2014-01-14, 17:26
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cthey
Någon som köpt Bitcoins nyligen?
använt Kapiton och Safello innan, kan inte använda någon förtillfället att skaffa bitcoins.

Prova BTCX.se
Citera
2014-01-14, 21:39
Medlem
vizuals avatar
Citat:
använt Kapiton och Safello innan, kan inte använda någon förtillfället att skaffa bitcoins.
rekommenderar bitstamp men man måste verifiera sig först, men det e värt de imo (
Citera
2014-01-14, 21:43
Medlem
vizuals avatar
är det någon som har någon efarenhet med trading med altcoins??

verkar som det är många coins som är på g som man kan troligtvis tjäna mycket pengar på för att höja sitt btc stash

bland annat: icoin, emunie, usde, ultracoin, klondike coin och max keiser kommer göra en keisercoin i framtiden som troligtvis kommer pumpas rätt hårt. har funderat på att börja mina men fattar inte hur fan man gör kan inte köpa dessa fittcoins än på exchanges heller
Citera
2014-01-15, 07:56
Medlem
stefffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual

verkar som det är många coins som är på g som man kan troligtvis tjäna mycket pengar på för att höja sitt btc stash

bland annat: icoin, emunie, usde, ultracoin, klondike coin och max keiser kommer göra en keisercoin i framtiden som troligtvis kommer pumpas rätt hårt. har funderat på att börja mina men fattar inte hur fan man gör kan inte köpa dessa fittcoins än på exchanges heller

Jag tradar altcoins dagligen på cryptsy.com, men då är det andra coins så som doge, lotto, alphacoin, cosmocoin.
Citera
2014-01-15, 10:42
Medlem
Vilka coins är det som gäller nu om man ska köpa in sig?
Citera
2014-01-15, 11:10
Medlem
hassehustlers avatar
Hej, första gången jag köpt bitcoins, använde mig av sidan Fybse.se för jag såg någon som rekommendera den sidan. Satte över cash igår till deras bangiro, pengarna har dragits men jag ser inget om mina cash på mitt konto hos dom. Någon som handlar där som vet hur lång tid det tar?

Samt vad jag bör lägga för beställning för att få igenom sen fort, har satt över 2725 kronor för att köpa bitcoins för 2700 cirka.

Har jag ens möjlighet att få mina bitcoins till silkroad idag? Dom beskrev det så fint på hemsidan med att dom skulle vara så smidiga och snabba.

"Få dina bitcoins utbetalda direkt"

Måste ha hem mitt paket tills fredag men börjar nojja nu.
Någon vänlig själ där ute?

Tack på förhand !!!!
Citera
2014-01-15, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Everglot
Det beror på vad ditt syfte är. Ren spekulation, eller för att du tror på saken i ett längre perspektiv?

I det långa perspektivet tror jag andra lösningar än bitcoin kommer att ha svårt att hävda sig. Affärer kommer knappast att införa stöd för än mer högst en eller ett fåtal av dem.

Däremot kommer nog diverse altcoins att leva kvar som marginell företeelse i under lång tid. Dessa har dock större risk då de kan utsättas för en 51%-attack, vilket gör att det kommer att ha mycket svårt att bli erkända av etablerad finansverksamhet.
Citera
2014-01-15, 11:26
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Hej, första gången jag köpt bitcoins, använde mig av sidan Fybse.se för jag såg någon som rekommendera den sidan. Satte över cash igår till deras bangiro, pengarna har dragits men jag ser inget om mina cash på mitt konto hos dom. Någon som handlar där som vet hur lång tid det tar?

Samt vad jag bör lägga för beställning för att få igenom sen fort, har satt över 2725 kronor för att köpa bitcoins för 2700 cirka.

Har jag ens möjlighet att få mina bitcoins till silkroad idag? Dom beskrev det så fint på hemsidan med att dom skulle vara så smidiga och snabba.

"Få dina bitcoins utbetalda direkt"

Måste ha hem mitt paket tills fredag men börjar nojja nu.
Någon vänlig själ där ute?

Tack på förhand !!!!

Skulle tro att du helt kan glömma att få hem något paket till fredag om du inte ens har några bitcoins än. Du ska vara ute i god tid med sånt där. Nu vet du till nästa gång
Citera
2014-01-15, 11:33
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefffe
Jag tradar altcoins dagligen på cryptsy.com, men då är det andra coins så som doge, lotto, alphacoin, cosmocoin.

hur mycket tjänar du typ?
Citera
2014-01-15, 12:16
Medlem
boms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everglot

Bitcoin

Visst ligger dom högt i pris. Men tänker man ett steg längre så är det enda som spelar någon roll den %uella ökningen och minskningen för vilken coin du ska spekulera i med dina pengar. Inte hur många coins du kan köpa.. Om du inte vet hur du ska investera så var försiktig speciellt med alt coins för om du inte vet så kommer du förlora ifall du inte har tur. Vilket inte kommer hålla i längden då kommer du förlora dina pengar sakta men säkert.

Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler

2-3 dagar brukar det ta! som det står på fybse har du tur så kanske under 2 dagar
Senast redigerad av bom 2014-01-15 kl. 12:24.
Citera
2014-01-15, 12:30
Medlem
boms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual

Jag har provat men nu tradar jag bara bitcoins för jag tycker jag får bäst resultat med den. Så använder jag bitfinex och tradar med leverage så blir en 10% ökning en 20% eller 30% ökning istället eftersom man kan "låna" bitcoins eller usd och trada med mer än man har

Första riktigt bra traden jag gjorde var när nvc hoppade från 8usd till 25usd där i nov/dec på 5 minuter och jag tredubbla mina pengar och det var bara tur helt och hållet det var lol
Citera
2014-01-15, 12:35
Medlem
t4t5s avatar
Citat:

Jag köpte via Safello nyligen och det funkade hur bra som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in