2014-02-09, 20:04
Medlem
Jag önskar det inte fanns så mkt br/pl i tibia, dom förstör spelet, det ska bara vara svenskar punkt slut.
Citera
2014-02-09, 20:33
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 733215
Jag önskar det inte fanns så mkt br/pl i tibia, dom förstör spelet, det ska bara vara svenskar punkt slut.
fast nej, svenskar är värre. de är så jävla omogna så det är helt otroligt. de kan inte ens ha en guild utan och börja bråka internt och splitta guilden. så sjukt barnsliga är hela bunten.

enda anledningen till att svenskar hatar br/pl är för att de har bättre samarbete och håller ihop.
Citera
2014-02-09, 21:15
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
enda anledningen till att svenskar hatar br/pl är för att de har bättre samarbete och håller ihop.

Säker på det där?

Jag skulle nog snarare säga att det är för att de oftast inte kan engelska men likförbannat ska "kommunicera" när de hotar att döda dig. När du sedan försöker svara förstår de inte, skriker "Bp or dead" och sedan dödar de dig oavsett vad du gjort innan.

Det är åtminstone min personliga åsikt vad gäller det värsta. Förutom det så är det väl "??" i hunting-spawns. Det skriver de tamejfan oavsett vad jag gör. Om jag råkar gå förbi när de slåss, om jag attackerar det de slåss mot eller om jag gör en liten vänskaplig smiley när jag lallar förbi.

Resten kan jag vara beredd att hålla med om. Givetvis med undantag.

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------

Någon med idéer för hunting med en 49 RP? Dragons funkar fint för XP men där waste'ar jag. Går gärna lite + efter att ha fått köpa nya bless igår..^^,
Citera
2014-02-09, 21:52
Medlem
Rolf-Davids avatar
Vad är det för bottar som folk använder idag och vad kostar dom?
Citera
2014-02-09, 22:10
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Vad är det för bottar som folk använder idag och vad kostar dom?

De som frekvent brukar nämnas här är väl iBot, Xenobot och Windbot.

Hur de funkar och pålitligheten hos dem, den biten lämnar jag åt dig att utforska.
Citera
2014-02-09, 22:20
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Säker på det där?

Jag skulle nog snarare säga att det är för att de oftast inte kan engelska men likförbannat ska "kommunicera" när de hotar att döda dig. När du sedan försöker svara förstår de inte, skriker "Bp or dead" och sedan dödar de dig oavsett vad du gjort innan.

Det är åtminstone min personliga åsikt vad gäller det värsta. Förutom det så är det väl "??" i hunting-spawns. Det skriver de tamejfan oavsett vad jag gör. Om jag råkar gå förbi när de slåss, om jag attackerar det de slåss mot eller om jag gör en liten vänskaplig smiley när jag lallar förbi.

Resten kan jag vara beredd att hålla med om. Givetvis med undantag.

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------

Någon med idéer för hunting med en 49 RP? Dragons funkar fint för XP men där waste'ar jag. Går gärna lite + efter att ha fått köpa nya bless igår..^^,
fast det är exakt samma sak med svenskar, förutom biten att de kan engelska. de kommer med sänka dig även om du betalar xd
Citera
2014-02-09, 23:08
Medlem
Herr.Hanss avatar
Hur ser det ut på Hardcore-pvp servrarna, någon som lirat/lirar där? Blir man rökt så snabbt man lämnar depot eller går det att ta lvls?
Citera
2014-02-09, 23:13
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Hur ser det ut på Hardcore-pvp servrarna, någon som lirat/lirar där? Blir man rökt så snabbt man lämnar depot eller går det att ta lvls?

undrar samma sak faktiskt :P
Citera
2014-02-09, 23:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
ja du kommer dö om och om igen, men med blessings så är det inga problem. du kommer tjäna mer än vad du dör, bara ha ToF xd de brukar oftast ha fullt upp med varandra. alltid krig om vem som äger servern där, förbannat roliga servers dock

har ni några fler frågor bara ställ dem, har nämligen lirat på dolera och vart i guilden som äger servern i några år xd
Citera
2014-02-09, 23:23
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ja du kommer dö om och om igen, men med blessings så är det inga problem. du kommer tjäna mer än vad du dör, bara ha ToF xd de brukar oftast ha fullt upp med varandra. alltid krig om vem som äger servern där, förbannat roliga servers dock

har ni några fler frågor bara ställ dem, har nämligen lirat på dolera och vart i guilden som äger servern i några år xd

Varför la du ner enforced för?
Citera
2014-02-09, 23:25
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Varför la du ner enforced för?
för jag flyttade, och på det nya stället var internet så dåligt att jag hade freezes även när jag körde med pingzapper :/ men polaren försöker få mig att börja igen, de bottar ganska rejält på en av de nya hardcore pvp servrarna och transferar sen sina pengar till dolera + chars när de är höga nog för att kriga vidare där
Citera
2014-02-09, 23:25
Medlem
PhilMorriss avatar
Jag skulle kunna tänka mig att dra igång igen på en enforced pvp. Jag skaffade prem och ibot idag, och satte bara igång knighten. Sen dess har den gått och jag gör ingenting/bryr mig inte egentligen mer än att titta till den då och då.

Såhär i efterhand förstår jag inte ens varför jag skaffade prem igen. Men det vore jäkligt roligt att lira med ett gäng, en liten community.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in