2013-02-26, 11:41
Medlem
acemazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mobbafett
Dåliga! Dubbeldrop! Saknade magin och kärleken!
Lite MDMA eller?
Citera
2013-02-26, 22:47
Medlem
Blåa pentagram/stjärnor i Göteborg, någon som prövat?
De är ljusblåa med inskurna linjer som ett pentagram, ingen skora och om jag minns rätt så var det vita fläckar på. Bra tryckta var dom också
Citera
2013-02-27, 01:21
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeCtroN
Blåa pentagram/stjärnor i Göteborg, någon som prövat?
De är ljusblåa med inskurna linjer som ett pentagram, ingen skora och om jag minns rätt så var det vita fläckar på. Bra tryckta var dom också
kolla föregående sida.
Citera
2013-02-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acemaze
Lite MDMA eller?

Misstänker att det var någon annan liknande substans! Ögonwobbel, lite hallisar och lite välmående. Min fru hallucionerade kraftigt och trodde hon befann sig på jobbet och pratade med arbetskompisar.

Jag saknade den viktlösa känslan i kroppen och kärleken!
Citera
2013-02-27, 20:42
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Misstänker att det var någon annan liknande substans! Ögonwobbel, lite hallisar och lite välmående. Min fru hallucionerade kraftigt och trodde hon befann sig på jobbet och pratade med arbetskompisar.

Har hänt väldigt många jag känner på höga doser MDMA.
Citera
2013-02-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Har hänt väldigt många jag känner på höga doser MDMA.

Tror du blir besviken.

Första gången för min fru. Hon mådde dåligt på en och hamnade på jobbet efter två. Det var sjukt underhållande att lyssna på henne när hon gav underhuggarna order om att göra saker på rätt sätt.
Citera
2013-03-01, 14:22
Medlem
acemazes avatar
Citat:

Droppade en igår och du har nog rätt, blev väldigt energisk och pratig men även jag saknar kärleken!
Citera
2013-03-04, 02:20
Medlem
WangHaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evangeliet
Fantastisk batch. Absolut en utav de bättre som producerats.
Citera
2013-03-05, 17:55
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Någon som vet något om blåa toyota? Hittar bara info som har några år på nacken. Verkar bra utifrån vissa rapporter, bara en dålig på pillreports.

Vore kul att höra om någon har testat dessa, finns i Stockholm!
Citera
2013-03-06, 16:23
Medlem
tjenare fått tag på några blåa lg från gbg såg att någon annan frågat samma sak längre bak i tråden är det någon som testat dom?
Citera
2013-03-06, 16:48
Medlem
Nån som vet något om ett litet grönt piller med ett frågetecken (?) på ena sidan och liksom uppdelat i fyra lika stora rutor på andra sidan, ungefär som ett X bara att alla delar är lika stora. En kompis visade mig ett sådant piller idag som han köpt från SR

Edit: Läste här i tråden att de kan innehålla MDMA och Ketamin.. Tror ni detta är sant eller bara skröna?
Senast redigerad av skraparigraven 2013-03-06 kl. 16:52.
Citera
2013-03-07, 13:46
Medlem
frågar igen här då eftersom man inte får något svar har nån hört något om blå LG?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in