2014-01-06, 19:26
Medlem
Dresscs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Det är bara första steget, sedan står dom utanför dörren och stoppar in kuken i brevinkastet.

Haha lol! Fick mig att skratta, han bor dock i min stad (liten stad), men som tidigare nämnt har jag ju inte mitt riktiga namn på hemsidan bara mitt smeknamn som tur. Bättre så, så inte alla weirdos kan googla/fb en och få ut massa info om en.
Citera
2014-01-06, 21:54
Medlem
Verkar vara något annat.
Nu när det ploppade upp två nya som gillat mig, så gick jag in på ena för att kolla, sen när jag 5 sekunder senare gick tillbaka till "gillar dig" så var den andra tjejen borta. Dom försvinner utan att jag gör något alls.
Väldigt märkligt?

Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Det är för att du trycker "nej" och de som vill träffa dig är inte tillräckligt snygga för dig. Tyvärr.

Matchningar försvinner pga alla patetiska fejkprofiler till "eurodate" och dylikt. Detta KAN vara vill träffa dig som försvinner, eller det som jag sa ovan.
Citera
2014-01-06, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barzum89
Verkar vara något annat.
Nu när det ploppade upp två nya som gillat mig, så gick jag in på ena för att kolla, sen när jag 5 sekunder senare gick tillbaka till "gillar dig" så var den andra tjejen borta. Dom försvinner utan att jag gör något alls.
Väldigt märkligt?

Det är fakekonton.

För övrigt. Är det bara tjejer som visas på de som har röstat på eens bilder ? För både killar och tjejer kan ju rösta på ens bilder. På en bild är det 50 personer som har röstat men det är bara tjejer som visas ? :S
Citera
2014-01-06, 22:07
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Det är fakekonton.

För övrigt. Är det bara tjejer som visas på de som har röstat på eens bilder ? För både killar och tjejer kan ju rösta på ens bilder. På en bild är det 50 personer som har röstat men det är bara tjejer som visas ? :S

För du har valt att du söker tjejer kanske ?

Kan säga att det är stooooor skillnad på vart man är någonstans. Här vid stockholms trakten är det ganska dött. När jag var utomlands nu så ploppade upp som bara den. (Är inte aktiv på sidan, men kul att ha)
Citera
2014-01-07, 00:15
Medlem
Köpte Super powers via mobilen. Summan (22kr) ska komma på min faktura. Jag antar att skiten ska dra detta nu varje vecka så min fråga är hur stänger man av skiten! Fick nått svettigt SMS där de inte stod ett skit. Nått nummer som jag inte har en aning om vad det ska vara bra till.

Någon som kan hjälpa?
Citera
2014-01-07, 00:54
Medlem
ZiggyMarley14s avatar
Haft Badoo i knappt en vecka nu och har legat med en tjej och varit på dejt med en annan. Förstår inte vad folk klagar på, ser man bättre ut än medel (har 6.2 i snitt på min bästa bild) och kan föra ett samtal bakom en skärm så är stället en fucking guldgruva. Bor även i en mindre stad och det verkar vara lättare än om man bor i Sthlm eller Gbg.

Hon jag låg med skrev till mig när jag var ute och festade, och det slutade upp i hennes säng. Vi hade bara snackat ett par timmar tidigare samma dag. Hon såg väl helt okej ut i verkligheten, som vanligt med tjejer online så var hon ett par kilon större än vad man trodde men so what? En klar 5:a, snudd på 6:an. Och hon har 7.5 på sin profilbild...

Dejten var trevlig vilket jag hade förutsett, hade snackat i 4-5 timmar med henne under bakfyllans högtid, söndagen. Ett mycket bra tidsfördriv, och hon är grymt skön. Blir antagligen fler träffar då hon verkar fett sugen på kille. Riktigt söt brud, solklar 7:a!

Ni som inte får några napp är antingen dåliga på att skriva, dåliga på att charma bakom en skärm eller är oattraktiva i tjejernas ögon. Sänk ribban lite istället och sluta vara så tråkiga!
Citera
2014-01-07, 00:58
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggyMarley14
Haft Badoo i knappt en vecka nu och har legat med en tjej och varit på dejt med en annan. Förstår inte vad folk klagar på, ser man bättre ut än medel (har 6.2 i snitt på min bästa bild) och kan föra ett samtal bakom en skärm så är stället en fucking guldgruva. Bor även i en mindre stad och det verkar vara lättare än om man bor i Sthlm eller Gbg.

