Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Stora ord från halmgubbekungen i vanlig ordning.
Hur går det förresten med ditt program? Har du sålt in 2 balkar är mer än 16 till SVT än?

Det blev ett ad hominem istället för att försöka ta dig ut ur det faktum att du använder Niels Harrit som ett sanningsvittne då du skall förklara varför man inte hör explosioner i samband med raset.
Du har försatt dig i en omöjlig situation och kan inte annat göra än att angripa mig med namngivningar och annat dravel.
Men det är lätt att gå tillbaka och titta på vilka idiotiska saker du fantiserat ihop.
En av dom viktigaste punkter i detta som vi diskuterar är att foliehattar likt dig själv hävdar med bestämdhet är att 3 byggnader inte kan rasa "i sina egna fotspår".
Ni foliehattar hävdar med en åsnas envishet att detta endast kan ske då man utför en kontrollerad demolering. Men efter 12 1/2 år har ingen kunnat visa upp ett enda bevis på likheter med dom mängder filmer som finns över kontrollerade demoleringar och dom filmer som visar rasen av 1 WTC, 2 WTC och 7 WTC.
Du framför allt vill ju att filmerna vi ser på rasen av husen på Manhattan den 11 sep 2001 är det samma som vi ser i filmer från tex. CDI. Men det finns fler olikheter mellan dessa filmer än likheter. Framför allt så finns det inga ljud efter explosioner inan rasen börjar. Detta förklarar du med att länka till Niels Harrit och hans totalt värdelösa undersökning av damm från WTC området. Jag tar gärna en diskussion om metoderna Niels använde då han utförde sina analyser. Men om du nu bara kan svara på frågan varför vi inte hör explosioner från 15 sekunder innan fram till raset startar, så kanske vi kan komma någon vart i diskussionen. Du drog som en avlöning förra gången detta kom upp och jag tvivlar start i att du kommer att ta i detta nu heller.
Efter du ha svarat på detta så tar jag gärna upp alla banbrytande idiotiska lögner du haft för dig tidigare.