Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Jag föreslår att du läser din sadistiska historia.
Jo du behöver "onda" muslimer för att kunna identifiera dig själv. Det är inte bara jag som säger detta! Det är dina statliga utredningar som visar samma sak. Ingen annan kultur har orsakat så mycket förödelser och fattigdom som den västerländska bluff-kulturen gjort.
Muslimerna är väl några som verkligen "behöver" ha några att skylla på för sina totala misslyckanden. Allt är jämt "USAs fel", även om de inte varit inblandade alls

Du är visst också en sån som skyller allt på "väst". En liten person oförmögen att se sanningen om din kulturs totala nederlag.
Citat:
Jo även etiketter kan stigmatiseras. Men du förstår inte att etiketten är AQ för att ingen vet vad denna AQ är för något. Det är numera en föreställning i media som också är beviset på västvärldens oförmåga att hantera situationen.
Nej etiketter kan inte stigmatiseras
Citat:
Du kanske kan göra ett försök och berätta för oss vad AQ gör i Syrien? Syrien är inte ett speciellt passande område för att kunna kontrolleras av AQ. Jag tror varje nykter strateg kan förstå detta..
Du är bara full av ord och försöker göra dig dummare än du är, vad tror du det ska hjälpa? Vad gör du i tråden är en mer intressant fråga, om du har så dålig koll på Syrien och omvärlden.