2014-01-07, 01:50
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Ser iofs ingen anledning att inte ha Badoo om man har en normal sexualdrift. En bra fiskare lägger många nät...

Tror inte det räknas till det normala att jaga efter sex på internet, dock inge sjukligt.
Och är ganska säker på att det är tecken på att du är en dålig fiskare, att använda flera nät...
Vill inte vara den, men det blev väldigt konstigt.
Citera
2014-01-07, 01:53
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Tror inte det räknas till det normala att jaga efter sex på internet, dock inge sjukligt.
Och är ganska säker på att det är tecken på att du är en dålig fiskare, att använda flera nät...
Vill inte vara den, men det blev väldigt konstigt.

Jag är en jävligt dålig fiskare, därför fiskar jag på det enklaste stället först så att jag kan föda mig innan jag ger mig ut på andra vatten. Och jag skiter i vad folk tycker, tjejerna vill ha vad de vill ha och jag vill ha dom. Alla nöjda.

Och du vet väl att man lägger flera nät med bojar va? För man vet inte var mest fisk passerar när näten ligger.

Och det är väldigt normalt att jaga sex på Badoo...
Citera
2014-01-07, 02:21
Medlem
absynthes avatar
Verkar va ett vidrigt ställe. Finns det typ inget dejtingsite för fula människor som tror att de är smarta? Smdh
Citera
2014-01-07, 02:44
Medlem
Funkar badoo bättre i storstäderna än i små städerna?

Vad tycker ni?
Citera
2014-01-07, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Funkar badoo bättre i storstäderna än i små städerna?

Vad tycker ni?
Funkar bättre i mindre städer tycker jag. Stockholm överraskade positivt iofs när jag var där sist, men Göteborg är kass. Studentstäder är att föredra för där stöter man på mer "villiga" studenter och mindre löst folk känns det som. Kryllar av patrask i större städer.
Senast redigerad av ihatejuice 2014-01-07 kl. 03:12.
Citera
2014-01-07, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihatejuice
Funkar bättre i mindre städer tycker jag. Stockholm överraskade positivt iofs när jag var där sist, men Göteborg är kass.
Vilken storlek tycker du passar bra då?

Min hemstad har ca 45 000 invånare. Inte det bästa utbudet precis!
Citera
2014-01-07, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Vilken storlek tycker du passar bra då?

Min hemstad har ca 45 000 invånare. Inte det bästa utbudet precis!
Nån studentstad som sagt.
Citera
2014-01-07, 03:29
Medlem
SkepticalHippos avatar
Såg den här tråden i september förra året, visste inte vad Badoo var innan dess. 1 november gick jag på dejt med en kille som jag fått ett bra intryck av men inte var helt säker på om jag var jätteintresserad av. Vad glad jag är idag att jag gick på den där dejten.

Har varit ihop över ett år nu och delar lägenhet, det är verkligen min själsfrände. Både hade varit singlar i 2+ år och ingen av oss var desperat utan hade bestämt oss på varsitt håll se vad Badoo kunde leda till.

Fanns många idioter som behandlade mig som ett luder och vissa frågade till och med vad jag tog för ett ligg, men glad att jag gav det en chans för vissa seriösa hittar faktiskt dit.
Citera
2014-01-07, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Såg den här tråden i september förra året, visste inte vad Badoo var innan dess. 1 november gick jag på dejt med en kille som jag fått ett bra intryck av men inte var helt säker på om jag var jätteintresserad av. Vad glad jag är idag att jag gick på den där dejten.

Har varit ihop över ett år nu och delar lägenhet, det är verkligen min själsfrände. Både hade varit singlar i 2+ år och ingen av oss var desperat utan hade bestämt oss på varsitt håll se vad Badoo kunde leda till.

Fanns många idioter som behandlade mig som ett luder och vissa frågade till och med vad jag tog för ett ligg, men glad att jag gav det en chans för vissa seriösa hittar faktiskt dit.

låter som ett rare case....lär inte hända ofta. du är lyckligt lottad.
Citera
2014-01-07, 04:17
Medlem
Hej! Jag är relativt ny här på flashback och ska nu dela med mig av mina egna erfarenheter av Badoo!

