Citat:
Ursprungligen postat av
Gubbskem
Beskriv ditt drömscenario då? Vill du att jag går in i varje dålig tråd som en man startat och lämnar en dom över kvaliteten? Söker du en riddare?
Jag är av synsättet att även kvinnor är av kalibern att de klarar att sålla utan att jag behöver släpa in mina manliga muskler för att styra upp situationen. Seriöst.
nej, märker att ni kallar män som t.e.x skotittare eller thewellovedone ??( vad heter han?)
för "fitt"riddare. Sicket trist ord för någon som sitter och skriver sina notiser och åsikter i saker och ting.
Om jag går in och markerar missgillande med en "idiot" finns kvinnliga idioter också. Jag fick en serverad av Bjusa i denna tråd tidigare och hade jag stött på den personen i en diskussion så hade hon fått på nöten. Likaså, det kan jag lova dig, om nån skulle sitta och kalla dig för pungröv, äckliga pungkuk, män eller antifeminister är värdelösa slemklumpar...vad som...är jag i närheten så kommer jag på min lilla ponny i full mundering med stekspaden, smack! Inte för att skydda dig, jo lite därför också jag gillar dig, men mest för att jävlars! sånt skriver man inte till folk, det blir rapport direkt.
Så nej, inga fittriddarte utan vanlig hederlig solidaritet och betraktande av detta forum som ett jämlikt sådant. dvs man eftersträvar att alla, oavsett åsikter, ska kunna sitta här och debattera och
känna sin integritet intakt.
För som sagt feminister på detta forum drar. De orkar inte. Så vill ni ha feminister av det mer lugna, seriösa, mogna och utvecklande slaget att diskutera med, så borde ni killar med intelligens smacka till ALLA som skriver skit, även de med samma åsikt som er själva.
Logiskt?