2013-09-22, 17:53
Medlem
Är det någon härifrån som hänger på Fragrance Guru Nation på Facebook? Grym sida med massa folk!
Citera
2013-09-22, 21:11
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
http://www.fragrancenet.com/her-secret-perfume/antonio-banderas/womens-fragrances/wf/sv_US/23394

&

http://www.amazon.com/Antonio-Banderas-Secret-Toilette-Spray/dp/B00BFOWNU0
Jag tror iofs att hon vill ha en fysisk butik men tack iaf. Jag skall vidarebefordra
Citera
2013-09-22, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag tror iofs att hon vill ha en fysisk butik men tack iaf. Jag skall vidarebefordra
Då är det nog kört, den produceras inte längre
Citera
2013-09-23, 23:23
Medlem
LaCucarachas avatar
Escentual.com kör 20% rabatt t.o.m 29:e.
Amouage dessvärre exkluderade
Citera
2013-09-24, 08:25
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Fast deras priser på Amouage är ändå ganska hyffsade. Om man nu vill köpa det.

Nån som vet om det är säkra leveranser? De ligger väl i UK.
Citera
2013-09-24, 10:26
Medlem
Nic78s avatar
Citat:

Jag såg det, det är så typiskt...
Jag skulle tro att de sålde grymt många Amouage sist de hade 20% rea (då jag själv köpte 2 st).

Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Fast deras priser på Amouage är ändå ganska hyffsade. Om man nu vill köpa det.

Nån som vet om det är säkra leveranser? De ligger väl i UK.

Har inte varit några problem de gånger jag beställt från dem. Lite surt är att man måste använda expressleverans som kostar ca 175 riksdaler.
Citera
2013-09-24, 12:02
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Har inte varit några problem de gånger jag beställt från dem. Lite surt är att man måste använda expressleverans som kostar ca 175 riksdaler.
Typsikt i så fall. Då blir det ju ändå billigare från tex Tyskland.
Citera
2013-09-24, 12:32
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Typsikt i så fall. Då blir det ju ändå billigare från tex Tyskland.

Precis. Det är därför jag bara handlat därifrån ett par gånger när de har haft rea, annars lönar det sig inte.
Citera
2013-09-24, 12:43
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78

Jag var inne igår och letade lite och såg ingenstans längre att man var tvungen att ta den dyra expressfrakten. Däremot läste jag att man kanske behövde betala för "Registred" som var 3£ dyrare om man beställde parfym. Är jag blind eller har dom ändrat detta?
Citera
2013-09-24, 12:47
Medlem
3rds avatar
Citat:
Jag var inne igår och letade lite och såg ingenstans längre att man var tvungen att ta den dyra expressfrakten. Däremot läste jag att man kanske behövde betala för "Registred" som var 3£ dyrare om man beställde parfym. Är jag blind eller har dom ändrat detta?
Det var det jag också gick efter. Man blev ju lite sugen på att beställa nåt . Överlag ganska bra priser.
Citera
2013-09-24, 12:52
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Det var det jag också gick efter. Man blev ju lite sugen på att beställa nåt . Överlag ganska bra priser.

Innan när jag varit inne och kikat på escentual så är jag säker på att jag läste att man var tvungen att ta dyra frakten. Blir ju lite konfunderad nu när jag inte ser det någonstans längre. Står inte heller något om man lägger nåt i kundvagnen och "checkar ut".

Är också sugen fast jag hade ju egentligen Incense Oud på inköpslistan nu vid löning. Nu är det ju också nästan värt att köpa en Amouage utan rabatt för dom är betydligt billigare än tysksidorna om man slipper den dyra frakten.
Serge Lutens är ju relativt billiga, tråkigt bara att man bara testat så få där. Aramis Perfume Calligraphy är något lockande då den är riktigt bra och man lär vara 99,9% säker på att man är ensam om att ha den. Kanske LIDGE...hmmm
Citera
2013-09-24, 12:59
Medlem
3rds avatar
Citat:
Innan när jag varit inne och kikat på escentual så är jag säker på att jag läste att man var tvungen att ta dyra frakten. Blir ju lite konfunderad nu när jag inte ser det någonstans längre. Står inte heller något om man lägger nåt i kundvagnen och "checkar ut".

Är också sugen fast jag hade ju egentligen Incense Oud på inköpslistan nu vid löning. Nu är det ju också nästan värt att köpa en Amouage utan rabatt för dom är betydligt billigare än tysksidorna om man slipper den dyra frakten.
Serge Lutens är ju relativt billiga, tråkigt bara att man bara testat så få där. Aramis Perfume Calligraphy är något lockande då den är riktigt bra och man lär vara 99,9% säker på att man är ensam om att ha den. Kanske LIDGE...hmmm
Det står att man kan välja "registered" inom EU. Men jag har ingen aning eftersom jag inte handlat där tidigare.

Såg också att SL var billiga. Nu finns visserligen ingen av de två jag vill ha där, men till det priset känns ju ett blindköp lite spännande . Även Etro och Etat Libre d'Orange får det att rycka lite i fingret .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in