2014-02-27, 17:12
  #10609
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Lugn nu, vi känner alla så ibland

Så länge man hatar att dö är ju spelet bra.
Går alldeles utmärkt att köra solo session, men harva där själv till armored trucks spawnar känns lite trist. Men kan ju vara värt att gå till solo snabbt som attan när de börjar spawna i freeroom.

/D
Var länge sen ja blev så förbannad när ja spelade, flera år den. Skulle stängt av några minuter men istället flög kontrollen
Att köra solo hela tiden är säkert trist, men hur gör ja de om ja tex behöver varva ner lite och slippa all "otur"? Var in och letade i menyn men hittade inget.
Citera
2014-02-27, 17:16
  #10610
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingxsvm
Has a 100% spawn in the mission "Lost in Transit". One of the three teams spawns next to four of them and that team will also respawn riding one when killed. Must park it in your garage before the mission ends. Also note, the truck you are pursuing will be moving and the mission ends if it is destroyed or returned. It is best to coordinate with two other players and have one of them secure the truck and take it to a safe location. It seems that the "Lost" gang does not pursue the truck into the city.
Har testat men garaget öppnades inte. Förmodligen patchat.
Citera
2014-02-27, 17:23
  #10611
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Om du är för nära helikopter spawnet kan det hända att den spawnar på den andra närmsta platsen så håll avståndet när du ringer pegasus och beställer den.

sen så är det inga problem om det står två st choppers på plattan vid sjukhuset, den "tvångs spawnar" där i vilket fall
Ok, tack för tipset, slapp man lära sig den hårda vägen.

/D
Citera
2014-02-27, 17:44
  #10612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Det är väl villkorligt, och du sköter dig inte /J
Visst är det så. Men tiden ska ju inte öka när man spelar schysst
Citera
2014-02-27, 17:48
  #10613
Medlem
Hallå! nyss börjat spela, skulle va sjysst att spela med er från FB adda mig i nåt crew som inte är fullt plzz.

Gorb100 i GTA och på Rockstar social club
PS3
Citera
2014-02-27, 17:57
  #10614
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Lugn nu, vi känner alla så ibland

Så länge man hatar att dö är ju spelet bra.
Går alldeles utmärkt att köra solo session, men harva där själv till armored trucks spawnar känns lite trist. Men kan ju vara värt att gå till solo snabbt som attan när de börjar spawna i freeroom.

/D

Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Var länge sen ja blev så förbannad när ja spelade, flera år den. Skulle stängt av några minuter men istället flög kontrollen
Att köra solo hela tiden är säkert trist, men hur gör ja de om ja tex behöver varva ner lite och slippa all "otur"? Var in och letade i menyn men hittade inget.
Måste man spela singel player för att kunna välja solo session?
Citera
2014-02-27, 18:19
  #10615
Medlem
Vilka crew här på FB är aktiva? Adda mig gärna på ps3 kingxsvm
Citera
2014-02-27, 18:56
  #10616
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingxsvm
Vilka crew här på FB är aktiva? Adda mig gärna på ps3 kingxsvm

Flashback crewet -> http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_crew
Citera
2014-02-27, 20:50
  #10617
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Flashback crewet -> http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_crew
Och är det här för 360 ?
http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_360_crew

Med fel avatar, eller? Lite virrigt är det

/D
Citera
2014-02-27, 21:03
  #10618
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Och är det här för 360 ?
http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_360_crew

Med fel avatar, eller? Lite virrigt är det

/D

Den jag länka är för PS3 och det var det han var ute efter
Citera
2014-02-27, 22:36
  #10619
Medlem
Jerkstores avatar
När jag spelar med min polare så är vissa bilar out of stock för mig men inte för honom. Är det så för er också? Jag vill ha den där Elegy bilen som är gratis.
Citera
2014-02-27, 22:43
  #10620
Medlem
Hoppas jag inte är sent ute med info... here goes nothing

Nytt content på kommande 4 mars.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52200/GTA-Online-The-Business-Update-Coming-Next-Week-Tuesday
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in