2012-07-24, 01:13
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Fattar konceptet halft.

Vet att kaustic behövs och var det kan köpas, men var köper man gbl?

googla, eller skaffa dig ett företagskort på macro och åk till holland.
Citera
2012-07-24, 14:31
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Man får väl dosera GHB med pipett om man vill också för att få ett perfekt rus varje gång haha men tänkte bara om det blir ungefär 50% i styrka också jämfört med GBL:et innan.

Förstår inte, 2.5 ml L som det knappt inehåller i 5 ml kok är inte svagare för att du kokar det, det varar längre och får skönare rus.
Citera
2012-07-24, 16:06
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Förstår inte, 2.5 ml L som det knappt inehåller i 5 ml kok är inte svagare för att du kokar det, det varar längre och får skönare rus.
Då blir det ju visst svagare? 50 % svagare ungefär? men jag vet ändå att det är ju värt det, smaken är ju så bra så man kan ha med sig en flarra på stan och shotta, GBL måste man ju fan ha med sig hela köket för att kunna dricka borta....
Citera
2012-07-24, 19:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Då blir det ju visst svagare? 50 % svagare ungefär? men jag vet ändå att det är ju värt det, smaken är ju så bra så man kan ha med sig en flarra på stan och shotta, GBL måste man ju fan ha med sig hela köket för att kunna dricka borta....

Skaffa gelkapslar o ha ditt GBL i.
Citera
2012-07-24, 21:44
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:

Nej de 2.5 ml gbl blir inte svagare, men däremot så har du 2.5 ml extra annat =) 2.5 dl gbl blir ju 0.5 dl ghb. VIsst det är mer mängd men den blir ju inte svagare i styrka. Och du som är "nybörjare" eller användare, som inte ligger på samma doser och förbrukning som mig borde klara dig med en halv dl om dagen om du dricker själv, och det är ju inga mängder att ha med sig.
Citera
2012-07-24, 21:45
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Skaffa gelkapslar o ha ditt GBL i.
söligt att dosera i dem va?
Citera
2012-07-25, 15:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

GHB har även en mildare AT än GBL pga längre halveringstid sedan slipper man få i sig de orenheter GBL innehåller. GHB är helt klart bäst, har druckit mest GBL pga straffen är så hårda på GHB men nu när GBL blir narkotikaklassat finns det ingen anledning att dricka GBL.

Citat:
söligt att dosera i dem va?

Nja har du en pipett är det inte så svårt.
Senast redigerad av Slingshot 2012-07-25 kl. 15:09.
Citera
2012-07-25, 16:18
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
GHB har även en mildare AT än GBL pga längre halveringstid sedan slipper man få i sig de orenheter GBL innehåller. GHB är helt klart bäst, har druckit mest GBL pga straffen är så hårda på GHB men nu när GBL blir narkotikaklassat finns det ingen anledning att dricka GBL.

Nja har du en pipett är det inte så svårt.

I know, det är mycket skit du kokar bort med natriumhydroxiden
Citera
2012-07-26, 07:31
Medlem
Kan någon berätta lite mer om 1,4-butandiol för mig?

Hur skiljer det sig från GBL?
Dosering: När är det rekreationellt och när är det farligt?

Det är inte klassat? Kommer det klassas i samma veva som GBL eller kommer det bli det nya kryphålet?

Läste nånstans att det generellt sett brukar vara billigare än GBL? Stämmer det?
Citera
2012-07-26, 10:14
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charoite
Kan någon berätta lite mer om 1,4-butandiol för mig?

Hur skiljer det sig från GBL?
Dosering: När är det rekreationellt och när är det farligt?

Det är inte klassat? Kommer det klassas i samma veva som GBL eller kommer det bli det nya kryphålet?

Läste nånstans att det generellt sett brukar vara billigare än GBL? Stämmer det?

De kostar ungefär lika mycket och troligen kommer de klassas samtidigt som gbl, butandiolen är färgad, (blå eller röd, Oftast röd) svår att dosera och jag tycker man inte mår alls lika bra som på gbl.
Man kan inte koka den till ghb heller.
Citera
2012-07-26, 10:27
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
De kostar ungefär lika mycket och troligen kommer de klassas samtidigt som gbl, butandiolen är färgad, (blå eller röd, Oftast röd) svår att dosera och jag tycker man inte mår alls lika bra som på gbl.
Man kan inte koka den till ghb heller.

Som jag har förstått det är 1,4-BD en rätt vanlig syntesrutt för att tillverka GBL. Men du kanske ordagrannt syftar på att "koka" i vilket fall du har helt rätt. Det går inte!
Citera
2012-07-26, 12:48
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Som jag har förstått det är 1,4-BD en rätt vanlig syntesrutt för att tillverka GBL. Men du kanske ordagrannt syftar på att "koka" i vilket fall du har helt rätt. Det går inte!
Nej precis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in