2013-09-26, 14:50
Medlem
M.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Kan någon förklara hur ruset är på GHB?

Effekter osv?

Finns bra beskrivet i tråden hundratals gånger. Något speciellt du vill veta eller?
Citera
2013-09-26, 19:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Effekter osv?

Som alkohol ggr 10.
Citera
2013-09-26, 19:50
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:

Effekter osv?
Lite som alkohol, fast mycket mer välmående.
Citera
2013-09-28, 10:01
Medlem
Jag vet inte om du kan jämföra det med något annat, har du väl gått in dig på den så är det det bästa ruset som finns, sen kommer det tråkiga, när du ska gå av det.
Jag tycker du ska köra på ghb istället för gbln för när gbl går ur kroppen så mår du skit som fan.
Ghb blir du också dålig av, men inte som gbl pust o fy fan. Körde själv gbl i början bara för att det kickade mer, när jag sedan började koka och förstod ghb så kickade den precis lika mycket, jag gick igång samma som på gbl
Fan vad jag vill ha tag på en 0,5 l o göra ett kok,men det verkar svårt att få tag i.
Ska man lösa det så får man åka till tyskland själv på en öl resa o göra en fuling.
Klart det är en risk, vet en som tar en 5 liters spolarvätska o färgar den lite blå. men det var några år sedan. jaja jag får ta lite mer Phenibut, för den går jag igång lite på också, tvi vad dåligt det är med shot här i götet, här som alltid fanns förr.
Fridens Liljor på er.
Citera
2013-10-03, 16:28
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Som alkohol ggr 10.

Där har vi olika åsikter Slingis. Tycker det är som en blandning av att vara toppad på tjack och full som as.
Citera
2013-10-05, 19:22
Medlem
Dead-Methenys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Lite som alkohol, fast mycket mer välmående.

Farligare/inte farligare än alkohol?
Citera
2013-10-05, 20:37
Medlem
Delegatezeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Metheny
Farligare/inte farligare än alkohol?

Bättre för hälsan men lättare att bli beroende. Också lätt att överdosera om man har dåligt omdöme/dåliga verktyg att måtta upp dosen med. Kan man handskas med gobbe är alkohol värre, men ingen kan handskas med gobbe. Eller väldigt få iaf, jag kan göra det men har jag "fri" tillgång till gobbe så lurar jag mig själv och tar oftare än vad jag borde.
Citera
2013-10-05, 20:46
Medlem
Bertil85s avatar
Ok nu börjar jag få en uppfattning om hur ruset är.

Tack FB.
Citera
2013-10-06, 21:25
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Där har vi olika åsikter Slingis. Tycker det är som en blandning av att vara toppad på tjack och full som as.

Jo kan hålla med att man blir mer "påtänd" på GBL än GHB, annars är gobbe lite som e, alkohol o benso i ett.
Citera
2013-10-07, 12:01
Medlem
masterior26s avatar
Kan man köpa GBL lagligt i affärer i Tyskland? Och för att koka måste GBL:n vara 99.9% va? Finns 99.9 att köpa i någon slags byggaffär i Tyskland? Ska nämligen åka ner dit om några veckor så hade varit fint om man kunde köpa med sig nån liter så får polaren koka det för jag har inte riktigt hunnit lära mig att koka.
Citera
2013-10-07, 15:25
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Kan man köpa GBL lagligt i affärer i Tyskland? Och för att koka måste GBL:n vara 99.9% va? Finns 99.9 att köpa i någon slags byggaffär i Tyskland? Ska nämligen åka ner dit om några veckor så hade varit fint om man kunde köpa med sig nån liter så får polaren koka det för jag har inte riktigt hunnit lära mig att koka.

Ifrån vissa varuhus, måleri eller sanering, du får spana på. Tror dock inte privatpersoner får köpa det längre, får kolla upp det, annars regga bara ett företag i ditt namn för drygt 1500:-.

Ja det måste vara 99,9 helst 99,99 procent, alltså inget kinaskit o det smakar mkt bättre o blir godare som GHB. BASF som tyskarna har innehåller 99,99 procent, lycka till med sökandet.
Senast redigerad av Slingshot 2013-10-07 kl. 15:31.
Citera
2013-10-08, 17:44
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ifrån vissa varuhus, måleri eller sanering, du får spana på. Tror dock inte privatpersoner får köpa det längre, får kolla upp det, annars regga bara ett företag i ditt namn för drygt 1500:-.

Ja det måste vara 99,9 helst 99,99 procent, alltså inget kinaskit o det smakar mkt bättre o blir godare som GHB. BASF som tyskarna har innehåller 99,99 procent, lycka till med sökandet.

Ok tack för ditt svar, ska kolla upp det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in