2014-03-01, 00:30
Medlem
PennyBridges avatar
Haha så Nöjd!! Det funkar och tror jag kommit underfund hur jag ska ta och mängd som passar mig 300mg kapsel och ca 50mg I armen:P Haha då mår jag bra:P
Kram allihopa
Citera
2014-03-01, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PennyBridge
Haha så Nöjd!! Det funkar och tror jag kommit underfund hur jag ska ta och mängd som passar mig 300mg kapsel och ca 50mg I armen:P Haha då mår jag bra:P
Kram allihopa

I armen?
Panga du mdma?
Citera
2014-03-01, 17:30
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
I armen?
Panga du mdma?

Haha ja det råka väl bli så:P 300mg i magen och 200 I armen uppdelat på 3-4 pannor:P
Citera
2014-03-01, 23:35
Bannlyst
Citat:
Haha ja det råka väl bli så:P 300mg i magen och 200 I armen uppdelat på 3-4 pannor:P

Sjukaste jag hört... om det krävs såna mängder och metoder för att få ett md rus så borde du hålla dig borta från skiten ett jävla tag.

Slängde i mig en grön läpp igår och dom var bra, kan dock inte säga exakt hur bra då jag blanda med andra preparat.
Citera
2014-03-01, 23:56
Medlem
Citat:
En femtedel av en? Och en halv tärning? Asså shit vad avis jag blir Nä då är väl 400mg vad jag får droppa:P

oj var mycket. droppar du ofta eller om du lär ta sådana mängder? eller är du väldigt "stor" ? Jobbigt och dyrt i vilket fall som helst ;p

käkade röda supermans för någon helg sedan och de skall va ~ 220 mg mdma i (och tjackets mängd kan jag ej uttala mig om, tillräckligt för att inte kunna kissa..... ) och var typ i himlen blå långt långt bort.
Citera
2014-03-02, 18:09
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
oj var mycket. droppar du ofta eller om du lär ta sådana mängder? eller är du väldigt "stor" ? Jobbigt och dyrt i vilket fall som helst ;p

käkade röda supermans för någon helg sedan och de skall va ~ 220 mg mdma i (och tjackets mängd kan jag ej uttala mig om, tillräckligt för att inte kunna kissa..... ) och var typ i himlen blå långt långt bort.

Ja Asså jag tror det är en blandning mellan att jag tar/har mirtazapin och att jag droppat 3-4 gånger på rätt kort tid. Lixom käkade 2+1 grön läpp på torsdagen och eftersom jag vart så kinkig när det inte hände nått så efter sömn och refill av dom fysiska batterierna(äta, dricka, c-vitamin, och inget mirtazapin på 48timmar+) Så droppa jag 3 kapslar med 100mg+ i varje och när dom börja kicka drog jag en panna på typ en halv kabbe och då kändes det och jag mådde Bra Men verkligen inte så totalmaxad man borde blivit på den dosen:P Men ska sluta med mirtazapinet nu och testa att droppa om tidigast 1-2 månader och se om det verkligen va mirtazapinet:P Men går ju på metadonprogrammet också så är rädd att den kanske sabbat också Nått väldigt fel är det efter att inte bli nöjd på dom doserna:P Kul att alla andra får må bra iaf:P Bra att veta att alla andra tycker läpparna är bra så jag inte börjar klaga på min kran:P
Om någon annan går på metta och har tagit mdma utan minskad effekt skulle jag bli glad om den kunde höra av Sig
Må väl vänner
Citera
2014-03-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ja Asså jag tror det är en blandning mellan att jag tar/har mirtazapin och att jag droppat 3-4 gånger på rätt kort tid. Lixom käkade 2+1 grön läpp på torsdagen och eftersom jag vart så kinkig när det inte hände nått så efter sömn och refill av dom fysiska batterierna(äta, dricka, c-vitamin, och inget mirtazapin på 48timmar+) Så droppa jag 3 kapslar med 100mg+ i varje och när dom börja kicka drog jag en panna på typ en halv kabbe och då kändes det och jag mådde Bra Men verkligen inte så totalmaxad man borde blivit på den dosen:P Men ska sluta med mirtazapinet nu och testa att droppa om tidigast 1-2 månader och se om det verkligen va mirtazapinet:P Men går ju på metadonprogrammet också så är rädd att den kanske sabbat också Nått väldigt fel är det efter att inte bli nöjd på dom doserna:P Kul att alla andra får må bra iaf:P Bra att veta att alla andra tycker läpparna är bra så jag inte börjar klaga på min kran:P
Om någon annan går på metta och har tagit mdma utan minskad effekt skulle jag bli glad om den kunde höra av Sig
Må väl vänner

Du kommer bränna sönder din hjärna om du fortsätter på detta vis.
Citera
2014-03-03, 09:56
Medlem
Holmquists avatar
Det är väldigt sällan jag tar ecstasy, då det inte cirkulerar speciellt mycket av dem här i norra Sverige. Igår så blev jag dock erbjuden att köpa "Orange red bull" till ett rätt så bra pris. Slog till och droppade en redan samma kväll.

