:37
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Är du ironisk nu eller har du hamnat i fel tråd?

Ironi kanske inte går fram så bra i text...

Men självklart tycket jag inte att den är varken bra eller rolig. Kan inte tänka mig att någon över sju års ålder kan tycka det.
Citera
2014-03-18, 20:32
Medlem
Patrauxs avatar
Löfbergs lila har börjat med helt avskyvärda reklamer. Speciellt den med bögen som dansar balett.

Quorn.

Com hem. Kan inte förstå att folk ens handlar av dom. Deras reklamer är en våldtäkt för ögat.

Och som Darkcheese nämnde är lendo kvinnan jävligt läskig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in