Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-09, 23:29
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Jag skulle kunna tänka mig att dra igång igen på en enforced pvp. Jag skaffade prem och ibot idag, och satte bara igång knighten. Sen dess har den gått och jag gör ingenting/bryr mig inte egentligen mer än att titta till den då och då.

Såhär i efterhand förstår jag inte ens varför jag skaffade prem igen. Men det vore jäkligt roligt att lira med ett gäng, en liten community.
vi gjorde ju det på aurora, tyvärr slutade folk rätt snabbt igen... tror de kommer va ännu värre på hardcore pvp, folk kommer inte orka en längre stund haha måste ju lägga ner mer energi och tid på hardcore om man inte känner rätt folk. ska nog tvinga polaren o köpa en ny char så jag kan lira hans 250 ek
Citera
2014-02-09, 23:32
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vi gjorde ju det på aurora, tyvärr slutade folk rätt snabbt igen... tror de kommer va ännu värre på hardcore pvp, folk kommer inte orka en längre stund haha måste ju lägga ner mer energi och tid på hardcore om man inte känner rätt folk. ska nog tvinga polaren o köpa en ny char så jag kan lira hans 250 ek

Ja, man står inte ut med detta spelet en längre tid i taget egentligen, man lurar sig bara varje gång man skaffar prem. Men om man är ett gäng som bestämmer sig för att börja lira på en vanlig server då? Inte svårt att klå brassarna i krig direkt.
Citera
2014-02-09, 23:35
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ja, man står inte ut med detta spelet en längre tid i taget egentligen, man lurar sig bara varje gång man skaffar prem. Men om man är ett gäng som bestämmer sig för att börja lira på en vanlig server då? Inte svårt att klå brassarna i krig direkt.
skulle jag mot all förmodan börja igen blir det på dolera det är svårt o slå br's med ett oerfaret gäng tbh, brassarna går ju ut på gatan irl och skriker TIBIA WAR så mass transferar 90 pers nästa ss
Citera
2014-02-09, 23:41
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
skulle jag mot all förmodan börja igen blir det på dolera det är svårt o slå br's med ett oerfaret gäng tbh, brassarna går ju ut på gatan irl och skriker TIBIA WAR så mass transferar 90 pers nästa ss

Så är det visserligen. Trist. Det är så sjukt att Cip gett bottingcommunity så stort spelutrymme.
Nu ska jag ta denna random 130ek till åtminstone 160 innan den här månaden är slut, det borde väl gå? Låter charen springa omkring i yalahar-pirates för att jag inte orkar leta scripts, vilket inte direkt genererar bästa expn..
Citera
2014-02-09, 23:47
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
ja du kommer dö om och om igen, men med blessings så är det inga problem. du kommer tjäna mer än vad du dör, bara ha ToF xd de brukar oftast ha fullt upp med varandra. alltid krig om vem som äger servern där, förbannat roliga servers dock

har ni några fler frågor bara ställ dem, har nämligen lirat på dolera och vart i guilden som äger servern i några år xd

Okej, tack för ditt svar pozie! Funderar på att starta en ny characeter och är lite sugen på att köra Hardcore-pvp. Om fler var intresserade skulle det lika gärna vara vanlig pvp.
Citera
2014-02-09, 23:47
Medlem
pozies avatar
Citat:
Så är det visserligen. Trist. Det är så sjukt att Cip gett bottingcommunity så stort spelutrymme.
Nu ska jag ta denna random 130ek till åtminstone 160 innan den här månaden är slut, det borde väl gå? Låter charen springa omkring i yalahar-pirates för att jag inte orkar leta scripts, vilket inte direkt genererar bästa expn..
jadå men du borde verkligen byta ställe körde min ek på goroma cults i den lvln, as nice profit och skön exp. kommer inte ihåg vad den låg på men det dög kör du ibot så finns de ju massvis med gratis scripts. dock gör jag alltid om mina scripts för o passa mig bättre, så vetifan om de finns något fint script dit atm. annars finns ju alltid svargrond mines för ek, det är winner winner
Citera
2014-02-09, 23:54
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
jadå men du borde verkligen byta ställe körde min ek på goroma cults i den lvln, as nice profit och skön exp. kommer inte ihåg vad den låg på men det dög kör du ibot så finns de ju massvis med gratis scripts. dock gör jag alltid om mina scripts för o passa mig bättre, så vetifan om de finns något fint script dit atm. annars finns ju alltid svargrond mines för ek, det är winner winner

Nice, tack! Ska prova't.
Citera
2014-02-10, 00:18
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Hur ser det ut på Hardcore-pvp servrarna, någon som lirat/lirar där? Blir man rökt så snabbt man lämnar depot eller går det att ta lvls?

jag lirade på Inferna från när servern startade mer eller mindre och ett bra tag framöver, det var kaaaaaaooooos. Men då bottade jag inte och alla andra verkade göra det så det var fan lite småbittert.
Citera
2014-02-10, 00:32
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
drog in 30kk på kanske 2-3 veckor och det är inte så mycket

hur fan då, o vart fan då!?`xD

dragit upp en 150, 130, o 120 ek, o inte har ja 30kk totalt med dom 3! o de e på typ.. nåra månader xD

kört apes, lizards, sen pirater(tasken) o sen massa barbs...just ja, börjat med crystal spiders..
Senast redigerad av Deathwanderer 2014-02-10 kl. 00:39.
Citera
2014-02-10, 00:40
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
hur fan då, o vart fan då!?`xD

dragit upp en 150, 130, o 120 ek, o inte har ja 30kk totalt med dom 3! o de e på typ.. nåra månader xD

kört apes, lizards, sen pirater(tasken) o sen massa barbs...
haha mina ställen kommer förbli hemliga jag kan dock säga att jag bottade mina ek's på rotworms till 50, sen körde jag dem på samma ställe till 150 typ, för det finns inget ställe som ger mer pengar än det på de lvlsen haha. har man chars som går 24/7 e de inte svårt o dra in 1-2kk/dag

mina chars var dog 250 ek, 250 ed, 200 ek, 180 ek, 130 rp. har säkert glömt någon char
Citera
2014-02-10, 00:48
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, whyyy, tell meeeeeee

haha, vart körde du efter 150 då

spiders funkar bäst hittills iaf, 10-25k i timmen, beroende på hur mkt folk.. :/
Citera
2014-02-10, 01:50
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
haha, whyyy, tell meeeeeee

haha, vart körde du efter 150 då

spiders funkar bäst hittills iaf, 10-25k i timmen, beroende på hur mkt folk.. :/
det är vad jag hade på min lvl 50 hauehuaehua håller det hemlig ifall jag börjar igen, man vet ju aldrig ;D körde på sea serps för lvls, sen brimstone bugs! =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in