2014-03-01, 12:31
Medlem
irrblosss avatar
Någon här som testat Floris Limes? Det verkar vara en trevlig sommardoft, fast frågan är hur den står sig kvalitetsmässigt mot Acqua di Parma-dofterna?
Citera
2014-03-01, 14:02
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majimo
Någon site där man kan beställa Bleu de chanel till ett rimligt pris där frakten inte är svindyr?

http://www.grandparfym.se/chanel-bleu-de-chanel-edt-p-2848.aspx

Beställningar av Chanel måste dock mejlas in eller göras över telefon som du kan se på informationen på sidan.
Citera
2014-03-01, 17:21
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Någon här som testat Floris Limes? Det verkar vara en trevlig sommardoft, fast frågan är hur den står sig kvalitetsmässigt mot Acqua di Parma-dofterna?
Japp. Den är i samma stil fast något "lättare". Bra doft men minns inte hållbarheten riktigt. Floris Cefiro är också ett bra alternativ.
Citera
2014-03-02, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
http://www.grandparfym.se/chanel-bleu-de-chanel-edt-p-2848.aspx

Beställningar av Chanel måste dock mejlas in eller göras över telefon som du kan se på informationen på sidan.

Är det ett rimligt pris? Har ingen aning om vad de brukar ligga för, kostar ju skjortan på Kicks exempelvis.
Citera
2014-03-02, 09:37
Medlem
Citat:
Är det ett rimligt pris? Har ingen aning om vad de brukar ligga för, kostar ju skjortan på Kicks exempelvis.

Skulle inte förvåna mig om den kostar lite mindre på Kicks. Bleu de Chanel är fortfarande relativt dyr i dagsläget. Ganska ny på marknaden och att det är just Chanel. Tror dock inte du kan få den speciellt mycket billigare än såhär.
Citera
2014-03-02, 17:20
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Om man tycker om en doft så är väll dom hundralapparna du får betala på KICKS inga pengar. Och således ett fullt rimligt pris.
Att Åhléns,KICKS,NK. Mfl skulle ha orimliga priser handlar mer om din snålhet än felaktig prissättning.
Citera
2014-03-03, 06:45
Medlem
karlsoons avatar
Har någon provat Armani/Prive dofterna? Verkar som det finns några guldkorn där och dom verkar vara lika otillgängliga som Private Blend.
Citera
2014-03-03, 07:42
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Har någon provat Armani/Prive dofterna? Verkar som det finns några guldkorn där och dom verkar vara lika otillgängliga som Private Blend.
De fanns iaf för något år sedan på NK (Armani har/hade en egen avdelning där). Jag har testat dem i butik då. Väldigt snygga flaskor, men tyckte inte dofterna var speciellt "prisvärda", då det finns betydligt både billigare och bättre nischdofter.
Citera
2014-03-03, 08:43
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ja, de finns på NK i sthlm. Av de jag testat gillar jag Vetiver Babylone, Myrrhe Imperiale och Cuir Noir bäst.
Citera
2014-03-03, 11:55
Medlem
Cameltotems avatar
Någon som skulle kunna tänka sig byta/köpa en 100ml Giorgio Armani Acqua di Gio Pour Homme edt?

Helt oöppnad, plasten sitter fortfarande kvar.

Säljer den då jag råkade få två stycken i ett köp.

Köpt från parfym.se
Citera
2014-03-03, 12:09
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Någon som skulle kunna tänka sig byta/köpa en 100ml Giorgio Armani Acqua di Gio Pour Homme edt?

Helt oöppnad, plasten sitter fortfarande kvar.

Säljer den då jag råkade få två stycken i ett köp.

Köpt från parfym.se

Inte tillåtet med försäljning här tyvärr. Just saying för att ingen mod ska bli arg.
Citera
2014-03-03, 16:07
Medlem
Hur ofta går ni på ensamma parfym turer i stan? Tänkte Nk, Cow (f. Malle) etc?

Hade varit kul med några parfymträffar/ möten med folk som har samma intressen.
Verkar vara populärt i andra delar av världen. Kanske inte rätt mentalitet för sånt här i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in