2013-04-22, 20:19
Medlem
MalachiYorks avatar
Hatar många av de reklamer som nämts här i tråden.

Förstår inte poängen med comviqs reklamer? Rena PK maskineriet. Framställer svenskar som idioter rent ut sagt. Lite pinsamt när budskapet blir så tydligt.
Senast redigerad av MalachiYork 2013-04-22 kl. 20:23.
Citera
2013-04-24, 14:35
Medlem
Nu kom det en till.
Den där jävla finnen som springer runt i skogen i finland för att sedan ta sin jolle till Sverige. Tror att det är reklam för K-Rauta.
Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=15evAadnq4I
Citera
2013-04-24, 19:01
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
Nu kom det en till.
Den där jävla finnen som springer runt i skogen i finland för att sedan ta sin jolle till Sverige. Tror att det är reklam för K-Rauta.
Edit:

Ser ingenting dåligt eller irriterande med den. Tycker den är rätt välgjord

Däremot "Jag tar en sån där.. enhörning istället!" <--- Börjar bli liiiiiiiiiite tjatigt nu!

En annan som jag irriterar mig på är reklamen med flintiga tjejen som gifter sig, sen har hennes brudtärnor rakat av håret för att visa sympati. Den ena tjejkompisen är så jävla ful och stänger munnen på ett helt groteskt irriterande sätt - hela TVÅ gånger i reklamfilmen! Först när bruden testar klänningen, sen en gång till i kyrkan. Har lust att sparka ner TVn från väggen när jag ser det.
Citera
2013-04-25, 02:58
Medlem
Elementarts avatar
Statoils nya reklamfilm med en plingande lampa i bilen som folk nynnar till
Citera
2013-04-25, 15:54
Medlem
Gamblors avatar
Coop-reklamen med puckot som spenderat en helg i USA gillar jag inte!
Citera
2013-04-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
Nu kom det en till.
Edit:

Totalt värdelös reklam. Vad har kvalite och bra priser att göra med en fet finne som försöker prata svenska?

När jag ser K-rauta i stan så tänker jag inte på bra kvalite och bra affär, utan på en fet finne som jag aldrig vill träffa.
Citera
2013-04-25, 16:04
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr-money
Totalt värdelös reklam. Vad har kvalite och bra priser att göra med en fet finne som försöker prata svenska?

När jag ser K-rauta i stan så tänker jag inte på bra kvalite och bra affär, utan på en fet finne som jag aldrig vill träffa.

Ja, K-Rauta är ju finskt till att börja med. Dessutom så associerar man ju vissa saker med Finland, och det är det som framhävs i reklamen. Det är ju det reklamen handlar om i princip
Citera
2013-04-25, 20:11
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Coop-reklamen med puckot som spenderat en helg i USA gillar jag inte!

Hehe Den är ju bra! Vad gillar du inte med den?
Citera
2013-04-25, 21:12
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Hehe Den är ju bra! Vad gillar du inte med den?

Allmänt jobbig människa som tror hon är så märkvärdig efter en (lång-)helg i Amerikat. Okej, den är inte värst men jag blev lite akutsur när jag såg den.
Citera
2013-04-25, 21:16
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Allmänt jobbig människa som tror hon är så märkvärdig efter en (lång-)helg i Amerikat. Okej, den är inte värst men jag blev lite akutsur när jag såg den.

Det är ju liksom det som är grejen med den reklamen. Att hon blir satt på plats i slutet. Du trodde väl inte att den var seriös? Eller?
Citera
2013-04-25, 22:20
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Det är ju liksom det som är grejen med den reklamen. Att hon blir satt på plats i slutet. Du trodde väl inte att den var seriös? Eller?

Nej då, jag fattar den. Jag tycker bara hon är jobbig.
Citera
2013-04-26, 08:52
Medlem
Marlboromans avatar
Öob reklamen, jag vill slå ut tänderna på den jäveln nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in