2016-04-29, 02:20
Medlem
Redlinezs avatar
Vilka slags races måste man klara för att låsa upp fler saker att modda bilarna med? Vissa låses ju upp när man rankar upp men resten måste låsas upp med hjälp av massa races. Förstår inte riktigt vilka races man ska välja.

Tacksam för snabba svar
Citera
2016-04-29, 02:46
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Vilka slags races måste man klara för att låsa upp fler saker att modda bilarna med? Vissa låses ju upp när man rankar upp men resten måste låsas upp med hjälp av massa races. Förstår inte riktigt vilka races man ska välja.

Tacksam för snabba svar
Om jag inte minns fel låser man upp delar till alla olika typer av bilar om man vinner race med Super.
Citera
2016-04-29, 02:51
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Om jag inte minns fel låser man upp delar till alla olika typer av bilar om man vinner race med Super.

Okej, En super vadå?
Citera
2016-04-29, 09:36
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

Förstog inte vad du menade med super?
Citera
2016-04-29, 10:07
Medlem
Citat:
Okej, En super vadå?

Super är en av biltyperna. Superbilar t.ex Adder, Zentorno, T-20.
Citera
2016-04-29, 17:13
Medlem
Tampiss avatar
Visst är det väl så att om du vill modda din Jeep, så måste du vinna X antal Race i den klassen som Jeep tillhör?
Vill du modda din SUV så måste du vinna X antal race i SUV-klassen, etc.
Citera
2016-04-29, 19:20
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Visst är det väl så att om du vill modda din Jeep, så måste du vinna X antal Race i den klassen som Jeep tillhör?
Vill du modda din SUV så måste du vinna X antal race i SUV-klassen, etc.
Det var väl så det var planerat från början men sedan upptäckte folk att man låste upp delar till alla olika klasser när man vann med Super. Nu var det länge sedan jag låste upp allting men jag antar att det är likadant fortfarande.
Citera
2016-05-09, 16:27
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Det var väl så det var planerat från början men sedan upptäckte folk att man låste upp delar till alla olika klasser när man vann med Super. Nu var det länge sedan jag låste upp allting men jag antar att det är likadant fortfarande.

Då får vi ta och hoppas att det är så fortfarande ! Hade ju underlättat så mycket och spara in på tid även.
Citera
2016-05-10, 23:57
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

Fungerar klockrent fortfarande så alla vet!
Citera
2016-05-11, 01:02
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Fungerar klockrent fortfarande så alla vet!
Härligt.
Citera
2016-05-13, 12:04
Medlem
bonobonos avatar
Hörde nåt om någon större uppdatering. Är de nåt som kommit/kommer i dagarna eller har jag bara drömt?
Citera
2016-05-13, 18:20
Medlem
arakas avatar
Har precis införskaffat GTA 5 med Rockstar account. Måste man spela till en viss nivå innan man kan spela multiplayer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in