2014-02-27, 23:02
Medlem
snickarstickans avatar
Någon som har varit med på exchange desk förut?
vad fyller man in? ser det typ ut som "vanliga" biljettsläppet eller är det bara en ruta man fyller i vad man är ute efter?
Senast redigerad av snickarstickan 2014-02-27 kl. 23:30.
Citera
2014-02-28, 13:07
Medlem
Tranc33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Någon som har varit med på exchange desk förut?
vad fyller man in? ser det typ ut som "vanliga" biljettsläppet eller är det bara en ruta man fyller i vad man är ute efter?

som du sa, du fyller i 3 önskemål av biljetter
först till kvarn gäller. jag anslöt mig lite sent så har inget hopp om biljetter i maj månad...
lär vara 100 000 för mig i kön!
Citera
2014-02-28, 13:13
Medlem
Tranc33s avatar
Angående Artist släpp så behöver ni som frågar efter detta inte vara ett dugg oroliga!
Hela DJ eliten kommer dit. och även om inte din favorit skulle bli bokad så gör det ingenting för hans\hennes musik kommer garanterat att spelas på plats ändå via andra dj's set!

Förra året kollade jag inte ens vilka artister som skulle dit fören jag var på väg ner.
Det är ju ca 400 Djs på plats i 3 jävla dagar! helt sjukt!

Med Tomrrowland Appen så kan du göra din egen spel lista som ett schema, det var jävligt bra verktyg när man var där nere! å det går i offline mode så klart =)
så sluta nojja att inte din favorit ska bli bokad eller ej, du kommer antagligen hitta nya namn som du inte kände till som är skit bra på en av alla 15-17 scener på plats =)
Citera
2014-02-28, 21:19
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc33
Angående Artist släpp så behöver ni som frågar efter detta inte vara ett dugg oroliga!
Hela DJ eliten kommer dit. och även om inte din favorit skulle bli bokad så gör det ingenting för hans\hennes musik kommer garanterat att spelas på plats ändå via andra dj's set!

Förra året kollade jag inte ens vilka artister som skulle dit fören jag var på väg ner.
Det är ju ca 400 Djs på plats i 3 jävla dagar! helt sjukt!

Med Tomrrowland Appen så kan du göra din egen spel lista som ett schema, det var jävligt bra verktyg när man var där nere! å det går i offline mode så klart =)
så sluta nojja att inte din favorit ska bli bokad eller ej, du kommer antagligen hitta nya namn som du inte kände till som är skit bra på en av alla 15-17 scener på plats =)

Alltså är det nån den där sync now funktionen på appen fungerar för? Står ju bara loading och den där jäkla fjärilen som flyger runt..

jäklar du de va fan 15 scener förra året.. kändes inte som så många :P Tror ni det blir någon fler i år? kanske någon till som flyter på vattnet? Känns ju inte som dom bör ta bort för mycket av den härliga naturkänslan man får av att sitta nere vid vattnet som man får tex. vid den där lilla sandstranden mellan buddha scenen och fjärilsområdet.. va nog mitt favvo "chilla ett tag för att hämta lite energi" ställe.. :P
Citera
2014-02-28, 22:07
Medlem
padddans avatar
Någon fler än jag som inte fått mailet med personalization länken?
Citera
2014-02-28, 23:53
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padddan
Någon fler än jag som inte fått mailet med personalization länken?

Fick du inget mail typ alldeles efter du hade betalat och gjort klart köpet?
Tror iaf att det är där som länken finns.. annars kanske du stava fel på mailen?
Citera
2014-03-02, 02:25
Medlem
padddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Fick du inget mail typ alldeles efter du hade betalat och gjort klart köpet?
Tror iaf att det är där som länken finns.. annars kanske du stava fel på mailen?
Har som alla andra fått ett email 17 februari där det står "stay tuned, tomorrowland personalization e-mail is coming soon!"

Efter det har jag bara fått ett e-mail där dom frågar mig om jag vill vara med i en musikvideo...
Citera
2014-03-03, 15:09
Medlem
Finns det någon återförsäljare som har kvar plåtar? Viagogo är ju helt sjuka med sina priser.
Citera
2014-03-03, 16:01
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Finns det någon återförsäljare som har kvar plåtar? Viagogo är ju helt sjuka med sina priser.

Festivalbussen.com har.
Citera
2014-03-03, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Festivalbussen.com har.
Dom släppte på dom efter 15:30! Dom var slutsålda innan!
Två stycken inköpta till första helgen med T/R buss från Stockholm!

Fyfan vad glad jag är!
Citera
2014-03-03, 18:34
Medlem
Och där var Tomorrowland-plåtarna hos Festivalbussen.com slut!
Nu lär sista chansen vara rökt!
Citera
2014-03-03, 20:01
Medlem
chipstitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Dom släppte på dom efter 15:30! Dom var slutsålda innan!
Två stycken inköpta till första helgen med T/R buss från Stockholm!

Fyfan vad glad jag är!

Gött o höra! Då ses vi på bussen. Jag och en polare åker från Sthlm första helgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in