2014-03-15, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
verkar inte som att nån har de xD

http://www.jitbit.com/macro-recorder/

fungerar perfekt till att skilla och dylikt. bara spela in det du vill att den ska göra.
Citera
2014-03-21, 06:53
Medlem
Heter Galdzor på tibianic, precis börjat PMA gärna =)
Citera
2014-03-21, 07:26
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fillecc
http://www.jitbit.com/macro-recorder/

fungerar perfekt till att skilla och dylikt. bara spela in det du vill att den ska göra.
Gå inte AFK bara. GM teleporterar runt som galningar just nu och jag vet inte någon som inte fått besök. Svarar du inte efter 15 minuter och gör någon annan aktivitet är det 1 månads ban.

Citat:
Ursprungligen postat av Gald
Heter Galdzor på tibianic, precis börjat PMA gärna =)
Hör av mig!
Citera
2014-03-22, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Gå inte AFK bara. GM teleporterar runt som galningar just nu och jag vet inte någon som inte fått besök. Svarar du inte efter 15 minuter och gör någon annan aktivitet är det 1 månads ban.

Hör av mig!

Har lirat en del OT sista veckorna. Dock har det blivit massvis med på senare versioner. Kanske blir så att man testar Tibianic igen. Det var ett tag sedan.

Hur många är ni som lirar?
Citera
2014-03-22, 09:05
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melancolia
Har lirat en del OT sista veckorna. Dock har det blivit massvis med på senare versioner. Kanske blir så att man testar Tibianic igen. Det var ett tag sedan.

Hur många är ni som lirar?
Jag spelar inte med någon från Flashback just nu men det var en kille som spelade ett tag. Spelar med lite olika RLs.
Det kommer update imorgon som är ungefär lika stor som en vanlig Tibiaupdate med ny kontinent av storlek Dara + Ank med mera. Läs mer på hemsidan, jag tror att det blir roligt.
Citera
2014-03-22, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Jag spelar inte med någon från Flashback just nu men det var en kille som spelade ett tag. Spelar med lite olika RLs.
Det kommer update imorgon som är ungefär lika stor som en vanlig Tibiaupdate med ny kontinent av storlek Dara + Ank med mera. Läs mer på hemsidan, jag tror att det blir roligt.

Cool. Vilka levlar är du/ni som spelar då?
Citera
2014-03-25, 10:06
Medlem
någon som vet om det finns någon gratis bot eller någon som man kan fixa gratis utan att det är fullt med virus och skit ?
Citera
2014-03-25, 17:10
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodlan
någon som vet om det finns någon gratis bot eller någon som man kan fixa gratis utan att det är fullt med virus och skit ?

Kolla in användaren Pozie. Han har länkat till crackad ibot-download ett par gånger. Sök igenom hans inlägg och den andra Tibiatråden.
Citera
2014-03-25, 17:49
Medlem
Började Spela tibia för ca 12 år snart 13 år sedan, så jag har varit med väldigt länge nästan från början och varit med om mycket!

Tibia började bli SKIT efter 7.6 och det var bara efterblivet folk kvar.

Men nu finns en fristående Tibia "kopia" där det är 7.4 som gäller. folket beter sig som förr i tibia. T.ex om du är i en spawn så var du där först och de går (oftast).

Det är 2x exp bara oc det är skitkul! har börjat med några rls, precis, jag är level 18 nu ska fortsätta hålla på och levla.

Servern är Tibianic.org, ladda ner och gör konto!

Någon som är på?

Ps.

1. Hur länge har du spelat? (hur längesen började du eller vilken klient började du spela på?)

2. Vilken voc gillar du bäst, är du van vid mest?

3. Vad har du spelat mest, non pvp/pvp/hardcore pvp

4. Hur skicklig anser du dig själv vara? (beroende på vilken sorts pvp ni spelat)

5. Vilken voc kan du tänka dig vara?
Citera
2014-03-27, 02:51
Medlem
Sprang på någon kille på Gunzodus OTserver. Han påstod att han hade något bot med dashfunktion som gjorde att han sprang betydligt snabbare. Dessutom skulle den ha fler funktioner som exempelvis automagwall.

Någon som känner till någonting sådant?
Citera
2014-03-27, 19:15
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melancolia
Sprang på någon kille på Gunzodus OTserver. Han påstod att han hade något bot med dashfunktion som gjorde att han sprang betydligt snabbare. Dessutom skulle den ha fler funktioner som exempelvis automagwall.

Någon som känner till någonting sådant?

Nope. Jävligt dålig koll på bots numer, men "dash" kan du få genom att sänka fördröjning och öka repetitionshastigheten i tangentbordsinställningarna.

Detta kan de flesta redan men jag tänkte att det kan vara värt att nämna ändå, bara ifall...
Citera
2014-04-05, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Nope. Jävligt dålig koll på bots numer, men "dash" kan du få genom att sänka fördröjning och öka repetitionshastigheten i tangentbordsinställningarna.

Detta kan de flesta redan men jag tänkte att det kan vara värt att nämna ändå, bara ifall...

Nej, dash är (potentiellt) snabbare än så. Det fungerar genom att man skickar packets för mapclicks istället för rörelser gjorda från tangentbordet (då dessa ofta resulterar i att man stannar i någon millisekund mellan moves om man har väldigt hög movespeed). Dash blir dock aldrig snabbare än mapclicks.

Att skriva ett program som ordnar dash lär inte vara supersvårt om man har lite koll på reverse engineering och programmering, men det kanske finns något problem med dash som jag inte vet om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in