2014-02-27, 15:24
  #10597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavBertilsson
Vilken bil kan man drifta bäst med?

Futon den är hyfsat vanlig uppgradera den till Max så kommer du inte kunna åka rakt.
Citera
2014-02-27, 15:30
  #10598
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Men den måste alltid hämtas vid en helikopterplatta?

Stämmer, hade vart lite OP om den spanades som bilarna
Citera
2014-02-27, 15:50
  #10599
Medlem
Dimaks avatar
Den som är crew leader på flashback crew, kan han berätta hur han fick in bokstäver i bilden?
Citera
2014-02-27, 15:53
  #10600
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Men den måste alltid hämtas vid en helikopterplatta?

Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Stämmer, hade vart lite OP om den spanades som bilarna
Ett tips är att använda quick gps för att få spår till den, då iaf jag tycker pricken på kartan är svår att se.

/D
Citera
2014-02-27, 15:58
  #10601
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Ett tips är att använda quick gps för att få spår till den, då iaf jag tycker pricken på kartan är svår att se.

/D

Absolut! dock spawnas den på ungefär 6 ställen på hela kartan så det får man klämm på tillslut.
Lirade Rooftop rumble i 3 dagar sparade ihop 1,75 mille för att köpa den jäkeln, värt de då det är det bästa bounty hunter verktyget "om man är bra på att köra den vill säga"
Citera
2014-02-27, 16:02
  #10602
Medlem
danne9king9s avatar
Kan man på nåt sett slippa alla andra som jagar samma värdetransport?
Har kommit 7-8 st i rad men att försöka få några pengar samtidigt som 10 andra spelare som dessutom är level långt över mig är hopplöst.
Behöver ju pengar...
Kan man gå private session eller nåt för att göra grejerna själv?
Citera
2014-02-27, 16:20
  #10603
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Kan man på nåt sett slippa alla andra som jagar samma värdetransport?
Har kommit 7-8 st i rad men att försöka få några pengar samtidigt som 10 andra spelare som dessutom är level långt över mig är hopplöst.
Behöver ju pengar...
Kan man gå private session eller nåt för att göra grejerna själv?
Å där gick handkontrollen i 1000 bitar
Fan att man ska bli så förbannad av att spela tv-spel...
Citera
2014-02-27, 16:44
  #10604
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Absolut! dock spawnas den på ungefär 6 ställen på hela kartan så det får man klämm på tillslut.
Lirade Rooftop rumble i 3 dagar sparade ihop 1,75 mille för att köpa den jäkeln, värt de då det är det bästa bounty hunter verktyget "om man är bra på att köra den vill säga"
Jo 1,75 mille är surt mycke. Köpte den igår så lär mig väl snart var den spawnar. Borde kunna åka till närmsta stället man hittar till (Sjukhuset vid impound) och sen ringa. Eller kan det vara fullt där, står ju rätt ofta två st slumpade där?

/D
Citera
2014-02-27, 16:53
  #10605
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Å där gick handkontrollen i 1000 bitar
Fan att man ska bli så förbannad av att spela tv-spel...
Lugn nu, vi känner alla så ibland

Så länge man hatar att dö är ju spelet bra.
Går alldeles utmärkt att köra solo session, men harva där själv till armored trucks spawnar känns lite trist. Men kan ju vara värt att gå till solo snabbt som attan när de börjar spawna i freeroom.

/D
Citera
2014-02-27, 16:55
  #10606
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Jo 1,75 mille är surt mycke. Köpte den igår så lär mig väl snart var den spawnar. Borde kunna åka till närmsta stället man hittar till (Sjukhuset vid impound) och sen ringa. Eller kan det vara fullt där, står ju rätt ofta två st slumpade där?

/D

Om du är för nära helikopter spawnet kan det hända att den spawnar på den andra närmsta platsen så håll avståndet när du ringer pegasus och beställer den.

sen så är det inga problem om det står två st choppers på plattan vid sjukhuset, den "tvångs spawnar" där i vilket fall
Citera
2014-02-27, 16:57
  #10607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Någon som faktiskt äger en Principe Nemesis?
Helt omöjliga att hitta.
Jag hittade Tailgater på mindre än två timmar. Har letat efter Nemesis i två månader och ingen tur. Helt otroligt.

Has a 100% spawn in the mission "Lost in Transit". One of the three teams spawns next to four of them and that team will also respawn riding one when killed. Must park it in your garage before the mission ends. Also note, the truck you are pursuing will be moving and the mission ends if it is destroyed or returned. It is best to coordinate with two other players and have one of them secure the truck and take it to a safe location. It seems that the "Lost" gang does not pursue the truck into the city.
Citera
2014-02-27, 17:07
  #10608
Medlem
Wertyms avatar
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52200/GTA-Online-The-Business-Update-Coming-Next-Week-Tuesday


Bussiness update den 4e Mars. Spännande!


Citat:
Enjoy the perks of rising through the ranks of your Los Santos and Blaine County business ventures with The Business Update, coming next week on Tuesday March 4th to PSN and Xbox Live. Thrill-seekers and weekend warriors can hop in any of three all-new, blazing fast sports cars: the Albany Alpha, Dinka Jester and Grotti Turismo R... or take to the skies in the new Vestra airplane.


Whop whop!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in