2014-01-11, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
Jooo skitsvårt har ni det för att få snygga brudar

Nu snackar vi om dejtingsidor. Tvekar starkt på att paren på bilderna har träffats via Happypancake eller liknande
Personligen så suktar jag inte efter svenska tjejer, men i verkligheten är det givetvis bra mycket enklare (för de som gillar svenska tjejer) då de kan se hur svartskallen är som person live. På dejtingsidor går de efter stereotypen oftast =)
Citera
2014-01-11, 23:44
Medlem
Blattar är precis lika sliskiga online som irl.
Citera
2014-01-11, 23:52
Medlem
2stegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2

Sen få alldagliga tjejer i Sverige höga betyg om de har urringning. Och en jättesnygg tjej med ordentliga snygga kläder får lägre.

Haha exakt detta. En mindre snygg tjej (4-5:a) fick ca 8 i snitt för hon hade grov urringning på en bild, medans jag som ser bra ut (7-8:a kanske? svårt att bedöma sig själv) snittar 5.3 i betyg eftersom jag inte flashar med mina bröst på en dejtingsida. Synd.
Citera
2014-01-12, 02:51
Bannlyst
Jag hade på något sätt råkat "reseta" mina inställningar på Badoo. Loggade in för 1 timme sen. Hade fått 35 besökare, 28 nya meddelanden samt 38 "vill träffa dig". Jag blev helt chockad och tyckte att något måste vara väldigt konstigt. Såg mina meddelanden och i princip alla var från andra män besökare likaså, samma med "vill träffa dig". Förstod då att jag måste ha råkat ändra på någon inställning. Riktigt nog så hade denna "resetten" gjort så att det stod "vill dejta killar och tjejer".

Fick alltså samma meddelandefrekvens som en tjej skulle ha fått (är som ni kanske förstått kille själv). Sammanfattningsvis kan man väl säga att badoo är bäst för homosexuella faggots samt tjejer

Nu förstår jag varför tjejer är som de är på den sidan. I princip alla meddelanden var: "hej du är sexig och söt, får jag suga din kuk ?" eller: "oj oj är du latino ? du var ju urläcker, vad sägs om att jag blir din analslyna ikväll ?"

Jag är jävligt äcklad just nu.....
Senast redigerad av ChildrenOfBodom 2014-01-12 kl. 02:53.
Citera
2014-01-12, 12:18
Medlem
franges avatar
Är det fler som de senaste veckorna fått en massa "Gillar dig" från tydliga fejk-spamprofiler, som det dessutom skriver i profilen "kom in på knullkontakt" och nån annan sån sexchattsajt? Jävligt tröttsamt i vilket fall...
Citera
2014-01-12, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Är det fler som de senaste veckorna fått en massa "Gillar dig" från tydliga fejk-spamprofiler, som det dessutom skriver i profilen "kom in på knullkontakt" och nån annan sån sexchattsajt? Jävligt tröttsamt i vilket fall...

You must be new here.
Citera
2014-01-12, 12:37
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
You must be new here.

Nej, men jag har inte råkat ut för det tidigare, har haft Badoo i över ett år. Nu de två senaste veckorna har det plötsligt poppat upp massor av såna.
Citera
2014-01-12, 16:15
Medlem
Magsjuks avatar
Jag fick precis ett sms av någon som verkar vara (enligt eniro) 8 bast ;o där står det:
"Vi ses på badoo: efterföljt av en länk"
haha vafan, förståeligt att det kanske är spam, men varför just till mitt nummer? har aldrig varit in på den sidan ens
Citera
2014-01-12, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magsjuk
Jag fick precis ett sms av någon som verkar vara (enligt eniro) 8 bast ;o där står det:
"Vi ses på badoo: efterföljt av en länk"
haha vafan, förståeligt att det kanske är spam, men varför just till mitt nummer? har aldrig varit in på den sidan ens

Tror inte det är spam, fick liknande av en tjejkompis för ett tag sen och då frågade jag "vad fan skickar du sånt till mig för?" och hon svarade nåt så det är meddelanden som folket är medvetna om att dom skickar.
Citera
2014-01-12, 17:56
Medlem
Badoo levererar verkligen om du har bra bilder, och när du är charmig. Charm och inte snacka för länge på badoo, det är nyckeln mina vänner!
Citera
2014-01-12, 18:13
Medlem
NirvanAs avatar
Är det enkelt att ta bort sin användare och all info på Badoo eller är det en krånglig procedur?
Citera
2014-01-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Exakt, allt handlar om ansiktet på dejtingsidor om de ens ska kontakta en, sen om det blir någon träff eller inte beror på hur du är som person, då räcker inte enbart ditt ansikte. Man kan inte förvänta sig så mkt om man är en bitter jävla mespropp dessutom garanterar inte ett utseende att sexet blir bra

Vem är en bitter jävla mespropp? Förstår inte hur ovan har med saken att göra. Jag besöker dem utan att skriva något. Resultatet blir att de besöker mig trots att de bör ha mängder med mail att gå igenom. Varför besöker de män som inte skriver till dom när de har så många andra att välja på. Wazzup with that

Det är som om att de blir intresserade av de som dissat de.

Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Jag hade på något sätt råkat "reseta" mina inställningar på Badoo. Loggade in för 1 timme sen.

Haha vad fan vilka äventyr.
Senast redigerad av nippot 2014-01-12 kl. 23:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in