2014-03-04, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
http://www.grandparfym.se/chanel-bleu-de-chanel-edt-p-2848.aspx

Beställningar av Chanel måste dock mejlas in eller göras över telefon som du kan se på informationen på sidan.
Knappast billigast...
http://www.thefragranceshop.co.uk/products/chanel-bleu-de-chanel-eau-de-toilette-spray-100ml-14222.aspx
Citera
2014-03-04, 01:47
Medlem
karlsoons avatar
Tack Irrbloss och Rithkin för inputen Armani/Prive.
Citera
2014-03-04, 08:51
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskadlig
Knappast billigast...
http://www.thefragranceshop.co.uk/products/chanel-bleu-de-chanel-eau-de-toilette-spray-100ml-14222.aspx

Antog att han kanske ville beställa inom Sverige, annars finns det billigare sidor än den du postade...
Citera
2014-03-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Antog att han kanske ville beställa inom Sverige, annars finns det billigare sidor än den du postade...
Då får du gärna länka!
Är själv intresserad...
Citera
2014-03-04, 16:43
Medlem
KillenMedSkillen94s avatar
Nån med erfarenhet av Nikos sculpture och/eller Thallium jaqcues evard?
Citera
2014-03-05, 21:55
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskadlig
Då får du gärna länka!
Är själv intresserad...

Upplever du själv att det känns bra att dumförklara någon och sedan sekunden senare be om dennes hjälp utan att be om ursäkt? I den här tråden behövs varken attityd och dumförklaringar

Be snällt,hjälp andra och du kommer finna det du söker i den goda kamratskapen här innebär
Citera
2014-03-06, 00:39
Medlem
Nic78s avatar
Kunde inte sagt det bättre själv.
Sorgligt nog börjar man vänja sig vid människor som inte begriper hur man behandlar andra med lite vanligt hyfs.

OT så var dagens doft för övrigt Chanel - Sycomore. Ett måste att prova om man uppskattar vetiverdofter, mästerfullt blandad.
Senast redigerad av Nic78 2014-03-06 kl. 00:55.
Citera
2014-03-06, 11:45
Bannlyst
Vet någon vilken parfym doftar lite som choklad?
Citera
2014-03-06, 12:01
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9999
Guerlain - LIDGE

http://www.fragrantica.com/notes/Cacao-Pod-135.html
Citera
2014-03-06, 12:05
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9999

Thierry Mugler A*Men om du vill ha nåt som finns på Åhléns osv.
Parfumerie Generale - Musc Maori om du har tillgång till sthlms utbud eller orkar beställa prover alternativt blindköpa.

Hatar båda två men sen gillar jag inte choklad heller. Musc maori luktar dock mer choklad än A*Men i min näsa.
Citera
2014-03-07, 14:48
Medlem
happyjoys avatar
Ditt sämsta doftköp? Vilka dofter vill du varna andra för? Själv köpte jag Azzaro L'eau otestad och den luktar vedervärdigt. Tänk åttiotal, Estland och havererad kemifabrik så hamnar man rätt nära. Hade den på jobb och jag mådde verkligen illa av hur jag själv doftade

Vid samma tillfälle köpte jag (även den otestad) Jacomo de Jacomo Deep Blue och den blev å andra sidan en ny favorit. Härligt sträv och frisk på samma gång.
Citera
2014-03-07, 16:01
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Ditt sämsta doftköp? Vilka dofter vill du varna andra för? Själv köpte jag Azzaro L'eau otestad och den luktar vedervärdigt. Tänk åttiotal, Estland och havererad kemifabrik så hamnar man rätt nära. Hade den på jobb och jag mådde verkligen illa av hur jag själv doftade

Vid samma tillfälle köpte jag (även den otestad) Jacomo de Jacomo Deep Blue och den blev å andra sidan en ny favorit. Härligt sträv och frisk på samma gång.
Encre Noire - blindköp innan jag riktigt visste vad vetiver var
Armani Acqua di Gio - blindköp för längesen pga hypen - får mig att må fysiskt illa
C&S No 88 - "blindbyte" - doftar 80-tal och surt
Rich Hippie - två olika dofter - luktar myggmedel och konstigt

Det är nog mina sämsta köp som jag kommer på just nu, men det finns säkert några fler, kanske ännu värre som jag förträngt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in