2014-02-05, 21:17
Medlem
Above & beyond på weekend två.
Det var detta jag var rädd för. Då lär man missa nån stor artist weekend 1. Trodde dom skulle göra som Ultra

Eller så teasar dom bara. Kommer kanske släppa samma första helgen nån annan dag
Senast redigerad av mrjanorgan 2014-02-05 kl. 21:24.
Citera
2014-02-05, 21:23
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Angående TL att det kanske inte kommer vara 2 weekends. Hittade en lista där folk signat upp sig för att inte ha det 2 helger. Kan det vara denna som har dragit igång allt

Roliga är att visa av dem som skrivit upp sig inte ens bor så nära att vara beröda

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.petities24.com%2Fsignatures%2 Fno2morrowlandxl%2F

Finns ju denna med. http://www.petities24.com/yes2morrowlandxl
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Det var detta jag var rädd för. Då lär man missa nån stor artist weekend 1. Trodde dom skulle göra som Ultra

Då blir det nog vice versa för de som kör weekend 2.
Citera
2014-02-05, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Finns ju denna med. http://www.petities24.com/yes2morrowlandxl

Då blir det nog vice versa för de som kör weekend 2.

Hoppas de släpper samma namn på weekend 1 om ett tag.
Har redan köpt g l till weekend 2 så man kan ju inget göra
Citera
2014-02-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan

Eller så teasar dom bara. Kommer kanske släppa samma första helgen nån annan dag

SÅ jävla stora är dom ju för fan inte. Vore en annan sak om typ Ingrosso, Avicii eller Guetta inte dyker upp på någon av helgerna...

Står ju på tomorrowland hemsidan att line-upen kan variera lite med tanke på att alla artister inte är tillgänliga båda helgerna.
Citera
2014-02-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrizzlyMan
Nån som vet hur det är om man köper "Easy Tent Pack", får man en viss plats eller kan man välja själv? Tänkte om man åker flera stycken och kanske vill bo bredvid varandra.

Inga problem att få tält bredvid varandra om ni väljer Easy Tent.
Citera
2014-02-05, 21:50
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
SÅ jävla stora är dom ju för fan inte. Vore en annan sak om typ Ingrosso, Avicii eller Guetta inte dyker upp på någon av helgerna...

Står ju på tomorrowland hemsidan att line-upen kan variera lite med tanke på att alla artister inte är tillgänliga båda helgerna.

Hahahaha att du ens nämner guetta.. Visst han drar på något sätt publik men hans set 2013 var fan under all kritik. Han säljer men är inte bra. A&B är grymt mycket bättre..
Citera
2014-02-05, 21:52
Medlem
latahundens avatar
Citat:

Här i Sverige är dom inte stora, dock låg dom (Above&beyond) på top 10 på djmag förra året. Det är väll ganska stort?
Citera
2014-02-05, 22:21
Medlem
Citat:
Hahahaha att du ens nämner guetta.. Visst han drar på något sätt publik men hans set 2013 var fan under all kritik. Han säljer men är inte bra. A&B är grymt mycket bättre..

Haha asså skojar du nu eller? DG är en av de största producenterna och DJs i världen, skiter fullständigt i om hans set 2013 var dåligt (jag var inte där så, däremot tyckte jag att han set på TL 2012 var hur fet som helst). Så vadå, du menar att om Aviciis set 2013 skulle vara dåligt så är han inte välkommen/räknas inte som "en stor" artist till nästa år? Din logik bara skiner igenom!

David Guetta är ett måste på en festival som Tomorrowland. Han gör grym musik.
Citera
2014-02-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Här i Sverige är dom inte stora, dock låg dom (Above&beyond) på top 10 på djmag förra året. Det är väll ganska stort?

Well, då Sverige har sedan Aviciis och Swedish House Mafias framgångar blivit ett ganska så House-orienterat land och här är dem inte så stora, så värderar jag faktiskt inte dem särskilt högt. Kunde inte bry mig mindre om att jag åker helgen då A&B inte spelar.

EDIT: Men ja, jag ifrågasätter inte deras musik eller hur stora de faktiskt är, bara att de är verkligen inte ens i närheten av ett måste för mig på TL.
Senast redigerad av Dragon90 2014-02-05 kl. 22:30.
Citera
2014-02-05, 22:31
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Haha asså skojar du nu eller? DG är en av de största producenterna och DJs i världen, skiter fullständigt i om hans set 2013 var dåligt (jag var inte där så, däremot tyckte jag att han set på TL 2012 var hur fet som helst). Så vadå, du menar att om Aviciis set 2013 skulle vara dåligt så är han inte välkommen/räknas inte som "en stor" artist till nästa år? Din logik bara skiner igenom!

Han var bättre 2012 ja! Men på vilket sätt skiner mitt resonemang igenom? Han definitivt gjort en del bra musik men att han är ett "Måste" på världens största festival är bara skitsnack. Som jag sa han säljer och lever på gamla meriter men så jäävla bra är han icke.. Avicii vågade dessutom bryta sig ur radio-pop/housen och gjorde något helt färskt.
Citera
2014-02-05, 22:32
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:

Orka "bråka" om artister.. det kmr typ 400st dj's så det finns nog någon åt er alla..
smaken är som baken grabbar det är därför det är ett stort utbud på artisterna så alla blir nöjda
Citera
2014-02-05, 22:41
Medlem
Citat:
Han var bättre 2012 ja! Men på vilket sätt skiner mitt resonemang igenom? Han definitivt gjort en del bra musik men att han är ett "Måste" på världens största festival är bara skitsnack. Som jag sa han säljer och lever på gamla meriter men så jäävla bra är han icke.. Avicii vågade dessutom bryta sig ur radio-pop/housen och gjorde något helt färskt.

Ditt argument var ju att "hans set 2013 sög så han är inte ett måste". Aviciis set 2012 sög också.

Med albumet True bröt Avicii sig ur housen som vi känner från senaste tiden, alltså låtar som typ Levels, Calling, Titanium etc. Jag tycker helt seriöst att han borde gå tillbaka till sitt gamla sound, detta är inte house enligt mig, detta är enligt mig ett försök till att bli mer komersiell (typ sändas mer på radio) och nå en bredare publik. Liksom "Hey Brother", är det ens house?

Men ja, orka bråka om artister. Antar att vi skulle tycka likadant i de flesta frågor om vi träffade varandra på TL med lite olika medel i kroppen
Senast redigerad av Dragon90 2014-02-05 kl. 22:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in