Jag skapade ett konto för 2 månader sedan. Jag hade länge filat på en bra profilbild. Jag fixade håret så gott jag kunde, rakade mig helt slät och tog på mig en midnattsblå skjorta i "glansigt" tyg. Köpte skjortan på Dressman btw!

Fotot fick brorsan ta på mig, ville inte ha någon sunkig bild framför badrumsspegeln precis.

Jag laddade upp fotot och sedan började jag invänta svar! Presentation struntade jag i men la ändå till några intressen så som "strandpromenader", "Bio", "Middag Med Vänner" med mera!

Fick många besökare när jag precis hade skapat kontot eftersom jag var högst upp på listan liksom. Men tjejerna som skrev såg ut som valrossar!

Så jag hörde av mig till 5 stycken första dagen, mer fick jag inte just den dagen!

Skrev till 5 stycken tjejer iaf och en utav dom var inne vid tillfället.

Tjejen var något mullig men var ändå väldigt söt i ansikte. Hon var 19 år. Efter lite chattande så frågade jag om träff. Var ganska snabb med att komma in på sex-snack! Hon gick med på att träffas hemma hos mig och strax efter att hon hade svarat ja så langade hon hennes mobilnummer. Hin kom hem till mig dagen efter, jag bjöd henne på lite fika och sedan var det rätt ner i bingen. Sexet började med en sjukt skön avsugning och sedan var det på med gummi!

Första dagen skrev jag även till blond tjej på 20 år. Hon var extremt snygg. En riktig beach-kropp. Hennes visningsbild var faktiskt på stranden och där satt hon i bikini! På en annan bild stod hon framför en spegel och fotade sig själv i ett tight linne! Tyvärr kunde jag inte se den särskilt bra, eftersom jag själv bara hade en bild.

Men efter att vi hade chattat i en vecka så frågade jag henne om hennes nummer, vilket jag fick. SMSade lite under dagarna och helgen efter så frågade hon mig om jag skulle festa på krogen. Vilket jag faktiskt inte skulle, men jag gick dit ändå helt ensam. Mötte upp henne och sedan följde jag med henne hem.

Träffade henne en gång till lite senare för lite sex. Ville inte ha något mer med henne att göra egentligen eftersom hennes personlighet var extremt jobbig. Men att ta hennes kropp doggy och klämma på den gudomliga rumpan en gång till tackade jag inte nej till direkt.

Efter några veckor loggade jag in igen och började chatta med en tjej på 22 år som bodde ensam med sin hund. Hon var även hon väldigt snygg, om än inte lika snygg. Men kroppen kanske var en 7/10 och hennes ansikte var 9/10. Vi sågs hemma hos henne några dagar senare och gökade. Blev inget mer med henne sen, ville bara tömma och glömma.

Det var mina träffar det. Hade givetvis kontakt med fler men vissa slutade svara efter ett tag och vissa tog bort sin konton osv.

Men jag är nöjd ändå. Blev dock lite äcklad av att ligga runt efter det sista knullet så.

Men jag har precis tagit upp badoo igen nu faktiskt. Sitter och chattar med en härlig utbytesstudent för tillfället.

Knulla lugnt!
Citera
2014-01-07, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk-Jocke
Hej! Jag är relativt ny här på flashback och ska nu dela med mig av mina egna erfarenheter av Badoo!

Jag skapade ett konto för 2 månader sedan. Jag hade länge filat på en bra profilbild. Jag fixade håret så gott jag kunde, rakade mig helt slät och tog på mig en midnattsblå skjorta i "glansigt" tyg. Köpte skjortan på Dressman btw!

Fotot fick brorsan ta på mig, ville inte ha någon sunkig bild framför badrumsspegeln precis.

Jag laddade upp fotot och sedan började jag invänta svar! Presentation struntade jag i men la ändå till några intressen så som "strandpromenader", "Bio", "Middag Med Vänner" med mera!

