2014-02-27, 13:18
  #10585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran



Är det inte select (PS3) knappen man gör det ifrån?

jo jag vet det. Men jag såg en annan som sträckte upp händerna i vädret, som typ "Jag ger mig". Och någon som slog sig i bröstet.. Var får man tag i sånna?
Citera
2014-02-27, 13:21
  #10586
Medlem
PrebenBoegballes avatar
Någon som vill lira? Nickar PrebenBoegballe på Xbox Live. Är level 7 och springer runt och rånar kiosker. Om någon vill köra race/missions eller bara lalla runt så adda gärna!!
Citera
2014-02-27, 13:35
  #10587
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Igår spelade jag en stund hände detta. Jag åker bil en kille som sitter i en annan bil spränger min bil i luften med ett enda skott. Har 100% Armor på mina bilar. Det stod lix ****** pistoled you down. När jag vaknar till liv igen så spränger jag bilen som killen sitter i med min RPG. Killen i fråga kliver ur bilen och överlever, jag skjuter på honom med mitt maskin gevär han dör endå inte. Han skjuter mig med ett enda skott och jag dör i en explotion.

Efter detta åker jag hem till garaget och tittar på tv på just denna spelare. Mycket riktigt alla skott han skjuter från vanliga pistoler blir explotioner. Han spränger varenda bil i luften som han skjuter på. Efter ett tag kommer polisen med 2 helikoptrar. Dom skjuter och skjuter killen dör endå inte.
Killen använde INTE RPG eller Granade Launcher.

Någon som sett något liknande? Hur gör man för att få till detta?

Citat:
Ursprungligen postat av piov
xboxhacker förmodligen?
Bara kicka och rapportera. och/eller byta server
Notera även GT för ev. vidare behandling

/J
Citera
2014-02-27, 13:43
  #10588
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Spela "Rooftop Rumble" med en hoj, åk förbi simeons garage och där brukar det spawna hojjar hela tiden, åk dit och om det inte har spawnat åker du runt ett kvarter och sen tillbaka så brukar den komma tillslut.
Men starta INTE missionet, alltså gå in vid området där det startar, innan du har hittat den, annars kommer du inte in i garaget för att spara hojjen!
Har gjort detta på övriga uppdrag från Simeon då det tydligen rekommenderas som mest men det funkar bara inte.
Ska i alla fall ta och testa på rooftop rumble nästa gång jag får uppdraget, tack.
Citera
2014-02-27, 14:08
  #10589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Hallå gubbar!

Har en karaktär som jag levlat upp till lvl 100, Det började med att man sprängde upp ett par personal vehicles vilket resulterade till 2 dagars bad sport. Detta eskalerade till att man fick 4 dagar bad sport senare kom man upp till drygt 1 månads bad sport.

Problemet var att när min polare "vi lanar xbox" var bad sport så kunde vi ej spela, då åkte jag runt och medvetet blev bad sport för att vi skulle kunna gibba.

Efter att jag fick 1 månads bad sport så blev jag det en sista gång i november, fick ett gulligt litet meddelande längst ner till vänster över kartan där det stod " bad sport 2y:0 days. VAD I HELVETE? var ju min första tanke. Med tiden så skiftade tiden på min bad sport timer och var nere på ett år och nu i januari är jag nere på 2 månader.

Problemet är att min timer ej rört på sig tills idag så den ligger fortfarande på 2 månader.

Frågan är: någon annan som har detta problemet?

ps. har gjort lite sälj glitchar med LS customs. Dock inte överdrivet mycket utan för att ha råd med min adder och andra godsaker.

