2024-12-15, 22:55
Medlem
rex144s avatar
Leasing av laptop...
Dialog

- Har du köpt ny laptop?
- Nej jag leasar den faktiskt
- Jag vill inte ha sånt skit... och så skrattar han och visar hemska tänder med glugg mellan vare tand likt ett djur.

Varför använda sånt hårt språk och sedan falsk skratta?
Det var respektlöst, ingen pratar så.
Citera
2024-12-16, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaustiksodan
Jag har börjat störa mig på reklamen med låten "Everyone could be Saantaaa, I could be Santa Claaus"

Alltså hennes röst och speciellt sättet hon uttalar "Santaaa". Uppmärksamma det nästa gång. Slut er till mig och mitt motstånd till denna låt och sångerska. Låt vårt hat förena oss i denna fråga i juletid.
Vänstervriden reklam.

Vet inte hur hon ser ut, men gissar på att det är en neger som har så pass stora tänder så att hon inte kan stänga käften.

Såklart att en negertjej ska vara jultomten i sann vänsteranda. Fyfan
Citera
2024-12-16, 21:38
Medlem
SexualCafes avatar
Lendo reklamerna är lökiga. Fast det kanske är bias pga att folk som tar små-lån är slan.

På sistone har jag retat mig lite på amazon.se-reklamen den känns så off i Sverige bara. Jävla långskott varför skulle man impulsköpa en kavaj (som förmodligen är skräp) på nätet bara för att lokalvårdaren ska få sjunga för några i personalen. Alla har väl ett tjog kavajer i garderoben hemma?

Men visst det kanske är en bra kampanj för att den grävt in sig i mitt psyke?
Citera
2024-12-18, 06:30
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImStillCute
Vet inte om jag ska skratta eller bli förbannad på Voltaren reklamen.
Av någon okänd anledning har dem en färgad unge som pappa ska lyfta.

Under lyftet samlas hela familjen och tittar på ungen som ett husdjur,
Pappa Voltaren tittar ungen i skrevet under lyftet, man ser tydligt vart dom ögonen
tittar. Kanske är det en "familjesammankomst" av det mer bisarra formatet.

https://www.youtube.com/watch?v=iPCq3EIFYTI (10sek. in)

Hahaha, vad fan! Varför klämmer de in ett svart barn när båda föräldrarna tydligt är vita? Är det pappans bonusbarn?

Det för ju tankarna kring att ungen antingen är där som något husdjur, eller att mammans exkille är ansvarslös i sann negeranda.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaustiksodan
Förresten, McDonalds reklam med ungdomarna som kör bil!

Två svenska tjejer i en bil med TRE invandrarkillar. Inte EN enda svensk kille fick vara med.

Sen ska det tydligen vara charmigt och roligt att invandraren som kör bilen är i trafiken utan att ens kunna skilja på gas och broms. Alla i bilen skrattar. De två svenska tjejerna begriper inte bättre, naturligtvis. Är körskolorna i Sverige så idag att man släpper ut en sådan förare??

Nytt världsrekord i PK-reklam.

Fruktansvärd reklam.

Han kör säkert utan körkort. "Charmigt när en Mohammed gör det", tycker Svensson.

Citat:
Ursprungligen postat av SexualCafe
Lendo reklamerna är lökiga. Fast det kanske är bias pga att folk som tar små-lån är slan.

På sistone har jag retat mig lite på amazon.se-reklamen den känns så off i Sverige bara. Jävla långskott varför skulle man impulsköpa en kavaj (som förmodligen är skräp) på nätet bara för att lokalvårdaren ska få sjunga för några i personalen. Alla har väl ett tjog kavajer i garderoben hemma?

Men visst det kanske är en bra kampanj för att den grävt in sig i mitt psyke?

Reklamen i sig är det inget fel på men som du säger slår den ganska fel i Sverige. Den känns extremt amerikansk. Sen är Amazon i sig väldigt hatvänligt då det bidrar till hjärndöd nonsenskonsumerism.
Citera
2024-12-18, 06:32
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Vimla den med vibratorn

Citera
2024-12-18, 11:13
Medlem
hazard simpsons avatar
Strepsil🤦‍♂️
Citera
2024-12-18, 17:43
Medlem
SexualCafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Hahaha, vad fan! Varför klämmer de in ett svart barn när båda föräldrarna tydligt är vita? Är det pappans bonusbarn?

Kanske är ett sådant HVB-hem? Eller så kanske de vill inkludera adoptivföräldrar? Surrogatfamilj?

Ett tipps till alla PK-ister i sugorna är att börja problematisera det där med att slänga in en minoritet i reklamen bara för att verka woke.
Man kan kalla det "blackwashing" eller det kanske redan finns?
Citera
2024-12-18, 18:36
Medlem
ImStillCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexualCafe
Kanske är ett sådant HVB-hem? Eller så kanske de vill inkludera adoptivföräldrar? Surrogatfamilj?

Ett tipps till alla PK-ister i sugorna är att börja problematisera det där med att slänga in en minoritet i reklamen bara för att verka woke.
Man kan kalla det "blackwashing" eller det kanske redan finns?

Blackwashing..haha
Citera
2024-12-19, 07:41
Medlem
Eltandborsten Oral-B. Ser helt mongo ut när personerna "speglar" sig mot kameran.
Irriterande är ett milt ord.

Ikea kör samma skräpreklam igen i jul: Den skrikande kvinnan på väg tillbaka till mannen i bilen: "Starta bilen" Starta bileeeeeeeeen!"
Lugn för fan. Det är inte billigt på Ikea. Get real.
Citera
2024-12-19, 11:29
Medlem
Volkswagen. Mest för den äckligt löjliga låten de har med i reklamen. Usch!
Citera
2024-12-20, 00:56
Medlem
ImStillCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
coop måste börja köra nåt nytt och överge den där (be my little baby). först har du den där snygga tjejen med kundvagnen som ger "ikväll får du göra allt med mej " blicken men brevid henne går hennes neger-man.

handla du på mathem - robotversionen.

vkdb.se - vem fan är tony rickardsson ?

Seriöst, vet du inte det ? https://sv.wikipedia.org/wiki/Tony_Rickardsson
Citera
2024-12-20, 20:33
Medlem
SexualCafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrKrall
Jag får peddo-grooming vibbar av Nutellas reklam som rullar nu.

https://www.ispot.tv/ad/fHc6/nutella-share-the-love-this-holiday-season

Riktigt creepy är ju att mamman står i bakgrunden och uppmuntrar att minderåriga dottern hänger med den mycket äldre killen.

Fast jag tolkar det som att det är hennes storebror.
Men visst så ser det lite fel ut med hur han charmar henne med gitarren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in