Hon jag låg med skrev till mig när jag var ute och festade, och det slutade upp i hennes säng. Vi hade bara snackat ett par timmar tidigare samma dag. Hon såg väl helt okej ut i verkligheten, som vanligt med tjejer online så var hon ett par kilon större än vad man trodde men so what? En klar 5:a, snudd på 6:an. Och hon har 7.5 på sin profilbild...

Dejten var trevlig vilket jag hade förutsett, hade snackat i 4-5 timmar med henne under bakfyllans högtid, söndagen. Ett mycket bra tidsfördriv, och hon är grymt skön. Blir antagligen fler träffar då hon verkar fett sugen på kille. Riktigt söt brud, solklar 7:a!

Ni som inte får några napp är antingen dåliga på att skriva, dåliga på att charma bakom en skärm eller är oattraktiva i tjejernas ögon. Sänk ribban lite istället och sluta vara så tråkiga!

Håller med, problemet är att många i tråden är oerfarna med tjejer helt enkelt. Det är jag med men jag har lärt mig vad dom vill ha nu, tjejerna...

Ja, med smartphone så blir det ju en veritabel gulddruva, ja... ta med ut osv på krogen osv.
Citera
2014-01-07, 01:33
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggyMarley14

Eller så är en del bara kräsna.
Är inte ett dugg intresserad av nån fjortis med livsvärderingar som en 12 åring.
Är inte ens sugen på att träffa någon utan vill bara chatta, snacka, inget mer.
Är inte intresserad av nått blockmongo vars största nöje i livet är att festa, supa och tatuera sig, vilket 90% av alla på badoo verkar ha som intresse.

Har kört en del på annonym chatten sen september och har stött på högst 2 som är något att hänga i granen.
Resten skakar man bara på huvudet och undrar när de ska växa upp...
Så antingen har du ribban väldigt lågt vad det gäller personligheter eller så har du väldig tur.
Själv står jag inte ut med människor med värdelös personlighet. Allt blir bara ytligt och saknar betydelse, helt ointressant.

För inte så längesen stötte jag på en tjej som mitt under en diskussion nämnde att hon tittade på mjukporr och frågade om jag gillade det.
Skulle det vara ett skämt? Roligt? "Sprallig" fråga? En seriös fråga? En invit till en sexchatt? Hade ingen aning och fick avsmak direkt. Hon skrev inget mer efter det. Exempel på hur ytligt och tråkigt det kan vara.

Aldrig i livet att jag skulle vilja träffa de jag stött på än så länge.
Citera
2014-01-07, 01:37
Bannlyst
är det inte där alla jävla wannabes hänger? känns som att det skulle vara en sån sida. aldrig kollat in ens. sveriges avgrund eller nåt. antingen det, eller en "prinsessa söker sin riddare som kan föra iväg henne till slottets sängkammare" dating sida. smh vad är värst?
Citera
2014-01-07, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masshysteria
är det inte där alla jävla wannabes hänger? känns som att det skulle vara en sån sida. aldrig kollat in ens. sveriges avgrund eller nåt. antingen det, eller en "prinsessa söker sin riddare som kan föra iväg henne till slottets sängkammare" dating sida. smh vad är värst?

Ser iofs ingen anledning att inte ha Badoo om man har en normal sexualdrift. En bra fiskare lägger många nät...
Citera
2014-01-07, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Ser iofs ingen anledning att inte ha Badoo om man har en normal sexualdrift. En bra fiskare lägger många nät...

helt sant! man måste bara tänka på att det är internet, inte verkligheten! går lika bra att gå utanför dörren och skaffa ett ragg!
Citera
2014-01-07, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masshysteria
helt sant! man måste bara tänka på att det är internet, inte verkligheten! går lika bra att gå utanför dörren och skaffa ett ragg!

haha, inte för mig dock! Enklare att förbereda tjejerna på att det är ligg jag är ute efter första gången vi ses! Klarar inte det på nåt smidigt sätt IRL än. Jag är fan yr i huvudet av alla nummer hit och dit nu. Senare planerar jag att ha Badoo som ett komplement eftersom det är en roligare utmaning att ragga på krogen och random brudar på stan.

Men sen när jag blivit av med lite spärrar så ska jag med ut och ragga! Det var bara det att jag har trott att ingen är sexuellt intresserad av mig. Eller romantiskt intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in