Citat:
Ursprungligen postat av
dwestos
Lugn nu, vi känner alla så ibland
Så länge man hatar att dö är ju spelet bra.
Går alldeles utmärkt att köra solo session, men harva där själv till armored trucks spawnar känns lite trist. Men kan ju vara värt att gå till solo snabbt som attan när de börjar spawna i freeroom.
/D
Var länge sen ja blev så förbannad när ja spelade, flera år den. Skulle stängt av några minuter men istället flög kontrollen

Att köra solo hela tiden är säkert trist, men hur gör ja de om ja tex behöver varva ner lite och slippa all "otur"? Var in och letade i menyn men hittade inget.