2014-02-10, 00:38
Medlem
Deathwanderers avatar
jag kör iaf nåra moneymaker acc, har 2 st free acc som ja kör med, har 3 gubbar på varje konto, så datan e på 24/7, inte blivit bannad alls, dom e på nonpvp, så dom dör aldrig, o med dom pengarna, köper jag prem scrolls till mitt main konto, som jag inte bottar + ett moneymaker acc som jag premar o har moneymakers på min main värld ( auoroa)

o ja har bottat i.. erhm.. när fan kom ng ut.. 5 år? elr mer?

botta upp nån free acc konto som du skiter i, e du rädd för o bli deleted på nya konton som du bara ska ha för gps, e d inte värt o botta.. risken finns alltid att kontot blir deleted

vet inte hur mkt du kan dra in, elr hur snabbt det går, men jag kan som sagt iaf köpa premscrolls, o köpa bra eq till main gubben o till o med mina bot gubbar o samtidigt kunna gå på superwaste hunts med min main gubbe.. o fortf drar gubbarna in lite mer pengar än jag förbrukar

nu vart de en långtext.. men aja.. hoppas du förstog nåt
Citera
2014-02-10, 10:14
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
jag kör iaf nåra moneymaker acc, har 2 st free acc som ja kör med, har 3 gubbar på varje konto, så datan e på 24/7, inte blivit bannad alls, dom e på nonpvp, så dom dör aldrig, o med dom pengarna, köper jag prem scrolls till mitt main konto, som jag inte bottar + ett moneymaker acc som jag premar o har moneymakers på min main värld ( auoroa)

o ja har bottat i.. erhm.. när fan kom ng ut.. 5 år? elr mer?

botta upp nån free acc konto som du skiter i, e du rädd för o bli deleted på nya konton som du bara ska ha för gps, e d inte värt o botta.. risken finns alltid att kontot blir deleted

vet inte hur mkt du kan dra in, elr hur snabbt det går, men jag kan som sagt iaf köpa premscrolls, o köpa bra eq till main gubben o till o med mina bot gubbar o samtidigt kunna gå på superwaste hunts med min main gubbe.. o fortf drar gubbarna in lite mer pengar än jag förbrukar

nu vart de en långtext.. men aja.. hoppas du förstog nåt

Jodå för fan jag förstod!
Tack!

Edit: Är det enklast att botta en knight eller? eftersom dom bara behöver pots (om ens det på låga levlar)
Citera
2014-02-10, 10:21
Medlem
Deathwanderers avatar
aa, spec som freeacc, då ere knights som e lättast
Citera
2014-02-10, 12:09
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
aa, spec som freeacc, då ere knights som e lättast

Tips på bra ställen att botta en facc knight direkt efter rook?
Citera
2014-02-10, 12:41
Medlem
Deathwanderers avatar
ab trolls, elr thais trolls, venore swamps.. vetefan om fib rots e för svårt i början :s
Citera
2014-02-10, 12:58
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
ab trolls, elr thais trolls, venore swamps.. vetefan om fib rots e för svårt i början :s

Kanske ska prova det, om jag vågar... Finns det några cracks man kan lira på eller ska man köra på köpe-varianten?
Citera
2014-02-10, 15:32
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Kanske ska prova det, om jag vågar... Finns det några cracks man kan lira på eller ska man köra på köpe-varianten?

finns nog nåra man kan köra, fråga pozie elr nån i den andra tråden, ja kör dock på betalversion.. e lite nojig för cracks xD
Citera
2014-02-10, 15:48
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
finns nog nåra man kan köra, fråga pozie elr nån i den andra tråden, ja kör dock på betalversion.. e lite nojig för cracks xD

Haha samma här, väldigt nojjig. Men du kör på ibot eller? Jag blev lite nojjig över att dom använder sig av Krill för att ta betalt, har läst mycket dåligt om dom.
Citera
2014-02-13, 22:51
Medlem
Deathwanderers avatar
aa kör ibot
Citera
2014-02-18, 15:14
Medlem
Är det någon som har en tasker för 7,4/tibianic????
Citera
2014-03-05, 20:24
Medlem
undrar detsamma!
Citera
2014-03-10, 07:40
Medlem
Deathwanderers avatar
verkar inte som att nån har de xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera