2006-01-23, 23:18
Medlem
Tribe^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
hur vet du att det var meta då?

Högst troligtvist för att jag känner en mycket stor skillnad mellan MDMA och dess släktingar. Men vem vet jag kanske är överkänslig för koffein och Effedrin

Sen att jag såg ett litet test på dom och dom visade på minimal MDMA koncentration och en hög Meta koncentration kanske också bidrog till mina misstankar.
Citera
2006-01-23, 23:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribe^
Högst troligtvist för att jag känner en mycket stor skillnad mellan MDMA och dess släktingar. Men vem vet jag kanske är överkänslig för koffein och Effedrin

Sen att jag såg ett litet test på dom och dom visade på minimal MDMA koncentration och en hög Meta koncentration kanske också bidrog till mina misstankar.

jo, alla känner skillnad på tjack och MDMA men det är svårt att känna skillnad på meth och tjack..
well d'oh att du vet att det vara meth i dom om du såg ett test men du sa det som om du självklart skulle känna skillnad på meth och vanlig tjack bara genom ett par piller..
Citera
2006-01-24, 00:29
Medlem
Tribe^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
jo, alla känner skillnad på tjack och MDMA men det är svårt att känna skillnad på meth och tjack..
well d'oh att du vet att det vara meth i dom om du såg ett test men du sa det som om du självklart skulle känna skillnad på meth och vanlig tjack bara genom ett par piller..

Klart det är som att försöka skilja mellan en hora och en flickvän, same same but different.
Citera
2006-01-24, 00:43
Medlem
melodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorFredrik
Tål inte det där, och hade aldrig tänkt prova just av den anledningen.
Så det sämsta borde vara "det som nån blandat i tjacket för att piffa till det lite utan att säga nåt" Det blev några rätt tunga dar efter det..

blev lite nyfiken, när du skrev att du inte tål dom.. då undrar jag om du inte tål e??? grejen är den att jag blir grym sjuk av e nu för tiden.. men jag vet inte varför..
Citera
2006-01-24, 00:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribe^
Klart det är som att försöka skilja mellan en hora och en flickvän, same same but different.

haha.. bästa på länge mannen..
Citera
2006-01-24, 12:39
Medlem
_NOjjigs avatar
Dubbla daredevils, och Adam&Eva slår nog alla som jag testat! (tror ja) Och jag får inte glömma rolex som ger såna fruktansvärt shyssta hallisar.

Och dom sämsta måste nog vara hjärtan, inte dom hjärtformade utan dom med en logo i mitten.

Fast sen äre väl så att man omöjligt kan lägga alla på minnet. Iaf för mig, då minnesbanken inte riktigt fungerar som den ska
Citera
2006-01-24, 14:47
Medlem
Dubbla körsbär är det ända men effekten jag fick av det va inte direkt någonting.. Saker började skaka lite granna och folks röster va som i en dröm. Men annars satt jag mest still och frös :P
Citera
2006-01-25, 22:34
Medlem
kawts avatar
Bäst: Superman (04, inhandlade i London)
Sämst: Vita armani (05, inhandlade i Karlstad)
Citera
2006-01-26, 00:33
Medlem
Mitt minne ar alldeles for daligt for att komma ihag alla jag kakat.
Men fran 2005 sa ar det nog sahar :

Bast : vita playstation, grona shreks 2(inte de gronblaa), tredje batchen av vita paschas(korsbar,cherries) som kom runt jul, vita 420s.

Samst : forsta batchen av vita paschas som kom i april(fulla med tjack) , roda smilies, blaa och roda euros, rosa hjarta.

Ar en massa mer som varit bra/daliga men jag kommer knappt ihag vad jag gjorde igar sa vafan!
Citera
2006-01-26, 04:26
Medlem
Dorazios avatar
bästa; rosa mitzar/ gröna ferrari (combo)
sämsta: vita duvor
Citera
2006-01-28, 14:36
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost dreamer
eh..har inte käkat e på typ 6 år, men minns att några rosa var det superbt drag i; samt minns jag att några grönaktiga 4-klöver var starka och rejäla.
Sen har man ju ätit sådana som säkerligen varit mest tjack i, back in d dayz.
6 år!?!! Ojojoj,, du kan vänta dig en effekt som heter duga!
Citera
2006-01-28, 19:45
Medlem
Ladidas avatar
Slokis...rensa din PM är du söt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in