"fan va långt inlägg det blev"

Kan tillägga att jag nu har en ny karaktär som jag levlat upp till 88, detta är då mycket roligare utan fusk! men dyrt med nytt xbox live!
Jag började bad sport med 2 eller 3 dagar, sedan steg det till runt 13 dagar. Efter det fick jag ca 17 dagar och nu drygt en månad.
Sista dagarna har det växlats mellan 1 månad/2 dagar och 1 månad/4 dagar.
Det går upp och ner någon dag men det blir bara plus minus noll hela tiden.
Titt som tätt när jag byter session får jag meddelande om att jag blivit förlåten och sekunderna efter är jag tillbaka.
Tycks inte kunna komma ur bad sport jag heller.
Citera
2014-02-27, 14:16
  #10590
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Jag började bad sport med 2 eller 3 dagar, sedan steg det till runt 13 dagar. Efter det fick jag ca 17 dagar och nu drygt en månad.
Sista dagarna har det växlats mellan 1 månad/2 dagar och 1 månad/4 dagar.
Det går upp och ner någon dag men det blir bara plus minus noll hela tiden.
Titt som tätt när jag byter session får jag meddelande om att jag blivit förlåten och sekunderna efter är jag tillbaka.
Tycks inte kunna komma ur bad sport jag heller.
Det är väl villkorligt, och du sköter dig inte

Edit:
Hur mycke måste man spränga för att bli BS?

/J
Citera
2014-02-27, 14:22
  #10591
Bannlyst
Om man byter aktivt crew kan man sen gå tillbaka till ursprungs crew:et och då få tillbaka logga på tröja och bilar?
Kommer man ha kvar Crew rang eller börjar man om som springpojke

Vet nån här när http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_360_crew ska få till nya loggan, byter inte innan dess.

/D
Citera
2014-02-27, 14:28
  #10592
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Jag började bad sport med 2 eller 3 dagar, sedan steg det till runt 13 dagar. Efter det fick jag ca 17 dagar och nu drygt en månad.
Sista dagarna har det växlats mellan 1 månad/2 dagar och 1 månad/4 dagar.
Det går upp och ner någon dag men det blir bara plus minus noll hela tiden.
Titt som tätt när jag byter session får jag meddelande om att jag blivit förlåten och sekunderna efter är jag tillbaka.
Tycks inte kunna komma ur bad sport jag heller.

Kan säga att det är identiskt problem som jag upplever. Man joinar olika lobbys och tillslut så kommer man in i en "good sport" lobby men det tar ett bra tag. Har gett upp den karaktären nu för det känns som den låst sig på bad sport tyvärr.


Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Det är väl villkorligt, och du sköter dig inte

Edit:
Hur mycke måste man spränga för att bli BS?

Du spränger cirka 10 bilar så blir du bad sport, även blivit det när jag lämnat missions "gta hakar upp sig så loggar jag ut- kommer till single player och går tillbaka till freeroam= bad sport.
/J
Citera
2014-02-27, 14:32
  #10593
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
vad gör man med värdetransporterna?

Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Du kan råna de om du ser de på kartan. De bästa är att stoppa de, skjut föraren och sen tar du fram en shotgun och skjuter på bakdörren. Alternativ stickybombs

Man kan försvara dom med, mot såna som dig Om man nu inte är i behov av stålarna och den lilla RP det ger.

/D
Citera
2014-02-27, 15:09
  #10594
Medlem
danne9king9s avatar
Om man köper en helikopter (heter den Buzzard?) som skjuter raketer, hamnar den på samma plats som en vanlig helikopter eller någon annanstans?
Och om man kraschar eller skjuts ner, måste man då hämta den på samma plats varje gång då eller kan man få den levererad dit man är?
Citera
2014-02-27, 15:11
  #10595
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Om man köper en helikopter (heter den Buzzard?) som skjuter raketer, hamnar den på samma plats som en vanlig helikopter eller någon annanstans?
Och om man kraschar eller skjuts ner, måste man då hämta den på samma plats varje gång då eller kan man få den levererad dit man är?


Den spawnar på närmsta helikopter platta och om den sprängs eller liknande så ringer du pegasus och requestar en ny. Kostar 200$-
Citera
2014-02-27, 15:20
  #10596
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Den spawnar på närmsta helikopter platta och om den sprängs eller liknande så ringer du pegasus och requestar en ny. Kostar 200$-
Men den måste alltid hämtas vid en helikopterplatta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in