Citat:
Ursprungligen postat av
PennyBridge
En liten utvärdering från mej såhär 7tim och 50 min efter första droppet. Jag kan verkligen vara helt ute och cykla men jag skulle nästan kunna svära på att dessa innehåller antingen nått annat än mdma eller så är det mdma och nånting mer men lixom alltid när jag har tagit E/mdma så har mina pupiller blivit kolsvarta under själva "trippen"(ej på dom" och såhär 7(nästan åtta timmar) efter dropp så är mina pupiller kolsvarta vilket dom inte va för några timmar sen:S Sen så har jag inte känt mej direkt ead utan det har lixom varit nån annat form av rus vilket jag mest känner igen med tjack. Vet inte men.är ganska säker på att dessa ej är "rena" utan det är nått mej "jox" i

Har nån möjlighet att göra ett test på dom skulle jag bli tvärnöjd
Må väl vänner!
PS: Känns typ som en lätt tjackavbränning nu också:S
Köpt ett gäng gröna läppar som jag tänkte testa när jag kommer hem, var det i GBG du löste? Isf kanske jag blev blåst med.
Har 3 gröna läppar och en röd/rosa tärning. Har även 240mg ritalin, någon som har testat metylfenidat och E/MDMA får gärna uttala sig om hur det va att blanda.
Någon som har mer information om gröna läppar/kyssar (Helst i GBG trakten) får gärna dela med sig.
Må gött, hoppas jag och tjejen får det gött med.