2014-02-28, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PennyBridge
Ja 3.5 timmar sen nu och det har bara varit väldigt svaga våger av välmående så kanske är jag som behöver nått sjukt höga doser annars har jag haft otur 3ggr på raken och råkat fått piller som råkat bli för lite i:P Asså på 2 tärningar så blev det ju lite och det va lite men detta va ännu mindre=( Är du rutinerad E;are?

Kan inte säga att jag e rutinerad, tagit en 15-20 gånger men jag tar med jämna mellanrum, alltid minst 2 månader vila, blir 3-4 månader för det mesta.

Det är ju något som inte stämmer iaf, har ju hört att E inte fungerar för vissa människor du kanske är en av dom få.
Citera
2014-02-28, 03:56
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Kan inte säga att jag e rutinerad, tagit en 15-20 gånger men jag tar med jämna mellanrum, alltid minst 2 månader vila, blir 3-4 månader för det mesta.

Det är ju något som inte stämmer iaf, har ju hört att E inte fungerar för vissa människor du kanske är en av dom få.

Jo me har ju alltid innan blivit tvärmaxad på typ 1-1,5 av "normala" piller det är bara nu detta året jag prövat och va typ 2010 gången innan det och då tog jag 1 röd väderkvarn och 30min senare en halv och va tvungen att dra hem med en polare för att vi båda blev så sjukt maxade:P
Citera
2014-02-28, 07:03
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Jo me har ju alltid innan blivit tvärmaxad på typ 1-1,5 av "normala" piller det är bara nu detta året jag prövat och va typ 2010 gången innan det och då tog jag 1 röd väderkvarn och 30min senare en halv och va tvungen att dra hem med en polare för att vi båda blev så sjukt maxade:P

En liten utvärdering från mej såhär 7tim och 50 min efter första droppet. Jag kan verkligen vara helt ute och cykla men jag skulle nästan kunna svära på att dessa innehåller antingen nått annat än mdma eller så är det mdma och nånting mer men lixom alltid när jag har tagit E/mdma så har mina pupiller blivit kolsvarta under själva "trippen"(ej på dom" och såhär 7(nästan åtta timmar) efter dropp så är mina pupiller kolsvarta vilket dom inte va för några timmar sen:S Sen så har jag inte känt mej direkt ead utan det har lixom varit nån annat form av rus vilket jag mest känner igen med tjack. Vet inte men.är ganska säker på att dessa ej är "rena" utan det är nått mej "jox" i Har nån möjlighet att göra ett test på dom skulle jag bli tvärnöjd
Må väl vänner!
PS: Känns typ som en lätt tjackavbränning nu också:S
Citera
2014-02-28, 15:38
Medlem
kytoyos avatar
Citat:
En liten utvärdering från mej såhär 7tim och 50 min efter första droppet. Jag kan verkligen vara helt ute och cykla men jag skulle nästan kunna svära på att dessa innehåller antingen nått annat än mdma eller så är det mdma och nånting mer men lixom alltid när jag har tagit E/mdma så har mina pupiller blivit kolsvarta under själva "trippen"(ej på dom" och såhär 7(nästan åtta timmar) efter dropp så är mina pupiller kolsvarta vilket dom inte va för några timmar sen:S Sen så har jag inte känt mej direkt ead utan det har lixom varit nån annat form av rus vilket jag mest känner igen med tjack. Vet inte men.är ganska säker på att dessa ej är "rena" utan det är nått mej "jox" i Har nån möjlighet att göra ett test på dom skulle jag bli tvärnöjd
Må väl vänner!
PS: Känns typ som en lätt tjackavbränning nu också:S

Köpt ett gäng gröna läppar som jag tänkte testa när jag kommer hem, var det i GBG du löste? Isf kanske jag blev blåst med.

Har 3 gröna läppar och en röd/rosa tärning. Har även 240mg ritalin, någon som har testat metylfenidat och E/MDMA får gärna uttala sig om hur det va att blanda.

Någon som har mer information om gröna läppar/kyssar (Helst i GBG trakten) får gärna dela med sig.

