Citat:
Ursprungligen postat av
PennyBridge
Ja Asså jag tror det är en blandning mellan att jag tar/har mirtazapin och att jag droppat 3-4 gånger på rätt kort tid. Lixom käkade 2+1 grön läpp på torsdagen och eftersom jag vart så kinkig när det inte hände nått så efter sömn och refill av dom fysiska batterierna(äta, dricka, c-vitamin, och inget mirtazapin på 48timmar+) Så droppa jag 3 kapslar med 100mg+ i varje och när dom börja kicka drog jag en panna på typ en halv kabbe och då kändes det och jag mådde Bra

Men verkligen inte så totalmaxad man borde blivit på den dosen:P Men ska sluta med mirtazapinet nu och testa att droppa om tidigast 1-2 månader och se om det verkligen va mirtazapinet:P Men går ju på metadonprogrammet också så är rädd att den kanske sabbat också

Nått väldigt fel är det efter att inte bli nöjd på dom doserna:P Kul att alla andra får må bra iaf:P Bra att veta att alla andra tycker läpparna är bra så jag inte börjar klaga på min kran:P
Om någon annan går på metta och har tagit mdma utan minskad effekt skulle jag bli glad om den kunde höra av Sig
Må väl vänner

I see (: Men du precis som du kanske vet, men du kommer bränna sönder hjärnan. Det är inte värt det för att prova så hårt.
Chilla 3 månader skulle jag säga, då är det dessutom sommar så man kan gå ut, lyssna på schysst musik med vänner och dansa under bar himmel, bästa effekten på ett MDMA rus ändå ;p
Jag mår alltid sämre när jag tar e/mdma på vintern, mår i regel lite sämre, mörkt, deppigt, kallt osv.
Men, Sköt om dig som sagt - kör inte för hårt för då blir ingenting kul i slutändan!!