Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelsylt
Jag tror att du har sand i vaginan, det är vad jag tror. Sedan tror jag att du ska läsa ursprungsinlägget lite noggrannare innan du postar trams. Vad fan har jag för nytta av det här skitinlägget? Tack vådka för ett intelligentare sådant.
Du kanske lika gärna skulle kunna använda en deodorant med alkohol. Enligt resonemanget i din fråga borde gå lika bra... Bara för att man vill åt etanol man som ingrediens i sitt kokande betyder inte det att det går lika bra med vilken skit som helst bara för att det innehåller etanol. Står det uttryckligen att ren etanol ska användas så är det just det och inget annat som ska användas.
För att ta ett annat exempel så skulle man kunna blanda sin slödricka med t-röd eller deodorant med alkohol. Antagligen blir man rätt påverkad av sådana groggar också eftersom de innehåller etanol, men ärligt talat verkar det inte som nån vidare bra idé för det.
Vad du har för nytta av mitt inlägg? Ja om du inte lyckades lista ut vad mitt svar var så skulle jag inte rekommendera att du ger dig på avancerade saker som att tillverka droger heller.