Må gött, hoppas jag och tjejen får det gött med.
Citera
2014-02-28, 18:33
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Någon som har koll på röda Route 66 i södra sverige (skåne)?? Det har ju skrivits mkt om dessa i tråden med väldigt mkt kontradiktoriska utlåtanden och knapphändig info ! Någon som testat dessa nyligen och kan dela med sig av info ang dessa?? Innehåll, styrka, utseende osv..
Citera
2014-02-28, 19:16
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Någon som har koll på röda Route 66 i södra sverige (skåne)?? Det har ju skrivits mkt om dessa i tråden med väldigt mkt kontradiktoriska utlåtanden och knapphändig info ! Någon som testat dessa nyligen och kan dela med sig av info ang dessa?? Innehåll, styrka, utseende osv..

Poppa 2 st, kan säga att de är väldigt nice , träffade en tjej, snackade skit mkt å raggade upp henne som en gud varm i kroppen å allt, dock så är de ingen knull e då man inte blev på de "mode"et cockblockade mig själv men kom väldigt nära tjejen faktist

Köp!
Citera
2014-02-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned

Dom fanns i staden där jag bor för ett par månader sen, och det är rätt bra tryck i dom vad jag minns. Käkade dom 3 eller 4 gånger och alla gånger förutom senaste gången så räckte det med en halv för att jag skulle bli skön utan att tycka det var för mycket eller för lite. Testade att käka 2st senaste gången jag åt dom, och då vart jag riktigt skev. Det ska endast vara MDMA i dom, och jag kan tänka mig att det är runt 200mg. Dom verkar variera väldigt mycket i kvalité dock.
Citera
2014-02-28, 20:18
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kytoyo
Köpt ett gäng gröna läppar som jag tänkte testa när jag kommer hem, var det i GBG du löste? Isf kanske jag blev blåst med.

Har 3 gröna läppar och en röd/rosa tärning. Har även 240mg ritalin, någon som har testat metylfenidat och E/MDMA får gärna uttala sig om hur det va att blanda.

Någon som har mer information om gröna läppar/kyssar (Helst i GBG trakten) får gärna dela med sig.

Må gött, hoppas jag och tjejen får det gött med.

Nä köpte dom inte där men min kran hämta dom i dom trakterna Asså jag kansle inte ska ge dej dos-rekommendationer men om du inte har ett test-kit utan menar att du ska testa att käka dom med tjejen så föreslår jag att ni droppar minst två läppar(var) och delar på tärningen samtidigt Jag har 0,5g kristaller och har tänkt börja på typ 300+mg så ni kanske inte är lika "svår berusade":P Hoppas ni får en riktigt fin/mysig kväll och hoppas ni får allt det jag gått miste om:P
Må väl!!
Citera
2014-02-28, 21:25
Medlem
kytoyos avatar
Citat:
Nä köpte dom inte där men min kran hämta dom i dom trakterna Asså jag kansle inte ska ge dej dos-rekommendationer men om du inte har ett test-kit utan menar att du ska testa att käka dom med tjejen så föreslår jag att ni droppar minst två läppar(var) och delar på tärningen samtidigt Jag har 0,5g kristaller och har tänkt börja på typ 300+mg så ni kanske inte är lika "svår berusade":P Hoppas ni får en riktigt fin/mysig kväll och hoppas ni får allt det jag gått miste om:P
Må väl!!

Dom funkar tvär bra, även om jag aldrig kommer få tillbaka den där "magin".

Tog 1/5 och en 1/2 röd tärning sam ritalinet.

Nu ska jag återgå med mitt

Må gott
Citera
2014-02-28, 22:56
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Dom funkar tvär bra, även om jag aldrig kommer få tillbaka den där "magin".

Tog 1/5 och en 1/2 röd tärning sam ritalinet.

Nu ska jag återgå med mitt

Må gott

En femtedel av en? Och en halv tärning? Asså shit vad avis jag blir Nä då är väl 400mg vad jag får droppa:P
Citera
2014-02-28, 23:08
Medlem
kytoyos avatar
Citat:
En femtedel av en? Och en halv tärning? Asså shit vad avis jag blir Nä då är väl 400mg vad jag får droppa:P

Oj vad fel jag skrev, 1,5 Gröna 0,5 röd. samt 80mg Ritalin vid 2 tillfällen, toppen kväll
Citera
2014-02-28, 23:33
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Oj vad fel jag skrev, 1,5 Gröna 0,5 röd. samt 80mg Ritalin vid 2 tillfällen, toppen kväll

Haha ja men då ska det väl sparka iväg tycker man:P jag droppa 300mg för ca 25min sen haha händer det inget då så är det ju bara att konstatera att mdma inte fungerar på mig:P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in