Hej! Jag är relativt ny här på flashback och ska nu dela med mig av mina egna erfarenheter av Badoo!
Jag skapade ett konto för 2 månader sedan. Jag hade länge filat på en bra profilbild. Jag fixade håret så gott jag kunde, rakade mig helt slät och tog på mig en midnattsblå skjorta i "glansigt" tyg. Köpte skjortan på Dressman btw!
Fotot fick brorsan ta på mig, ville inte ha någon sunkig bild framför badrumsspegeln precis.
Jag laddade upp fotot och sedan började jag invänta svar! Presentation struntade jag i men la ändå till några intressen så som "strandpromenader", "Bio", "Middag Med Vänner" med mera!
Fick många besökare när jag precis hade skapat kontot eftersom jag var högst upp på listan liksom. Men tjejerna som skrev såg ut som valrossar!
Så jag hörde av mig till 5 stycken första dagen, mer fick jag inte just den dagen!
Skrev till 5 stycken tjejer iaf och en utav dom var inne vid tillfället.
Tjejen var något mullig men var ändå väldigt söt i ansikte. Hon var 19 år. Efter lite chattande så frågade jag om träff. Var ganska snabb med att komma in på sex-snack! Hon gick med på att träffas hemma hos mig och strax efter att hon hade svarat ja så langade hon hennes mobilnummer. Hin kom hem till mig dagen efter, jag bjöd henne på lite fika och sedan var det rätt ner i bingen. Sexet började med en sjukt skön avsugning och sedan var det på med gummi!
Första dagen skrev jag även till blond tjej på 20 år. Hon var extremt snygg. En riktig beach-kropp. Hennes visningsbild var faktiskt på stranden och där satt hon i bikini! På en annan bild stod hon framför en spegel och fotade sig själv i ett tight linne! Tyvärr kunde jag inte se den särskilt bra, eftersom jag själv bara hade en bild.
Men efter att vi hade chattat i en vecka så frågade jag henne om hennes nummer, vilket jag fick. SMSade lite under dagarna och helgen efter så frågade hon mig om jag skulle festa på krogen. Vilket jag faktiskt inte skulle, men jag gick dit ändå helt ensam. Mötte upp henne och sedan följde jag med henne hem.
Träffade henne en gång till lite senare för lite sex. Ville inte ha något mer med henne att göra egentligen eftersom hennes personlighet var extremt jobbig. Men att ta hennes kropp doggy och klämma på den gudomliga rumpan en gång till tackade jag inte nej till direkt.
Efter några veckor loggade jag in igen och började chatta med en tjej på 22 år som bodde ensam med sin hund. Hon var även hon väldigt snygg, om än inte lika snygg. Men kroppen kanske var en 7/10 och hennes ansikte var 9/10. Vi sågs hemma hos henne några dagar senare och gökade. Blev inget mer med henne sen, ville bara tömma och glömma.
Det var mina träffar det. Hade givetvis kontakt med fler men vissa slutade svara efter ett tag och vissa tog bort sin konton osv.
Men jag är nöjd ändå. Blev dock lite äcklad av att ligga runt efter det sista knullet så.
Men jag har precis tagit upp badoo igen nu faktiskt. Sitter och chattar med en härlig utbytesstudent för tillfället.
Knulla lugnt!