2014-02-21, 04:37
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Nu har jag inte erfarenhet av GBL men jag skulle råda dig att avakta innan du fått svar iaf. 1200mg Lyrica är en rejäl dos om du inte har tolerans så att blanda med GBL kommer förmodligen inte gå så bra. Men som sagt så har jag ingen erfarenhet av GBL, men jag har erfarenhet av Lyrica och det boostar på det mesta riktigt jävla bra, antagligen boostar det GBL också.

Btw, antar att du har tolerans på Lyrican annars borde du krampa rätt så rejält nu.

/e ... såg att det var ett tag sen du posta, hur gick det, tog du nån GBL?
Nä, vet att det är väldigt riskfyllt att hålla på att spela med GBL, så väntade på att någon med erfarenhet skulle svara - ingen gjorde så inget GBL
Citera
2014-02-21, 21:06
Medlem
Är inne i min andra "gobbeperiod" efter ett tags uppehåll, I know jävligt dumt egentligen men men... Är det bara jag eller blir era "tankegångar"(under AT:en) och drömmar överlag helt fucked up? Kan inte minnas att det var så under min första period.

De är verkligen så abstrakta och så fucked up att jag inte ens kan förklara dem. När jag inte tagit min dos på ett tag för att jag typ inte pallar och börjar få små-AT kommer jag oftast inte ens ihåg vad jag låg och tänkte på för 15 minuter sedan, händer typ bara när jag ligger och försöker sova.
Minns typ bara en, dagdrömde men var vaken – tror jag.
"Fastna" i nåt slags tankemönster om att jag spelade GTA 5 och hade som uppdrag att bekämpa barnaga, haha. Blundade under tiden och minns att jag "skrev med fingrarna" som på datorn i Wordpad vad jag gjorde. Bättre kan jag inte förklara, jag vet, det låter helt jävla sjukt. Hade förvisso spelat en del GTA innan dess. Är jag jag ensam om detta eller är jag bara rent av sjuk i huvudet?
Citera
2014-02-21, 21:19
Medlem
Wild Jacks avatar
Har druckit GHB i kombo med lyrica och då hade jag tagit många lyrica flera G det gick bra för mig och jag mådde bra för jag kan kontrollera mig bra på droger när det kommer till kontroll (ja nu kan vi alla se olika på det)
Dem andra vi ett tillfälle balla ur som man kan göra på ghb eller bara gobbe däcka

Jag rekommenderar inte att man ska blanda dessa i alla fall! om du inte har några år på nacken
Citera
2014-02-21, 23:08
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Subutex+Gobbe då? Jag noddar väldigt sällan på Subutex, även om jag drar en 3mg lina utan tolerans. Kan tänka mig att denna blandningen är väldigt skön, men vill inte riskera livet (tänkte mig typ en halv kork, 0.5ml eller något i den stilen).
Citera
2014-02-22, 19:20
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Subutex+Gobbe då? Jag noddar väldigt sällan på Subutex, även om jag drar en 3mg lina utan tolerans. Kan tänka mig att denna blandningen är väldigt skön, men vill inte riskera livet (tänkte mig typ en halv kork, 0.5ml eller något i den stilen).

Jag tar ju 22mg sub dagligen och för mig är det inga problem att dricka gobbe, så har du inte tagit sub länge så borde du vara försiktig och börja med små doser gobbe.
Citera
2014-02-22, 20:05
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Jag tar ju 22mg sub dagligen och för mig är det inga problem att dricka gobbe, så har du inte tagit sub länge så borde du vara försiktig och börja med små doser gobbe.
Har tjackat hela dagen idag (små mängder men 70%igt obankat), inte rört subben men antar att det finns lite kvar i blodet.. Kommer kanske dra mig en lina beroende på hur det känns efter en kork GBL.

Skål!

EDIT: Vafan, en kork är ju 4 ml, började med ~1.5ml istället.
Senast redigerad av KITTENMITTONS 2014-02-22 kl. 20:10.
Citera
2014-02-22, 20:11
Medlem
auto607989s avatar
GBL doseras med pimpett!!!! Att dosera GBL i kork är efterblivet.

mvh
Citera
2014-02-22, 20:16
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Har tjackat hela dagen idag (små mängder men 70%igt obankat), inte rört subben men antar att det finns lite kvar i blodet.. Kommer kanske dra mig en lina beroende på hur det känns efter en kork GBL.

Skål!

EDIT: Vafan, en kork är ju 4 ml, började med ~1.5ml istället.

Ja ska du dricka korkar så ska verkligen ha druckit länge , 1.5-2ml brukar vara en bra start dos.
Citera
2014-02-22, 20:44
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
GBL doseras med pimpett!!!! Att dosera GBL i kork är efterblivet.

mvh
Ja, som sagt så tog jag inte kork utan mätte upp i ett plaströr jag brukar använda för Metadon Första gången jag testade (läs senaste) hade jag samma blandning i kroppen förutom att denna Subben inte har nån Naloxone i sig. Hur vet man om man är i någon farozon? Har läst att man ska somna i framstupa sidoläge, men hur dör man om det inte är pga spyor?
Citera
2014-02-22, 20:49
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Ja ska du dricka korkar så ska verkligen ha druckit länge , 1.5-2ml brukar vara en bra start dos.
När peaker ruset? Kände mig rejält gungig när jag gick på toa tidigare (vilket jag för övrigt måste göra igen - jävligt vätskedrivande detta lösningsmedlet!).
Citera
2014-02-22, 20:57
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
men hur dör man om det inte är pga spyor?

Du slutar andas och dör av syrebrist.

mvh
Citera
2014-02-22, 21:08
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Du slutar andas och dör av syrebrist.

mvh
Som med Opiater med andra ord? Jag som har blandat det mesta med det mesta dödlig dos x10 (vet att det inte är någon garanti att man överlever nästa gång, men vi snackar över 200 gånger vid det här laget) kan jag ta 1ml till utan att oroa mig? Är inte helväck och tror att gobben har mer att ge. Som jag tidigare frågat hur märker man när det börjar bli för mycket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in