Fick många besökare när jag precis hade skapat kontot eftersom jag var högst upp på listan liksom. Men tjejerna som skrev såg ut som valrossar!

Så jag hörde av mig till 5 stycken första dagen, mer fick jag inte just den dagen!

Skrev till 5 stycken tjejer iaf och en utav dom var inne vid tillfället.

Tjejen var något mullig men var ändå väldigt söt i ansikte. Hon var 19 år. Efter lite chattande så frågade jag om träff. Var ganska snabb med att komma in på sex-snack! Hon gick med på att träffas hemma hos mig och strax efter att hon hade svarat ja så langade hon hennes mobilnummer. Hin kom hem till mig dagen efter, jag bjöd henne på lite fika och sedan var det rätt ner i bingen. Sexet började med en sjukt skön avsugning och sedan var det på med gummi!

Första dagen skrev jag även till blond tjej på 20 år. Hon var extremt snygg. En riktig beach-kropp. Hennes visningsbild var faktiskt på stranden och där satt hon i bikini! På en annan bild stod hon framför en spegel och fotade sig själv i ett tight linne! Tyvärr kunde jag inte se den särskilt bra, eftersom jag själv bara hade en bild.

Men efter att vi hade chattat i en vecka så frågade jag henne om hennes nummer, vilket jag fick. SMSade lite under dagarna och helgen efter så frågade hon mig om jag skulle festa på krogen. Vilket jag faktiskt inte skulle, men jag gick dit ändå helt ensam. Mötte upp henne och sedan följde jag med henne hem.

Träffade henne en gång till lite senare för lite sex. Ville inte ha något mer med henne att göra egentligen eftersom hennes personlighet var extremt jobbig. Men att ta hennes kropp doggy och klämma på den gudomliga rumpan en gång till tackade jag inte nej till direkt.

Efter några veckor loggade jag in igen och började chatta med en tjej på 22 år som bodde ensam med sin hund. Hon var även hon väldigt snygg, om än inte lika snygg. Men kroppen kanske var en 7/10 och hennes ansikte var 9/10. Vi sågs hemma hos henne några dagar senare och gökade. Blev inget mer med henne sen, ville bara tömma och glömma.

Det var mina träffar det. Hade givetvis kontakt med fler men vissa slutade svara efter ett tag och vissa tog bort sin konton osv.

Men jag är nöjd ändå. Blev dock lite äcklad av att ligga runt efter det sista knullet så.

Men jag har precis tagit upp badoo igen nu faktiskt. Sitter och chattar med en härlig utbytesstudent för tillfället.

Knulla lugnt!

det är det här jag inte gillar med nätdejting. det är någon skum feeling över hela principen. man plockar ut en female ur mängden i databasen och det är hur enkelt som helst att träffas. allt du behöver göra är att ljuga ihop en snabb historia så har du sexet secured. känns inte alls naturligt och är dessutom på tok för enkelt.

missförstå inte, fungerar det för dig och det där så ska du fortsätta med det! vi är så bortskämda med internet. med det menar jag inte att det inte ska utnyttjas om man känner för att göra så.

jag bara säger att jag hellre går in i en brud på stan eller träffar henne på ett event. eller kanske klubben om hon inte är för blåst, och börjar därifrån. än att trycka på några knappar, så kommer dejten som ett A4 papper ur skrivaren.

skillnaden är inte så stor egentligen och jag kan ju bara tala för mig själv...skulle känna mig som en pedofil ifall jag satt på nätet och raggade på någon. bruden lär ju tro att jag sitter med dildos upp i röven och toalettpapper över hela skrivbordet.
Citera
2014-01-07, 07:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falukorven11
Får du under 4 i betyg så syns de inte. Om du scrollar längst ner på betygssidan (i appen iaf) så står det t.ex. "38 personer har gett dig låga betyg". Tror "låga betyg" är alla under 4.
Haha åh.. Isf är jag jätteful.
Senast redigerad av nowiwanttobefree 2014-01-07 kl. 07:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in