Citat:
Och det var ju det jag skrev, att de knäcks, slits av på mitten, eller slits upp. Så hur kan du få det till lögner när det var det som faktiskt skedde...?
Och vad skulle annars ha kunnat orsaka dessa lyktstolpars öde om inte ett flygplan med brett nog vingspann, mitt på en vältrafikerad väg med gott om vittnen som såg flygplanet träffa lyktstolparna.
Citat:
Vingarna har ju gjort skador på fönstren och fasaden. Men inte vingarna från en Boeing. Vingspannet stämmer som sagt inte för antingen gör vingarna ingen skada eller så gör dom skada så du får nog bestämma dig för hur du ska ha det för du kan inte plocka bort delar av vingarna godtyckligt för att försöka få ihop din story.
Pentagon skulle ju inte behöva manipulera sina egna bilder om dom hade rent mjöl i påsen.
Pentagon skulle ju inte behöva manipulera sina egna bilder om dom hade rent mjöl i påsen.
Hur vet du att vingspannet inte stämmer?
Jag har sagt att vingarna gjorde skada på fasaden där de träffade, vilket kan ses på ett flertal biler. Jag behöver inte plocka bort delar av vingarna då fakta och bildmaterial bevisar att jag har rätt i sak.
Pentagon har inte manipulerat några bilder om detta.
Citat:
Att flygplanskroppen gör större skador än vingarna är otroligt uppenbart för alla och jag sa motorerna. För flygplanskroppen gör inte större skada än motorerna ändå har vi bara ett exit hål i byggnaden och det hade vi inte haft om det nu var en Boeing som faktiskt träffade.
Att det bara är ett exithål beror ju på att motorerna träffade vertikala bärande väggar som direkt ansluter till ytterfasaden från insidan, vilket tydligt kan ses på ett flertal bilder. Vad menar du annars skulle ha orsakat så kraftigt islagsvåld på båda sidor om ingångshålet om inte just motorerna då måtten mellan dessa skador stämmer exakt med cc-måttet mellan just dessa motorer på just det planet det handlade om.