2020-05-15, 19:18
Medlem
alexdahls avatar
Hur gör ni när ni ska köra GHB, blandar ni med lite vatten eller blandar med läsk eller helt rent? Om man kör 2-3ml och känner lätt rus eller helt ok och inte för mycket vad ska man fylla på med efter 1 timme, 1ml? Och ska man fortsätta att fylla på med 1ml varje timme tills man uppnått ett bra stadie? - Allmänna tips och råd är välkomna! Ska prova första gången.
Citera
2020-05-15, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Hur gör ni när ni ska köra GHB, blandar ni med lite vatten eller blandar med läsk eller helt rent? Om man kör 2-3ml och känner lätt rus eller helt ok och inte för mycket vad ska man fylla på med efter 1 timme, 1ml?
Fyll på när du känner att det börjar avta, att fylla på innan är lite risky om du inte är 100% på din känsla och vad du behöver för att hålla nivån eller ev höja lite. Kräver erfarenhet och att du vet vad du gör, i synnerhet när du är igång och ändå ska tänka klart. Det vanliga är att det är i det läget folk överskattar sin förmåga alt underskattar kvarvarande rus och pang så är det roliga slut.

Citat:
Och ska man fortsätta att fylla på med 1ml varje timme tills man uppnått ett bra stadie? - Allmänna tips och råd är välkomna! Ska prova första gången.
Fyll på försiktigt tills du hittar en bra nivå och låt det gå ca 2h, skit i klockan och försök känn dig fram så du lär dig när du är i behov av mat, ev mer kork, eller kanske vätska och frisk luft.

Tumregeln bör vara att det är bättre med att vänta lite längre mellan påfyllningarna än att vara ivrig och falla på det
Citera
2020-05-15, 19:40
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-
Fyll på när du känner att det börjar avta, att fylla på innan är lite risky om du inte är 100% på din känsla och vad du behöver för att hålla nivån eller ev höja lite. Kräver erfarenhet och att du vet vad du gör, i synnerhet när du är igång och ändå ska tänka klart. Det vanliga är att det är i det läget folk överskattar sin förmåga alt underskattar kvarvarande rus och pang så är det roliga slut.

Fyll på försiktigt tills du hittar en bra nivå och låt det gå ca 2h, skit i klockan och försök känn dig fram så du lär dig när du är i behov av mat, ev mer kork, eller kanske vätska och frisk luft.

Tumregeln bör vara att det är bättre med att vänta lite längre mellan påfyllningarna än att vara ivrig och falla på det

Aa ska vara noga med den delen! Hört samma att det är där det kan gå snett! + Hur är det att kanske sänka en öl/cider efter lite intag? Max 2-3 underkvällen gång?
Citera
2020-05-16, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Aa ska vara noga med den delen! Hört samma att det är där det kan gå snett! + Hur är det att kanske sänka en öl/cider efter lite intag? Max 2-3 underkvällen gång?
Om du inte är för svängd så är öl/cider ingen fara. Ge fan i groggar och sånt så är det lugnt. Men håll dig till 2-3 och försök ha det som regel, annars sitter du där en dag och kör en fylla utan att tänka på det.
Citera
2020-05-24, 19:46
Medlem
AlWpLxdjs avatar
Värdelös drog i min mening. Stoppat i mig 25ml över en period av ett par dagar, händer inte mycket. Inte mycket till eufori heller. Blev besviken.
Citera
2020-05-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlWpLxdj
Värdelös drog i min mening. Stoppat i mig 25ml över en period av ett par dagar, händer inte mycket. Inte mycket till eufori heller. Blev besviken.
Du fick nog en dog shit batch helt enkelt. Första gångerna jag kört var ghb verkligen super men sen försvann säljaren och dom nya jag testat är inte alls på samma nivå.
Citera
2020-06-25, 04:11
Medlem
Har marknaden dött vet många som fått gå av hörde jag kanske svårt att få in gbl i landet
Citera
2020-06-25, 08:13
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-
Tjack blir du iofs kåt på men du blir ju taktlös och allmänt osmidig, så det är ju en värdelös drog att knulla på.

Som en annan sa, mixar du kork med tjack så får du en speedad snubbe men med rätt tajming.

Eller så kör bara kork. Mycket bättre och det gäller allt och inte bara sexuellt

Haha precis så är det ju! Nu är det längesen jag drog en körk men många här som skriver verkar vara riktiga körkar som gör bäst att ge faan i det! I Gbg finns det alltid men jag vågar inte pröva igen. Blir fast i det direkt. Drack minst 1,5 Dl om dagen i ett år förr..
Citera
2020-06-26, 11:00
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Har marknaden dött vet många som fått gå av hörde jag kanske svårt att få in gbl i landet

Finns om man söker, men lättare i Gbg tror jag som det alltid varit.
Citera
2020-06-27, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Finns om man söker, men lättare i Gbg tror jag som det alltid varit.
Japp. Finns t.om inrikes shop som säljer GHB
Citera
2020-06-29, 00:27
Medlem
Hej!

