Någon som sprungit på dessa ? Super bra om jag får säga det!
Berätta gärna om ni vet vad dessa innehåller, mängd MDMA eller om det finns något annat i dom.
Någon som har erfarenhet av de E-pillrena som finns på silkroad inom Sverige?
Isåfall vilka rekommenderar ni, funderar mellan Ecstasy "Trance" spaceman eller röda ferraris?
Senast redigerad av Thaiwai 2013-09-23 kl. 18:53.
Isåfall vilka rekommenderar ni, funderar mellan Ecstasy "Trance" spaceman eller röda ferraris?
Är de samma röda ferraris som fanns på Defqon i år är det ett jävla tryck i dem
Någon som vet hur många mg MDMA de är i de gröna "1up" mario pillrena? Har nämligen möjlighet att ta dessa som min E debut och vill inte ha några tjack-piller precis..
Någon som vet hur många mg MDMA de är i de gröna "1up" mario pillrena? Har nämligen möjlighet att ta dessa som min E debut och vill inte ha några tjack-piller precis..
Kan med stor säkerhet säga att du inte kommer ångra dig. Droppa minst 2 samtidigt så kommer du må kung!
Kan med stor säkerhet säga att du inte kommer ångra dig. Droppa minst 2 samtidigt så kommer du må kung!
Låter bra! Får se om de blir 1 eller 2, men kommer defenitivt inte ta mindre än 1 då jag vill ha ett nice rus.. låter som de är bra grejjor också och förhoppningsvis kommer jag få bästa kvällen i mitt liv. Hört att E debuten ska va helt fantastisk.
Käkade en ferrari för några helger sen och det verkade vara rätt bra tryck i dom, hade dock supit hårt och dragit ladd hela kvällen så kunde inte njuta av ruset fullt ut. Men droppa två så borde du bli nöjd!
Käkade en ferrari för några helger sen och det verkade vara rätt bra tryck i dom, hade dock supit hårt och dragit ladd hela kvällen så kunde inte njuta av ruset fullt ut. Men droppa två så borde du bli nöjd!
ladd dämpar ecstasy ruset så det är väl inte direkt oväntat att det inte blev så mycket av ecstasyn för dig.