Riktigt nöjd blev jag och det är helt klart den bästa E'n som jag har käkat. Det har aldrig slått på så bra som igår och då jag peakade så var det nästan omöjligt att läsa + skriva! Kläderna var så sjukt sköna och jag låg mest i sängen och rullade runt bland alla filtar, täcken och kuddar som jag kunde hitta, samtidigt som det var igång musik på hög volym!

Enligt pillreports så ska batchen som jag fick tag på innehålla 200+mg MDMA, om det stämmer vågar jag inte säga men dom fungerade iaf riktigt bra!

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29998
Citera
2014-03-03, 19:57
Medlem
Fått tag i ett par små Gröna runda Ecstasy tabletter.
LOGAN verkar vara typ av en mun och den är lite av en ljusare färg av grön.

Västragötalandsregionen kommer dom ifrån.
Någon som vet något? Runda, ljus-gröna, mun-loga typ.
Citera
2014-03-03, 20:37
Medlem
Citat:
Må väl vänner

I see (: Men du precis som du kanske vet, men du kommer bränna sönder hjärnan. Det är inte värt det för att prova så hårt.

Chilla 3 månader skulle jag säga, då är det dessutom sommar så man kan gå ut, lyssna på schysst musik med vänner och dansa under bar himmel, bästa effekten på ett MDMA rus ändå ;p
Jag mår alltid sämre när jag tar e/mdma på vintern, mår i regel lite sämre, mörkt, deppigt, kallt osv.

Men, Sköt om dig som sagt - kör inte för hårt för då blir ingenting kul i slutändan!!
Citera
2014-03-03, 21:39
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
I see (: Men du precis som du kanske vet, men du kommer bränna sönder hjärnan. Det är inte värt det för att prova så hårt.

Chilla 3 månader skulle jag säga, då är det dessutom sommar så man kan gå ut, lyssna på schysst musik med vänner och dansa under bar himmel, bästa effekten på ett MDMA rus ändå ;p
Jag mår alltid sämre när jag tar e/mdma på vintern, mår i regel lite sämre, mörkt, deppigt, kallt osv.

Men, Sköt om dig som sagt - kör inte för hårt för då blir ingenting kul i slutändan!!

Tack för omtanken den värmer Nä har börjat känna samma sak att det kommer gå helt åt helvete om jag fortsätter såhär Men ska köra ett längre uppehåll nu vad som än händer. Men enda egentliga anledningen till att jag droppat såhär ofta är ju just det att det inte hänt nått nämnvärt och då har jag ju tänkt att "men ett försök till" "äh pröva några fler det va du som bara fega på första droppen sist" and so on.... Men lär väl inte bränna hjärnan man droppar max en gång i månaden? Tycker alltid man läser om dom som typ droppar varannan helg typ:S Äh ska somsagt sluta med mirtazapinet nu och chilla till våren/sommaren med att droppa igen Haha vill verkligen inte låta "trotsig" för jag uppskattar verkligen ert "värnande" om mig Men är verkligen 4dropp på 6veckor nått hysteriskt om det lixom handlar om en engångs period? Sen om jag droppar kanske 1 gång i månaden eller en gång i halvåret sen så är det väl inget som är sabbat för all framtid? Lixom när jag börja droppa där vid 14-15 så låg jag på mitt pojkrum och tugga puckar som om det va Smågodis och blev ju typ kickad jämt ändå?? Mycket frågor och som sagt försöker inte "trotsa" Men har en ganska jobbig period i livet och heroin och oxy är inte att tänka på att gå tillbaka till och tjack typ hatar jag nuförtiden så den enda grejen jag kan tänka på som kan bryta allt annat skitmående runtom för en stund är just Fröken Emma:P Och den slutgiltiga frågan är egentligen: Bränner jag hjärnan om jag droppar en gång i månaden? Må väl vänner och tack för den värmande hjälpen
Citera
2014-03-03, 22:24
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llimaJ
Fått tag i ett par små Gröna runda Ecstasy tabletter.
LOGAN verkar vara typ av en mun och den är lite av en ljusare färg av grön.

Västragötalandsregionen kommer dom ifrån.
Någon som vet något? Runda, ljus-gröna, mun-loga typ.

Gröna läppar kallas dom ska va bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in