Verkar som att G haft sina glansdagar men några frågor från en nybörjare:

- Handlar helst från svenska shoppar för att slippa tullrisken och betalar gärna extra för det. Ser att det nämnts tidigare här i tråden att det finns aktiva svenska shoppar. Hittar bara suspekta bloggar med "maila mig" och vad som ser ut att vara väldigt seriösa grossister med krav på inloggning m.m. Peka mig gärna i rätt riktning så är jag tacksam!

- I annat fall, vilka av shopparna som levererar till Sverige från utlandet är pålitliga? Verkar vara en dominerande aktör i Holland där produkten bl.a. säljs i gelform på en av deras sajter. Sen också en butik i UK och en i USA med lager i Frankrike. De två första känns sådär med tanke på NL:s status som "knarkland" och att UK är utanför EU numera. USA-shoppen känns som högst potential för scam. Någon som kan voucha för nån av dem?

- Finns det någon marknad för GBL (ej GHB) på darknet?

- Varför är kaustiksoda-kok det enda kok som det pratas om? Varför inte med bakpulver som verkar ge en betydligt snällare exoterm reaktion och dessutom är "food grade". Har sett att det är lite olika hjälpämnen förutom NaHCO3 beroende på märke, är det någon av dessa som kan reagera till någon obehaglig slutprodukt? Är det krav på destillerat vatten?

- Finns det färska prejudikat på var gränsen för narkotikabrott av normalgraden går på GHB? Hittar lite olika bud. Tänker att om man ska koka är det bättre att göra mindre kok och gömma kaustiksoda, bakpulver, samarin (nåt annat?) på lämplig plats. Vill helst inte åka på nån 5 års-volta för innehav för strikt personligt bruk.

- Vad är en bra nybörjardos och påfyllningsdos/tid på 50/50-kok (stark!) GHB? Verkar mest vara GBL som diskuteras här.

Evigt tacksam för svar, speciellt frågorna om shoppar, i synnerhet svenska.
Citera
2020-06-29, 05:36
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gobbelito
Hej!

Verkar som att G haft sina glansdagar men några frågor från en nybörjare:

- Handlar helst från svenska shoppar för att slippa tullrisken och betalar gärna extra för det. Ser att det nämnts tidigare här i tråden att det finns aktiva svenska shoppar. Hittar bara suspekta bloggar med "maila mig" och vad som ser ut att vara väldigt seriösa grossister med krav på inloggning m.m. Peka mig gärna i rätt riktning så är jag tacksam!

- I annat fall, vilka av shopparna som levererar till Sverige från utlandet är pålitliga? Verkar vara en dominerande aktör i Holland där produkten bl.a. säljs i gelform på en av deras sajter. Sen också en butik i UK och en i USA med lager i Frankrike. De två första känns sådär med tanke på NL:s status som "knarkland" och att UK är utanför EU numera. USA-shoppen känns som högst potential för scam. Någon som kan voucha för nån av dem?

- Finns det någon marknad för GBL (ej GHB) på darknet?

- Varför är kaustiksoda-kok det enda kok som det pratas om? Varför inte med bakpulver som verkar ge en betydligt snällare exoterm reaktion och dessutom är "food grade". Har sett att det är lite olika hjälpämnen förutom NaHCO3 beroende på märke, är det någon av dessa som kan reagera till någon obehaglig slutprodukt? Är det krav på destillerat vatten?

- Finns det färska prejudikat på var gränsen för narkotikabrott av normalgraden går på GHB? Hittar lite olika bud. Tänker att om man ska koka är det bättre att göra mindre kok och gömma kaustiksoda, bakpulver, samarin (nåt annat?) på lämplig plats. Vill helst inte åka på nån 5 års-volta för innehav för strikt personligt bruk.

- Vad är en bra nybörjardos och påfyllningsdos/tid på 50/50-kok (stark!) GHB? Verkar mest vara GBL som diskuteras här.

Evigt tacksam för svar, speciellt frågorna om shoppar, i synnerhet svenska.

Hej! Börja med att läsa om hur farligt det är först! Tar du andra substanser nu? Du har tänkt att beckna.. Påläst är du iallafall. Men tyvärr så kommer nog ingen hjälpa dig med tips och det är nog bäst.. VArför starta du nytt konto för detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in