Citat:
Ursprungligen postat av
Shotgun92
Hallå gubbar!
Har en karaktär som jag levlat upp till lvl 100, Det började med att man sprängde upp ett par personal vehicles vilket resulterade till 2 dagars bad sport. Detta eskalerade till att man fick 4 dagar bad sport senare kom man upp till drygt 1 månads bad sport.
Problemet var att när min polare "vi lanar xbox" var bad sport så kunde vi ej spela, då åkte jag runt och medvetet blev bad sport för att vi skulle kunna gibba.
Efter att jag fick 1 månads bad sport så blev jag det en sista gång i november, fick ett gulligt litet meddelande längst ner till vänster över kartan där det stod " bad sport 2y:0 days. VAD I HELVETE? var ju min första tanke. Med tiden så skiftade tiden på min bad sport timer och var nere på ett år och nu i januari är jag nere på 2 månader.
Problemet är att min timer ej rört på sig tills idag så den ligger fortfarande på 2 månader.
Frågan är: någon annan som har detta problemet?
ps. har gjort lite sälj glitchar med LS customs. Dock inte överdrivet mycket utan för att ha råd med min adder och andra godsaker.
"fan va långt inlägg det blev"
Kan tillägga att jag nu har en ny karaktär som jag levlat upp till 88, detta är då mycket roligare utan fusk! men dyrt med nytt xbox live!
Jag började bad sport med 2 eller 3 dagar, sedan steg det till runt 13 dagar. Efter det fick jag ca 17 dagar och nu drygt en månad.
Sista dagarna har det växlats mellan 1 månad/2 dagar och 1 månad/4 dagar.
Det går upp och ner någon dag men det blir bara plus minus noll hela tiden.
Titt som tätt när jag byter session får jag meddelande om att jag blivit förlåten och sekunderna efter är jag tillbaka.
Tycks inte kunna komma ur bad sport jag heller.