2014-02-09, 15:58
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheddan
denna sida är bättre, den uppdateras mycket oftare
http://www.tibiastat.com/index.php?p...&world=Eternia

Näe, tycker thomsen är bättre. Den visar alla levels och uppdateras efter varje server save.
Citera
2014-02-09, 18:29
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Helt sjukt som du sa innan att Craban ber spelare följa han på Twitter, jag har inte Twitter och vill inte ha. Det stod inget om det här i Tibias regler. Att man måste ha ett Twitter-konto för att få uppdateringar..

Ni som pratar om det här nya anti-bott systemet, kan ni länka några källor så jag med får läsa på lite. Även fast jag inte har Twitter.

Fast han använder bara sin twitter till att snacka skit med "fans" och sprida lite info. All officiell och viktig info kommer ju via tibias hemsida...
Citera
2014-02-09, 18:39
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Fast han använder bara sin twitter till att snacka skit med "fans" och sprida lite info. All officiell och viktig info kommer ju via tibias hemsida...
han spred viktig information via DDOS där istället för i sin "blogg" som han valde och kalla det på tibia.com, så det är inte endast snack med randoms
Citera
2014-02-09, 18:39
Medlem
Tja gubbar hur länge har ni bottat och hur många gånger har ni blivit bannad? ty
Citera
2014-02-09, 18:45
Medlem
Rolf-Davids avatar
Jag har aldrig bottat, är för rädd att åka fast.

Men ni som gör det, tjänar ni faktiskt nå in-game cash på det? Asså cash woth mentioning, hur mycket blir det på ett dygn ungefär?

Om man åker fast, är det ens konto eller ens IP som blir bannat?
Citera
2014-02-09, 19:02
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Jag har aldrig bottat, är för rädd att åka fast.

Men ni som gör det, tjänar ni faktiskt nå in-game cash på det? Asså cash woth mentioning, hur mycket blir det på ett dygn ungefär?

Om man åker fast, är det ens konto eller ens IP som blir bannat?

Tja.. Med tanke på att det råder högkonjunktur på majoriteten av alla servers så talar väl det för sig själv. Klart som fan det genererar pengar, bara en 100~ knight drar säkerligen in 200-300k per natt på cults.
Bottar du sedan en mage på souleaters med gfbs så blir det avsevärt mer av det hela.
Citera
2014-02-09, 19:16
Medlem
pozies avatar
klart det är värt att botta, du får lvls + pengar. drog in 30kk på kanske 2-3 veckor och det är inte så mycket xd kunde inte bry mig mindre ifall jag skulle bli deletad då, skulle bara gjort ett nytt acc med bott ek's och börjat igen

ditt acc blir deletat, det är allt som händer
Citera
2014-02-09, 19:23
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Tja.. Med tanke på att det råder högkonjunktur på majoriteten av alla servers så talar väl det för sig själv. Klart som fan det genererar pengar, bara en 100~ knight drar säkerligen in 200-300k per natt på cults.
Bottar du sedan en mage på souleaters med gfbs så blir det avsevärt mer av det hela.

Då ska jag hinna botta upp en EK till 100 också, men det kanske är easy? :P

Citat:
Ursprungligen postat av pozie
klart det är värt att botta, du får lvls + pengar. drog in 30kk på kanske 2-3 veckor och det är inte så mycket xd kunde inte bry mig mindre ifall jag skulle bli deletad då, skulle bara gjort ett nytt acc med bott ek's och börjat igen

ditt acc blir deletat, det är allt som händer

Vid vilken level är det värt att börja botta en knight då? Kör du från så fort du kommer från rook eller?
Citera
2014-02-09, 19:26
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Då ska jag hinna botta upp en EK till 100 också, men det kanske är easy? :P

Vid vilken level är det värt att börja botta en knight då? Kör du från så fort du kommer från rook eller?
bottade rook med xd
Citera
2014-02-09, 19:32
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
bottade rook med xd

Haha! I should have understood that :P

Men ni som är vana bottare, inte köper ni väl pacc till era bottar? eller är ni så orädda att åka fast att ni inte bryr er om irl cash? :P
Citera
2014-02-09, 19:39
Medlem
pozies avatar
det är ju inte direkt mkt pengar, + man kan köpa prem scrolls för in game cash. jag hade alltid prem, jag bottade min main char med
Citera
2014-02-09, 19:47
Medlem
Rolf-Davids avatar
Näe iofs inte så mycket cash för en månads prem. Tror du man kan skapa en ny gubbe och på en månad få ihop 900k på honom genom att botta? Det är ungefär vad scrollsen går för på min server.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in