Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-28, 11:53
  #2089
Medlem
Thans avatar
Någon som spelar på en OT ni kan rekommendera? Får gärna max vara version 8.XX. Spelar just nu en del på NoxiousOT, som är riktigt bra - men i stort behov av reset.
Citera
2016-08-11, 13:20
  #2090
Medlem
wastaahs avatar
Nån som har fungerande crackad bot till tibia 10.9x ? Tänkte börja spela lite på hexerna men pallar inte betala för bot, tappat bort alla mina gamla länkar som man hade till sidor som la upp pga ny dator

Sen äre nå folk härifrån som lirar hexerna?
Citera
2016-08-22, 17:40
  #2091
Medlem
http://classicus.org/ öppnar ny server nu på fredag. 7.4. Ska nog börja på den, någon mer? Man får 20% mer exp om man är i grupp så vore kul att lira med nån från flashback. Förhoppningsvis kommer man in i en bra guild också. Pma mig med nickname.

Körde upp en RP till 120 för typ 10 år sen.
Citera
2016-09-21, 22:35
  #2092
Medlem
Söker som många andra ett bot till Medvia / Tibianic. PM om ni vet något
Citera
2016-10-15, 15:09
  #2093
Medlem
Sjutusentres avatar
Classicus.org, 7.4 servern är nystartad (14/10-16). Verkar riktigt nice än så länge. Anti-bot client också.
Lätt den bästa jag servern jag har kört på, på länge!
Citera
2016-10-28, 12:42
  #2094
Medlem
Thans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjutusentre
Classicus.org, 7.4 servern är nystartad (14/10-16). Verkar riktigt nice än så länge. Anti-bot client också.
Lätt den bästa jag servern jag har kört på, på länge!

Skapade en paladin på servern igår. Verkar bra än så länge! Ni får gärna höra av er om ni vill snacka skit eller kanske hunta något tillsammans när man kommit upp lite i level. Nickar Althalus.
Citera
2017-05-18, 22:43
  #2095
Medlem
Tjena grabbar och flickor, nyss börjat spela Tibia igen och tänkte testa på en 8.6 ot

är i skrivande stund 144 ek, och behöver lite bra Elfbot Cavebot scripts med refiller.. är det nån av er som sitter på några bra scripts
Citera
2022-08-14, 21:07
  #2096
Medlem
Jenny.Ondiolines avatar
Sista dagen på semestern och kom att tänka på Tibia. Det var fanninte igår! Hur ser det ut idag? Vilken server är det som gäller för oss svenskspråkiga? Eller finns det nån engelskspråkig server? orkar inte lära mig polska eller portugisiska. Jag är lite nyfiken på att skapa en char och börja spela lite för nostalgins skull.
Citera
2022-08-14, 21:51
  #2097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Ondioline
Sista dagen på semestern och kom att tänka på Tibia. Det var fanninte igår! Hur ser det ut idag? Vilken server är det som gäller för oss svenskspråkiga? Eller finns det nån engelskspråkig server? orkar inte lära mig polska eller portugisiska. Jag är lite nyfiken på att skapa en char och börja spela lite för nostalgins skull.

Antica är typ den server som är populerad samt Svenskar.
Citera
2022-08-14, 23:17
  #2098
Medlem
BenfriFalafels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Ondioline
Jag är lite nyfiken på att skapa en char och börja spela lite för nostalgins skull.

Tibia idag är så annorlunda och förstört jämfört med hur det var förr i tiden, som du vill uppleva någon form av nostalgi gör du nog bättre i att köra på någon bra OT-server, typ Retrocores.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback