2013-11-21, 15:10
Medlem
Mustigastes avatar
Precis fått en MS på Aurora lvl 20~, varit aktiv på hiberna tidigare men det var 2009.Haha

Känner mig lite ensam, så en guild vore fint.

Adda "Baxxar sen Axar

Bottar tyvärr inte!

/T
Senast redigerad av Mustigaste 2013-11-21 kl. 15:37.
Citera
2013-12-19, 15:46
Medlem
Surtjurens avatar
har de senaste månaderna jobbat väldigt mycket på att utveckla en bot som jag ev tänker sälja senare... om någon är sugen på att testa (har gjort några scripts redan) så är det bara att pma mig.. behöver all hjälp för att hitta bugs som bara går.... Alla som aktivt hjälper till får lifetime subscription sen
Citera
2013-12-22, 21:45
Medlem
Söker efter ett simpelt bot för att dra in lite extra pengar.

Någon som har tips?
Citera
2013-12-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkakommapanamn
Söker efter ett simpelt bot för att dra in lite extra pengar.

Någon som har tips?

Har kört B-bot ett tag, väldigt lätt att komma igång med eftersom den är byggd av idioter för idioter, dock stor chans att man bör detected med den.

Tänkte pröva xeno-bot eller vad den heter, sägs att den har all info om npcs osv inlagt i sig själv så man slipper scripta mer än nödvändigt, men kan återkomma med konkreta fakta om så önskas.

Bbot fungerar iaf och är lätt för nybörjare, hyfsat billig också.

Edit: Om du gör som jag gör på min main och struntar i att scripta utan bara har botten till att loota och heala så kan du nog hitta någon simpel och gratis.
Senast redigerad av EricMarshall95 2013-12-28 kl. 19:48.
Citera
2013-12-29, 14:20
Medlem
Nayyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricMarshall95
Har kört B-bot ett tag, väldigt lätt att komma igång med eftersom den är byggd av idioter för idioter, dock stor chans att man bör detected med den.

Tänkte pröva xeno-bot eller vad den heter, sägs att den har all info om npcs osv inlagt i sig själv så man slipper scripta mer än nödvändigt, men kan återkomma med konkreta fakta om så önskas.

Bbot fungerar iaf och är lätt för nybörjare, hyfsat billig också.

Edit: Om du gör som jag gör på min main och struntar i att scripta utan bara har botten till att loota och heala så kan du nog hitta någon simpel och gratis.

Efter 2h har jag ännu inte fått igång min b-bot på något sätt, vill någon göra en step by step?
Senast redigerad av Nayye 2013-12-29 kl. 14:24.
Citera
2013-12-29, 15:49
Medlem
Nayyes avatar
Lugnt! Jag löste det!
Citera
2013-12-31, 16:58
Medlem
Överviktigs avatar
Laddade ned lite scripts som någon tidigare i tråden delat med sig av, såg dock att flertalet är väldigt utdaterade. Finns det någon möjlighet att kanske förnya dem hos den officiella källan eller behöver man något sorts kvitto?
Citera
2014-01-02, 20:56
Medlem
piovs avatar
Börjat lira på min gamla char igen (Aurora), undrar om någon vet vilka guilds osv som är aktiva med wz och vad man nu gör nu förtiden ^^

Och blir Dicebottarna bannade nu?
Senast redigerad av piov 2014-01-02 kl. 21:02.
Citera
2014-02-04, 15:26
Medlem
Deathwanderers avatar
dom blir bannade efter ett tag, men d finns 19032801234 st o dom gör bara nya så fort dom blir deleted xD
Citera
2014-02-04, 21:16
Medlem
Tony_Fontanas avatar
Finns det bot till 10.34?

Går det överhuvudtaget botta längre utan att bli bannad?

Om det går vilken bot ska man köpa? eller finns det gratis?

Ska man börja på en server utan folk för att vara mer säker eller en med halvt mkt folk?
Citera
2014-02-05, 00:30
Medlem
Deathwanderers avatar
jo, d finns bot, ibot o xeno e väl dom mest kända iaf, kör just nu med ibot, finns säkert crackat nånstanns, men ja e så paranoid så ja skulle inte köra de

sen finns d INGEN bot som e helt säker, vissa har bottat till lvl 390823+ utan några problem, sen finns d vissa som blir tagna direkt.. beror nog på hur man använder de, om folk reportat, o dyl.. ingen som vet hur deras "tool" funkar.. x
Citera
2014-02-09, 19:30
Medlem
Rolf-Davids avatar
Jag har aldrig bottat så jag har absolut ingen uppfattning om hur lång tid saker tar eller hur mycket cash man kan dra in. Men om man fixar ett nytt konto och startar en knight på den som man tänkt botta med, vågar man köra den 24/7 (mer eller mindre) och hur lång tid tar det i sånna fall innan den kommer upp till en hyfsad level, säg lvl 100?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in