2013-05-22, 23:41
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Ja ved de vinner på att hålla på så är väl den stora frågan. Finns väl några olika anledningar (varav jag nämnt ett utav dem några sidor bakåt).

De riktigt fejkade har googlebilder och liknande. Svårt att förklara men sättet de skriver på etc.

Superpowers har jag för mig att man kan lyckas få dem gratis genom två sätt:
1. Bjuda in 30 kontakter
2. Att låtsas att man ska radera sitt konto.
Vill du dra anledningarna igen? Pallar inte läsa igenom 99 sidor för att hitta anledningarna...
Citera
2013-05-22, 23:41
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Fast du ser hur många män är arga på dejtingsidorna. Bara kolla dejtingtråden, finns ju en del som är dock minoriteten som lyckas. Frågan är vad är skillnaden? Är det din profilbild, det du säger eller din lön?
Jag antar att om tjejen finner attraktion i bilden hon ser så ökar chansen att hon skriver/svarar.
I nätdejtingens värld så ger ju först utsidan insidan en chans.

Dessa arga män som finns, hur går de tillväga? Uppträder de sig som kåta idioter direkt? Det kan även vara en anledning till att de just blir arga bara för att det får nobben så fort dem känner sig kåta en fredagskväll.
Citera
2013-05-22, 23:43
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Vill du dra anledningarna igen? Pallar inte läsa igenom 99 sidor för att hitta anledningarna...
Jag har ju som sagt två accs på Badoo, varav den ena är fake där jag "tar till mig" tjejens intressen etc. för att sedan på mitt riktiga acc ta henne med storm

Så med fake accet så brukar jag öka sök-radien lite då och då, och då hittar man en pingla eller två man gärna skulle vilja släta över
Snacka lite med dem på fakeaccet, finner jag dem intressant så kan jag "börja om" konversationen på mitt riktiga. Lite sneaky men men
Citera
2013-05-22, 23:44
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Jag antar att om tjejen finner attraktion i bilden hon ser så ökar chansen att hon skriver/svarar.

Dessa arga män som finns, hur går de tillväga? Uppträder de sig som kåta idioter direkt? Det kan även vara en anledning till att de just blir arga bara för att det får nobben så fort dem känner sig kåta en fredagskväll.
Hur ska ens profilbild se ut för bästa resultat? Jag antar att min suger rejält...
Citera
2013-05-22, 23:44
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:

Finns de som skriver bra pms och ändå får noll resultat. Så din teori håller inte riktigt.

Edit: Varför kan inte alla proffs som lyckas göra en guide på vad som fungerar och inte?
Citera
2013-05-22, 23:45
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Jag har ju som sagt två accs på Badoo, varav den ena är fake där jag "tar till mig" tjejens intressen etc. för att sedan på mitt riktiga acc ta henne med storm

Så med fake accet så brukar jag öka sök-radien lite då och då, och då hittar man en pingla eller två man gärna skulle vilja släta över
Snacka lite med dem på fakeaccet, finner jag dem intressant så kan jag "börja om" konversationen på mitt riktiga. Lite sneaky men men
Ja men det trixet funkar inte för min del eftersom de vägrar ju att svara överhuvudtaget. Skriver man hej eller vad fan som helst som är totalt oskyldigt så svarar de ju inte. Det står bara att hororna läst meddelandet men sen svarar de inte. De skulle haft varsin lusing.
Citera
2013-05-22, 23:47
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Hur ska ens profilbild se ut för bästa resultat? Jag antar att min suger rejält...
Ja du, finns väl ingen direkt mall att följa. Men man behöver ju inte precis välja den risigaste bilden man har.
Välj någon där du ser någorlunda "stilren" ut. Ett leende på bilden är alltid bra och försök att bara se naturlig ut i leendet.
Spännis bilder går fet bort De flesta seriösa tjejer som faktiskt finns på Badoo undviker gärna sådana bilder har jag lärt mig genom åren
Citera
2013-05-22, 23:48
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ja du, finns väl ingen direkt mall att följa. Men man behöver ju inte precis välja den risigaste bilden man har.
Välj någon där du ser någorlunda "stilren" ut. Ett leende på bilden är alltid bra och försök att bara se naturlig ut i leendet.
Spännis bilder går fet bort De flesta seriösa tjejer som faktiskt finns på Badoo undviker gärna sådana bilder har jag lärt mig genom åren
Jag har en vanlig påklädd bild där jag står med mina två hundar. Är det nåt fel med den?
Citera
2013-05-22, 23:50
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Finns de som skriver bra pms och ändå får noll resultat. Så din teori håller inte riktigt.

Edit: Varför kan inte alla proffs som lyckas göra en guide på vad som fungerar och inte?
Nej det var inte någon teori jag hade direkt, mer ett liiiitet statement att dessa män också finns (kåta som lackar ur efter nobben).

Först och främst så har de flesta tjejer olika smak, så en guide hade nog inte funkat på alla tjejer där ute.
Man får lära sig att läsa hennes intressen och inlinda dessa i en konversation (gärna i ett första meddelande, då hon ser att du nämner något utav hennes intressen och kanske fattar instresse för dig ).
Citera
2013-05-22, 23:54
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Nej det var inte någon teori jag hade direkt, mer ett liiiitet statement att dessa män också finns (kåta som lackar ur efter nobben).

Först och främst så har de flesta tjejer olika smak, så en guide hade nog inte funkat på alla tjejer där ute.
Man får lära sig att läsa hennes intressen och inlinda dessa i en konversation (gärna i ett första meddelande, då hon ser att du nämner något utav hennes intressen och kanske fattar instresse för dig ).

Men alla är så jävla tråkiga? Vad ska man skriva? Underbart hur du älskar att ha båda fötterna på jorden! Brukar du ofta interagera med marken på detta sätt?
Citera
2013-05-22, 23:56
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Jag har en vanlig påklädd bild där jag står med mina två hundar. Är det nåt fel med den?
Är det "mesiga" hundar eller lite större "tuffare" hundar du står med? Sådant kan spela in i första anblicken av vad en tjej tycker och tänker om dig.
Citera
2013-05-22, 23:56
Bannlyst
Citat:
Men alla är så jävla tråkiga? Vad ska man skriva? Underbart hur du älskar att ha båda fötterna på jorden! Brukar du ofta interagera med marken på detta sätt?

Hade ett konto förr, träffade många bra människor därifrån
Fick ta bort den då dem flesta inlägg var ifrån killar och jag träffade min kille.
Var inte längre singel ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in