2007-01-01, 06:16
Medlem
_virus_s avatar
Ärligt talat, om det står att REN etanol ska användas och du funderar på T-röd (ett jävla hopkok av diverse kemikalier av hälsovådlig art) istället så kan jag inte annat än fråga: VAD TROR DU SJÄLV?
Citera
2007-01-01, 10:29
Medlem
Dubbelsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _virus_
Ärligt talat, om det står att REN etanol ska användas och du funderar på T-röd (ett jävla hopkok av diverse kemikalier av hälsovådlig art) istället så kan jag inte annat än fråga: VAD TROR DU SJÄLV?

Jag tror att du har sand i vaginan, det är vad jag tror. Sedan tror jag att du ska läsa ursprungsinlägget lite noggrannare innan du postar trams. Vad fan har jag för nytta av det här skitinlägget? Tack vådka för ett intelligentare sådant.
Citera
2007-01-01, 11:15
Medlem
Gott&Blandats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelsylt
Jag tror att du har sand i vaginan, det är vad jag tror. Sedan tror jag att du ska läsa ursprungsinlägget lite noggrannare innan du postar trams. Vad fan har jag för nytta av det här skitinlägget? Tack vådka för ett intelligentare sådant.
Skyll inte på _virus_ när du spyr sen
Citera
2007-01-01, 13:21
Bannlyst
kan någon kopiera sidan och skriva det här? för att när jag ska in på sidan står det bara "Det gick inte att öppna Internet-platsen http://ghb.0catch.com/powdersynth.html. Åtgärden avbröts"¨

EDIT: Det gick nu när jag tryckte på min egen länk
Citera
2007-01-02, 06:43
Medlem
_virus_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelsylt

Du kanske lika gärna skulle kunna använda en deodorant med alkohol. Enligt resonemanget i din fråga borde gå lika bra... Bara för att man vill åt etanol man som ingrediens i sitt kokande betyder inte det att det går lika bra med vilken skit som helst bara för att det innehåller etanol. Står det uttryckligen att ren etanol ska användas så är det just det och inget annat som ska användas.

För att ta ett annat exempel så skulle man kunna blanda sin slödricka med t-röd eller deodorant med alkohol. Antagligen blir man rätt påverkad av sådana groggar också eftersom de innehåller etanol, men ärligt talat verkar det inte som nån vidare bra idé för det.

Vad du har för nytta av mitt inlägg? Ja om du inte lyckades lista ut vad mitt svar var så skulle jag inte rekommendera att du ger dig på avancerade saker som att tillverka droger heller.
Citera
2007-01-02, 17:26
Medlem
Går utmärkt att använda sig av metanol (99.85% har jag för mig den är) istället för etanol. Köpes i femlitersdunkar i hobbyaffärer för 250kr eller nåt.

//hitman
Citera
2007-01-02, 18:20
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Du kanske lika gärna skulle kunna använda en deodorant med alkohol. Enligt resonemanget i din fråga borde gå lika bra... Bara för att man vill åt etanol man som ingrediens i sitt kokande betyder inte det att det går lika bra med vilken skit som helst bara för att det innehåller etanol. Står det uttryckligen att ren etanol ska användas så är det just det och inget annat som ska användas.

För att ta ett annat exempel så skulle man kunna blanda sin slödricka med t-röd eller deodorant med alkohol. Antagligen blir man rätt påverkad av sådana groggar också eftersom de innehåller etanol, men ärligt talat verkar det inte som nån vidare bra idé för det.

Vad du har för nytta av mitt inlägg? Ja om du inte lyckades lista ut vad mitt svar var så skulle jag inte rekommendera att du ger dig på avancerade saker som att tillverka droger heller.

Citat:
"Denatured ethanol can also be used, but be sure to let it completely evaporate before ingesting it."

Comprende?

En sak jag undrar är hur mycket GHB/ml "vanlig" gatu-GHB innehåller.
Citera
2007-01-03, 05:08
Medlem
_virus_s avatar
"Denatured ethanol" är inte samma sak som vilken-skit-som-helst-bara-det-innehåller-etanol.

Vilket verkar vara en poäng som har rätt svårt att sjunka in.
Citera
2007-01-03, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h1tm4n
Går utmärkt att använda sig av metanol (99.85% har jag för mig den är) istället för etanol. Köpes i femlitersdunkar i hobbyaffärer för 250kr eller nåt.

//hitman
Det skulle väl vara etanol och inte metanol?
Citera
2007-01-03, 13:14
Medlem
vådkas avatar
Citat:
"Denatured ethanol" är inte samma sak som vilken-skit-som-helst-bara-det-innehåller-etanol.

Vilket verkar vara en poäng som har rätt svårt att sjunka in.

Denaturerad alkohol är alkohol som är gjord odrickbar med ett bitterhets ämne eller liknande. Till exempel: T-röd.
T-röd fungerar perfekt fördetta ända målet eftersom det innehåller 95% alkohol och bitterhetsämnen. Bitterhetsämnena har samma kokpunkt som alkoholen för det ska vara omöjligt att få bort dom. Är alkoholen borta är bitterhetsämnena borta. Pulvret kommer inte smaka t-röd!
Vill man ha bort färgämnena går det filtrera alkoholen genom bomull eller liknande.

Om du nu har någon bätter idé än t-röd, berätta vart man får tag på REN alkohol?
Citera
2007-01-03, 15:27
Medlem
Ralf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vådka
Bitterhetsämnena har samma kokpunkt som alkoholen för det ska vara omöjligt att få bort dom. Är alkoholen borta är bitterhetsämnena borta. Pulvret kommer inte smaka t-röd!
Vill man ha bort färgämnena går det filtrera alkoholen genom bomull eller liknande.

Du har fel. Pulvret kommer visst att smaka extremt bittert.

Dom har nämligen i flera ämnen som smakar illa i t-röd, dels bitrex, som har en hög kokpunkt och som inte kommer dunsta bort, dels andra ämnen som har kokpunkt nära etanol .
Citera
2007-01-03, 16:58
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralf2
Du har fel. Pulvret kommer visst att smaka extremt bittert.

Dom har nämligen i flera ämnen som smakar illa i t-röd, dels bitrex, som har en hög kokpunkt och som inte kommer dunsta bort, dels andra ämnen som har kokpunkt nära etanol .

Ähh bara lägga pulvret i kapslar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in