Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-15, 18:27
Medlem
Pebiishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingr
Sök

Verkar vara en inaktiv tråd, och även att själva guilden inte fanns kvar endå.

Men om någon lirar aurora pma gärna mig
Citera
2012-11-16, 13:45
Medlem
portens avatar
Ingen som har lite scripts att dela med sig av? Kanske lizard city för Ibot, det kostar ju så himla mycket nu för tiden>.<

För mages!
Senast redigerad av porten 2012-11-16 kl. 13:46. Anledning: tillägg
Citera
2012-11-16, 17:26
Medlem
spikads avatar
FAAAAAAAAAAN jag blev bannad i två dagar för jag skrev att jag skulle hitta en killes ip efter han hade blockat mig så jag dog och förlora mina nyköpta boh som jag fan farmat dag och natt för en hel helg. Så reporta han att jag skrivit det till honom så blir jag bannad två dygn och jag trodde det var allt, och väntade två dygn, sen tre dygn, DET GICK FORTFARANDE inte att logga in. då skulle man TYDLIGEN klicka i något jävla skit på hemsidan att man godkänner att man blivit bannad så NU sattes min bann igång så jag är bannad hela helgen fast jag redan väntat två dagar.

Saniq heter han och lirar aurora, hur hittar jag honom irl? ska jag ta reda på hans skype på något sätt? Han ska fan få ångra att han blockade mig och heala mina vampires och att han reportade mig så jag blev bannad!!!

FAN

edit: nu har jag gjort en ny gubbe på aurora men det är jättelång kö för att logga in om man inte har premium. har väntat sen klockan 13.30 idag och är ännu inte inne :///
Citera
2012-11-16, 17:41
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikad
FAAAAAAAAAAN jag blev bannad i två dagar för jag skrev att jag skulle hitta en killes ip efter han hade blockat mig så jag dog och förlora mina nyköpta boh som jag fan farmat dag och natt för en hel helg. Så reporta han att jag skrivit det till honom så blir jag bannad två dygn och jag trodde det var allt, och väntade två dygn, sen tre dygn, DET GICK FORTFARANDE inte att logga in. då skulle man TYDLIGEN klicka i något jävla skit på hemsidan att man godkänner att man blivit bannad så NU sattes min bann igång så jag är bannad hela helgen fast jag redan väntat två dagar.

Saniq heter han och lirar aurora, hur hittar jag honom irl? ska jag ta reda på hans skype på något sätt? Han ska fan få ångra att han blockade mig och heala mina vampires och att han reportade mig så jag blev bannad!!!

FAN

edit: nu har jag gjort en ny gubbe på aurora men det är jättelång kö för att logga in om man inte har premium. har väntat sen klockan 13.30 idag och är ännu inte inne :///

Sluta spela på Aurora om du inte tål sånt där skit. Det är det enda som finns på Aurora små horungar, själv fick man warning för att man skrev "f u" FAN VAD ELAK JAG VAR JAG MÅSTE NOG LUGNA MIG SÅ JAG INTE FÅR BAN F U ÄR JU SÅ FULA ORD!
Citera
2012-11-17, 00:52
Medlem
Yamals avatar
Ska börja lira seriöst med en RL på Galana igen, smått beslutsångest vilken char jag ska köra där bara (kmr inte transfera någon) har en 128ms, 113ed & en 45rp med 98/88~ skills, vad tycker ni att jag ska köra? & är det någon härifrån som lirar där?
Citera
2012-11-17, 01:08
Medlem
Hashtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svedde
Jag spelar på secura (non-pvp) Inte märkt av någon direkt Pa än, men dock är min högsta gubbe bara lvl 75. Finns mycket botare tyvärr Men träffat på ett par riktigt goa personer som jag spelar med. Så lite respekt för folk finns fortfarande kvar

Vänta vaaaa? du spelar på NON-PVP och inte märkt av nån Pa, hmm ja det var ju väldigt konstigt.
Det är ju inte precis så att man inte kan döda varandra på non-pvp världar
Citera
2012-11-17, 01:10
Medlem
Hashtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahlex
har aldrig haft yalahar förr. kom tillbaka från ett break på 4 år hehe. var finns gsen?

I denna byggnad på övervåningarna

http://tibia.wikia.com/wiki/Mapper?coords=128.8-121.126-7-4-1-1
Citera
2012-11-17, 04:16
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Ska börja lira seriöst med en RL på Galana igen, smått beslutsångest vilken char jag ska köra där bara (kmr inte transfera någon) har en 128ms, 113ed & en 45rp med 98/88~ skills, vad tycker ni att jag ska köra? & är det någon härifrån som lirar där?

beror ju på om du ska köra manuellt lr botta? paladins är ju profit gudar å går å botta så lätt å kan samtidigt köra väldigt mkt roligt solo..
Citera
2012-11-17, 12:02
Medlem
Tjenare!.. Jag började lira på Elysia för nån månad sen, är nu lvl 66 rp.
Har nu under dom senaste dagarna konstaterat att en guild vid namn sentence tror att dom verkligen äger servern. Dom försöker ge folk böter för att dom huntar på fel ställen osv..

Jag tycker att alla som vill böra lira tibia igen ska börja på elysia å kämpa för ett fritt land (eller va man ska säga ^^).. Komigen ja tror att de kan bli rätt kul =), lär bli ett feeeet krig =)
Citera
2012-11-17, 12:54
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magickdash
Tjenare!.. Jag började lira på Elysia för nån månad sen, är nu lvl 66 rp.
Har nu under dom senaste dagarna konstaterat att en guild vid namn sentence tror att dom verkligen äger servern. Dom försöker ge folk böter för att dom huntar på fel ställen osv..

Jag tycker att alla som vill böra lira tibia igen ska börja på elysia å kämpa för ett fritt land (eller va man ska säga ^^).. Komigen ja tror att de kan bli rätt kul =), lär bli ett feeeet krig =)
ni kommer antagligen inte ha en chans, + att det skulle ta ÅR för er att sätta ihop ett bra team :P
Citera
2012-11-17, 13:08
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
beror ju på om du ska köra manuellt lr botta? paladins är ju profit gudar å går å botta så lätt å kan samtidigt köra väldigt mkt roligt solo..
Lär köra manuellt i början, har inte så mkt cash där heller & ingen vidare lust att WTa innan jag verkligen vet att jag kmr lira seriöst haha, blir nog rpn
Citera
2012-11-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ni kommer antagligen inte ha en chans, + att det skulle ta ÅR för er att sätta ihop ett bra team :P

aah kanske :P.. sentence har redan folk mot sig, man måste kämpa för att vinna, så ere me allt
Haha, de e lite som bröderna lejonhjärta (ingen freedom alls) :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in