Citat:
Ursprungligen postat av
danne9king9
Å där gick handkontrollen i 1000 bitar
Fan att man ska bli så förbannad av att spela tv-spel...
Lugn nu, vi känner alla så ibland
Så länge man hatar att dö är ju spelet bra.
Går alldeles utmärkt att köra solo session, men harva där själv till armored trucks spawnar känns lite trist. Men kan ju vara värt att gå till solo snabbt som attan när de börjar spawna i freeroom.
/D